Aihe: tekis mieli uutta kitaraa..
1
A. Järvinen
02.06.2003 00:50:37
Jep. Mut en osaa päättää mitä. Strato kyllä tavallaan viehättää.. Toisaalta mexico Tele näyttää kiinnostavalta. Mut taas, Les Pauliki ois kiva :).

SG-tyyppinen skeba on jo ennestään, et pitäs sille saada vähä vastapainoa. Oisko toi tele sit millanen? Kannattava ostos? Mikit varmaan huonot..
LaXu
02.06.2003 00:57:24
Minä ainakin olen ostellut noita sillä perusteella, että saa erilaisia kitaroita, eikä minulta tule löytymään esim. kolmea LP:ta tai stratoa. Toki yhtäläisyyksiäkin löytyy kaikista kitaroistani, mutta jokaisessa on kuitenkin erilainen soundi.

Suosittelen, että hommaat joko straton tai telen, kerta sinulla jo mahonkinen humbuckerkitara on.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
A. Järvinen
02.06.2003 01:08:24
Suosittelen, että hommaat joko straton tai telen, kerta sinulla jo mahonkinen humbuckerkitara on.

Samaa olen itsekkin ajatellut. Enkä pelkästään sen takia että olisi vaihtelua, vaan ensi syksynä rupean säestämään yhtä viihde-kuoroa, ja aika karsealtahan se kuulostas jos pelkästään humppari saundia lähtis. Tai siis... Täytyy sit myöntää että tuo s.c. saundi on lähempänä tota musaa. Tietenki komppaukseen humpparit!

Ja olen joskus sanonut täällä että telet on rumia. No, nyt löyty silmiä hivelevä tele; 50's classic tele. Mexico, yes. Kellään kokemuksia? Ainaki riffin sokko testissä pärjänny hyvin. Kuten myös Falconi :).
mikko1
02.06.2003 09:39:05
Toki yhtäläisyyksiäkin löytyy kaikista kitaroistani

niinku 6 kieltä tai 25 nauhaa;) noei ite oon haikallu straton perään niin saisin ne nirvanatkin soitettua...tuskin kumminkaan mitään ostan.
"Henkilökohtaisesti, en ole niitä ihmisiä jotka ajattelevat että kitaroilla on tissit ja perse" - Slash
kalkkuna
02.06.2003 15:28:17
noei ite oon haikallu straton perään niin saisin ne nirvanatkin soitettua...

Hoho! Repesin aivan suunnattomasti.
MrGuitarist
02.06.2003 16:46:12
No, nyt löyty silmiä hivelevä tele; 50's classic tele. Mexico, yes. Kellään kokemuksia? Ainaki riffin sokko testissä pärjänny hyvin. Kuten myös Falconi :).

Juuri musaliikkeessä soitin mexicon 50´s mexico teleä. Mielelläni tuollaisen ostaisin, varsinkin kun kaulan profiili on hyvin samankaltainen kun omassa Rautian kitarassani. Tuota teleä minä ainakin suosittelisin.
A. Järvinen
02.06.2003 17:38:32
Juuri musaliikkeessä soitin mexicon 50´s mexico teleä. Mielelläni tuollaisen ostaisin, varsinkin kun kaulan profiili on hyvin samankaltainen kun omassa Rautian kitarassani. Tuota teleä minä ainakin suosittelisin.

Niinhän ne tosiaan oli tuossa riffissäki kehunu. Mutta hintaakin värkiltä löytyy... Taidan kuitenkin tyytyä mexico standarti teleen.
mikko1
03.06.2003 22:29:27
Hoho! Repesin aivan suunnattomasti.

jaa miksi...
"Henkilökohtaisesti, en ole niitä ihmisiä jotka ajattelevat että kitaroilla on tissit ja perse" - Slash
Tumppi38
04.06.2003 10:14:55
jaa miksi...

Eikös se ollut Jaguaari. . . .
There are a lot of good things in life, but Music is the best !
weelie
04.06.2003 10:40:39
Tota 50s teleä ne buffaavat tuolla ykkös tele-forumilla tdpri.com:illakin. Ja on se parempi paketti mielestäni kuin se perus-japsiversio, kaula tosin ohkasempi. Itseäni pelottaa nuo ohuet nauhat ja vintage-radius... kun on tätänykyä lättänämpää tottunut.
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
mikko1
04.06.2003 10:55:50
Eikös se ollut Jaguaari. . . .

kyllä mutta saa stratostakin paremmat nirvanasoundit kuin lespasta...vinevine
kalkkuna
04.06.2003 14:46:24 (muokattu 04.06.2003 19:36:05)
jaa miksi...

Mietippäs, että vaikuttaako se muoto vai mikä siihen saundiin?

EDIT: Ja eipäs varmaan _sinun_ kitaransoittoasi kitaran tyyppi paranna.
Kehitä ne paksut sormet ensiksi ja ala sitten vasta miettimään kamoja.
mikko1
04.06.2003 20:49:22
Mietippäs, että vaikuttaako se muoto vai mikä siihen saundiin?

EDIT: Ja eipäs varmaan _sinun_ kitaransoittoasi kitaran tyyppi paranna.
Kehitä ne paksut sormet ensiksi ja ala sitten vasta miettimään kamoja.

ja mistäs sinä tiedät kuinka hyvin minä soitan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)