Aihe: Mihin ostamaan kitaraa kun Vaasasta ei saa?
1 2
Absoluto
02.06.2003 09:37:15
Ongelma on se että Vaasan musiikki liikkeet eivät ole mitenkään mainioita ja uusi kitara pitäisi saada. Olen kuullut että Seinäjoella on ihan päteviä kauppoja ja tässä lähiseudullakin olisi ihan hyviä mestoja. Kitara tyyppi jota haen olisi sellainen semihevikirves tyyliin ESP, ibanez, Schechter tms.

Kokeilin hakua muttei se löytänyt mitään aiheeseen viittaavaa.
"my mommy is better than your mom and your dad too"
kivi
02.06.2003 10:33:08
Musiikki Järvenpää, Seinäjoki
Markun Musiikki, Nurmo
Top-Sound, Nurmo

Noista ehkä Top-Soundilla on eniten sitä mitä haet, mutta hintahaitarikin on jonkun satasen korkeammalla ja palvelu samaa kuin Helsingissä;-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
tulus
02.06.2003 10:54:23

Noista ehkä Top-Soundilla on eniten sitä mitä haet, mutta hintahaitarikin on jonkun satasen korkeammalla ja palvelu samaa kuin Helsingissä;-)

Höpsistä.
jiihaa
kivi
02.06.2003 12:20:23
Höpsistä.

Ei kun kokemusta. Älä käsitä väärin, mua palvellaan TopSoundissa hyvinkin hyvin, mutta palvelu ei oo sama kaikille. Markulla on.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Absoluto
02.06.2003 12:31:15
Pitääkö siis olettaa että jos minua ei Top-Soundissa tunneta, minua ei palvella? Ja sitten ei myöskään paljon alennuksia kannata kysellä?
tulus
02.06.2003 12:39:44
Ei kun kokemusta. Älä käsitä väärin, mua palvellaan TopSoundissa hyvinkin hyvin, mutta palvelu ei oo sama kaikille. Markulla on.

No juu, oikeassa olet. Ei sitä Markkua turhaan kehuta.
jiihaa
Boge
02.06.2003 13:30:03
Pitääkö siis olettaa että jos minua ei Top-Soundissa tunneta, minua ei palvella? Ja sitten ei myöskään paljon alennuksia kannata kysellä?

Tottakai palvellaan, palvelun laatu vain saattaa vaihdella. Ja noista alennuksista sen verran että riippunee sitä mitä ja minkähintaista tavaraa on ostamassa, mutta tässä tapauksessa kun kitaraa ostetaan niin aina kanttaaa pyytää alennusta.
Absoluto
02.06.2003 14:25:43 (muokattu 02.06.2003 14:45:55)
Nyt tuli lähtö Ouluun viikonloppuna. Onko siellä mitään katsastamisen arvoisia soitinliikkeitä?

EDIT: Lisätään se että onko Oulussa mahdollista päästä testaamaan noita Schechtereitä?
SURf
02.06.2003 14:29:33
Nyt tuli lähtö Ouluun viikonloppuna. Onko siellä mitään katsastamisen arvoisia soitinliikkeitä?

Oulun soitin ja tarvike
Oulun musiikkitalo

Nämä ovat minun tiedossa. Paremmin tietävät täydentäkööt.
Insinööri kaatui heinikkoon
fridgebuzz
02.06.2003 14:46:29

Oulussa on myös Musiikki-Kullas. www.musiikki-kullas.fi
axe
02.06.2003 14:47:31 (muokattu 02.06.2003 14:48:20)

Jaa. Mulla taas on varsin positiivinen kokemus Top Soundista. Olen käynyt paikalla vain kerran ohi ajaessani, joten minua ei taatusti tunneta siellä. Ilmoitin heti sisään mennessäni etten ole tällä kertaa ostamassa mitään vaan pelkästään tsekkaamassa tilanteen kun tienvarressa kehutaan maan laajinta kitaravalikoimaa. Tästä huolimatta myyjä (joka kertoi kyllä nimensäkin mutta olen unohtanut) jaksoi esitellä minulle paikan parhaita kitaroita n. puolen tunnin ajan, oli varsin ystävällinen koko ajan ja teki asiallisia hintatarjouksia ihan tinkimättä.
kivi
02.06.2003 14:57:19
Olen käynyt paikalla vain kerran ohi ajaessani, joten minua ei taatusti tunneta siellä.

Heh, en minäkään tarkoittanut, että pitäisi olla naamalta tuttu tai nimimies, mutta kyllähän kaveri joka selvästi on aikuinen oikea soittaja saa parempaa palvelua kuin aloittelija, eikö? Niinkuin tietysti oikein onkin, Top Sound kun ei oo ensimmäistä kitaraansa ostavan kauppa, vaan mieluummin myy niitä parempia ja kalliimpia sitten kun oppirahat on jo maksettu ja soittokin soi.
(Handsome Dick Manitoba)    
KMT
02.06.2003 16:15:16

Top soundiin olen eniten tyytyväinen tavaraa kun on... (kitaravahvistin täältä on ostettu)
Järvenpäässä on prkl korkeat hinnat, (akustinen landola ostettu täältä)
Seinäjoen Soitinkauppakin on asiallinen (basso täältä)
Markun Musiikki on vähän "sekasortoinen"
Homma hanskassa, hanskat hukassa... Hoho.
Lauri666
02.06.2003 18:16:05 (muokattu 02.06.2003 18:18:22)
Itsekkin asun Vaasassa ja olen käynyt jo 2 vuoden ajan ostoksilla Top Soundissa. Palvelu on 10 luokkaa, myyjät kertovat instrumentista ja kertovat siitä oleellisimman.. Osaava henkilökunta. Toisinkuin Vaasan muutamassa liikeessä... Ja hinnat ovat kilpailu kelpoisia Top Soundissa. Ja kitaroita sieltä löytyy vaikka kuinka. Itse ostin juuri vähän aikaa sitten Ibanez JCRG5-vv.

Ja he myyvät ESP, Ibanez(muutamia) ja Schestereitä... Eikun vierailemaan sinne!

~late~
I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead.
Bluesmies
02.06.2003 18:20:50
Oulussa on myös Musiikki-Kullas. www.musiikki-kullas.fi

Ei toiminu linkki!
Mullontele.
-K-
02.06.2003 18:21:14
Tänään taas kannoin markulle selkä vääränä rahaa, mutta mikäs siinä kun palvelu on toiminut hyvin vuosia, jopa silloin kun olin ostamassa ensimmäistä keppiäni. Valikoimaakin on riittävästi, ainoastaan kalliimpia keppejä saisi olla hyllyssä enemmän mutta siinä on sitten se riski että ne myös sinne jäisivät.
Ei suotta elämys.
Cort87
02.06.2003 23:57:54
Tosiaan tuo Top soundi on ihan kiva paikka mutta palvelu voisi olla "ensi vierailijoita" kohtaan parempi. Seinäjoen soitinliike saa ääneni hyvän palvelun takia. Tosin siinäkin oli vähän parannettavaa mutta reilut alennukset sieltä saa vaikka ei olisikaan tuttu asiakas. Miksi muuten porukat vihaavat Vaasan Unisoundia ? Ymmärrän jos ette pidä Hellas pianosta (eri nimi nykyään en muista mikä) Siellä ei tiedetä mitä palvelu tarkoittaa. Paska paikka en suosittele. Mutta Unisoundista........ Itse saa aina kelpo alennuksia. Tosin asiaa auttaa varmasti myöskin se että olen vakio asiakas ja pitkä aikainen tuttu myyjän kanssa. Nykyäänhän paikka on muuttanut isompiin tiloihin ja valikoima on lisääntynyt roimasti . Palvelu voisi kuitenkin olla pikkaisen parempi. Moni moitii paikan hinta tasoa mutta tyhmähäm ei ole se joka pyyttää vaan se joka maksaa. Melko varmasti heiltä saa alennukset jos jaksaa kauan tingata. Tiedän kokemuksesta.
Amatööri kitaristi.
reijoteppo
03.06.2003 00:01:51
Markun Musiikki on kaikista kaupoista professionaalisin.Kahvitkin saa ilmaisexi!
Absoluto
03.06.2003 08:38:47
No Unisoundin ongelma on se että siellä ei oikeasti ole minulle yhtään mitään. Tarjolla olevat kepit ovat joko aloittelevan vanerivirityksiä tai sitten saatanan kalliita Gibsoneita. Väliin ei jää mitään. Uudet tilat ovat isot mutta tilaa vaan ei ole täytetty, esim. Hämeenlinnan TV-sävelessä on kolme kertaa pienemmässä tilassa kolme kertaa enemmän hienoja kitaroita eikä vaan pelkkiä ritsoja.
Cort87
03.06.2003 10:44:16
Noh .... onhan tuossa perää. Olen kyllä kuullut että unisoundin tyypit myisivät ihan aloittelijoille kehnoja kitaroita ja niiissä on pahoja vikoja joista ei mainita.Mutta tätä on käyttänyt kuulemani mukaan vähän liian moni kauppa. Tiedä häntä onko sitten totta. Koska olet muuten viimeksi käynyt liikkessä. ? Onhan siellä nykyään kattava valikoima. Tosin olen kyllä yhtä mieltä siitä että sellaisia "keskiluokan kitaroita" heillä on vähän huonosti myynnissä , mutta kannattaa kysellä varastoista. Joskus voi tehdä löytöjä koska kaikki kamat eivät ole esilläkään. Pieni miinus menee palvelun aavistuksen huonosta tasosta. Jotkut ovat tykänneet jotkut eivät. Hinnat ovat tosiaan vähän korkeita mutta monensti porukka ei jaksa tinkiä. Tila suunnitttelu on käytetty vähän huonosti, siinä olen yhtä mieltä kanssasi. Mitäs muuten tykkäät Hellas Pianosta vai mikä sen nimi nyt olikaan. Joskus voi löytää jotain sika hyviä tarjouksia, mutta useimmiten paska liike.
Amatööri kitaristi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)