weelie 05.06.2003 16:39:11 | |
---|
Mistä Kramer-merkkisiä kitaroista saisi suomesta tahi euroopasta netin kautta? Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
LaXu 05.06.2003 17:15:00 | |
---|
Aitoja alkuperäisiä Kramereita ei ole sitten 1990-luvun puolivälin valmistettu, joten ainoa tapa on etsiä niitä käytettynä soitinkaupoista, lehti-ilmoituksista jne. Tarkastapa ekana vaikkapa Keltainen Pörssi, Huuto.net ja M.netin Tori. Kannattaa myös tutkia löytyisikö eBaysta jotain. |
weelie 06.06.2003 10:30:42 | |
---|
Ei mulla ole hajuakaan aidoista tahi alkuperäisistä... Mua kiinnostaisi halpa korealainen Kramer tele-kopio. Maksaa alle $200 tuolla isossa maailmassa. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
LaXu 06.06.2003 11:16:59 | |
---|
Jaah. No sen voin ainakin sanoa, että noita ei Suomesta saa, sillä MusicYo on käsittääkseni ainoa lafka joka niitä myy jenkeissä. Ja sieltä tilaamalla tulisi varmaan postikulujen ja verojen jälkeen jo yhtä kalliiksi kuin esimerkiksi käytetyn Tokai telen tms. hommaaminen. |
weelie 06.06.2003 11:29:04 | |
---|
Jaah. No sen voin ainakin sanoa, että noita ei Suomesta saa, sillä MusicYo on käsittääkseni ainoa lafka joka niitä myy jenkeissä. Ja sieltä tilaamalla tulisi varmaan postikulujen ja verojen jälkeen jo yhtä kalliiksi kuin esimerkiksi käytetyn Tokai telen tms. hommaaminen. Joo, tuolta jojosta niitä katselin... ja maksaakin yli 200 tätä nykyä... nooh oli miten oli. Lättänä otelauta, suosaarni runko, kohtalaiset osat... ihan hyvä peli varmaan. Mutta onhan noita vaihtoehtoja. Tokaista en tosin mitenkään erikoisesti välitä... ellei sitten ole niitä vanhoi hyvii... ;) Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Kossu 06.06.2003 13:04:36 (muokattu 06.06.2003 13:09:20) | |
---|
Ei mulla ole hajuakaan aidoista tahi alkuperäisistä... Mua kiinnostaisi halpa korealainen Kramer tele-kopio. Maksaa alle $200 tuolla isossa maailmassa. Miksi ihmeessä? Samaa romua samasta Samick-tehtaasta kuin kaikki muutkin, ei siellä Koreassa mitään Kramer tehdasta ole, alihankintana ne teetetään ja samanlaisia tusinakeppejä on markkinoilla pilvin pimein. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
Miikathebest 06.06.2003 13:43:00 (muokattu 10.04.2005 14:50:44) | |
---|
... samanlaisia tusinakeppejä on markkinoilla pilvin pimein. Mulla on ainakin soitettavuudeltaan erinomainen nu-Krameri. Sointi on tosin aika huono. Taitaa olla paksun maalikerroksen syytä. Mikeissä ei ainakaan ole vikaa, sillä olen kokeillut kyseisessä kitarassa myös DiMarzion tonezone mikkiä, joka kuulostaa toisessa kitarassani eriomaiselta. http://personal.inet.fi/musiikki/miikathebest/kramer.htm EDIT: on se vaan jännää lukea omia vanhoja kirjoituksia... en itsekään ymmärrä mitä oikein yritin tuossa sanoa. :S |
karkki 06.06.2003 13:53:40 | |
---|
Jaah. No sen voin ainakin sanoa, että noita ei Suomesta saa, sillä MusicYo on käsittääkseni ainoa lafka joka niitä myy jenkeissä. Ja sieltä tilaamalla tulisi varmaan postikulujen ja verojen jälkeen jo yhtä kalliiksi kuin esimerkiksi käytetyn Tokai telen tms. hommaaminen. Kerran etsin webistä yhtä Kramerin hevikepin ja akustisen kitaran hybridiä ja tuolta MusicYolta löytyi. Ikävä kyllä vain jenkkikaupasta. Kysyin sieltä toimituskuluja ja ne olisivat ylittäneet kitaran hinnan, joka oli jotakin tuhatkunta mummonmarkkaa. Eikä niissä tietysti vielä edes ollut edes noita tulleja ja veroja mukana. Firmallahan oli joku toimipiste Euroopassakin, mutta siellä ei haluamaani keppiä ollut. Olikohan Hollannissa tai briteissä? Sieltä ostettaessa ei luulisi tullien ja verojen kiusaavan, samaa EU:ta kun ollaan? |
Deathless 06.06.2003 14:37:44 | |
---|
Kerran etsin webistä yhtä Kramerin hevikepin ja akustisen kitaran hybridiä ja tuolta MusicYolta löytyi. Ikävä kyllä vain jenkkikaupasta. Kysyin sieltä toimituskuluja ja ne olisivat ylittäneet kitaran hinnan, joka oli jotakin tuhatkunta mummonmarkkaa. Eikä niissä tietysti vielä edes ollut edes noita tulleja ja veroja mukana. Firmallahan oli joku toimipiste Euroopassakin, mutta siellä ei haluamaani keppiä ollut. Olikohan Hollannissa tai briteissä? Sieltä ostettaessa ei luulisi tullien ja verojen kiusaavan, samaa EU:ta kun ollaan? joo MusicYolla oli ennen toimipiste briteissä, mutta ei kai enää? onko tosta jutusta kauankin aikaa? |
Jabe 06.06.2003 14:49:08 | |
---|
|
weelie 06.06.2003 14:51:04 | |
---|
Miksi ihmeessä? Samaa romua samasta Samick-tehtaasta kuin kaikki muutkin, ei siellä Koreassa mitään Kramer tehdasta ole, alihankintana ne teetetään ja samanlaisia tusinakeppejä on markkinoilla pilvin pimein. Niin on joo, mutta kun enpä ole jaksanut lähteä testailemaan. Pitääkin viikonloppuna koklailla. Samick, Cort, ihan sama mikä. Ihan mulle riittäviä... tietyin muutoksin. Jos taasen hankkisin, sanotaan, 2000 eukkaa maksavan kitaran, en viittisi mitään muuttaa. Niin joko se olisi täydellinen, tai myisin pois. Mua kiinnostaisi halpa kitara, jota voisi moddailla mieleisekseen. Tietty joku kitaran rakennus settikin voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto... mistäköhän niitä sais? Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
weelie 06.06.2003 14:52:01 | |
---|
En tiedä tuosta halpistelestä sen enempää, mutta Kitarapajalla on aina Kramereitä jotain. Päivän tarjonta: http://www.kitarapaja.com/usvi2.htm Joo, mut mua ei noi hevimalliset varsinaiset inspaa. Tele/strato/thinline/hollowbody on mun makuun. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Jabe 06.06.2003 15:00:28 | |
---|
Joo, mut mua ei noi hevimalliset varsinaiset inspaa. Tele/strato/thinline/hollowbody on mun makuun. Ymmärrän. Mainitsin vaan Kitarapajan, kun jatkuvasti tuota Kramer -merkkiä myyvät. Sieltä siis tietenkin kannattaa myös kysyä telestä, jos semmoinen kiinnostaa (niinkun varmaan olet jo kysynytkin). |