Aihe: Metronomi
1
re infecta
17.06.2003 10:11:15
Harjoittelun tueksi täytyisi saada nyt metronomi. Mekaaninen ei tule kysymykseen, koska asun solussa ja uskoisin että kämppiksiäni ei sytytä ajatus jatkuvata nak-nak-nak -äänestä. Digitaalinen metronomi pitäisi siis saada. Osaatteko suositella jotain merkkiä ja mallia? Sisäänrakennetun kaiuttimen voluumisäätö ja kuulokeliitäntä olisivat hyvä olla.

Onko olemassa metronomeja, joissa on stereo-line-in kuulokeliitännän lisäksi? Eli kytkisin V-ampin headphones-liitännästä välijohdon metronomiin ja metronomiin sitten varsinaiset kuulokkeet. Näin voisin harjoitella "hiljaisesti" myös metronomin ollessa äänetön ulkopuolisille. Tietenkin herää kysymys, että vääristääkö tämä järjestely jotenkin soundia.

P.S. On se kumma, että V-Amp 2:ssa ei ole sis. rakennettua metronomia. Kunnon viritysmittari onneksi kuitenkin löytyy.
Agnostikon rukous: "Oi Jumala, jos on olemassa jumala, pelasta sieluni, jos minulla on sielu." - Ernest Renan
Absoluto
17.06.2003 10:17:08
Mulla tuli muinoin Zoomin rumpukoneesta klikki Vampin Auxiin ja siitä sitten Vampin headphonesiin. Eipä noi Zoomin konerumpalit ole niin kalliita enää, käytettynä pitäis kyllä niitäkin löytyä.
Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori
PIM
17.06.2003 10:26:58
Mä ostin viime viikolla metronomi-viritysmittariyhdistelmän joka maksoi allennuksineen 25 euroa. Laitteesta löytyy korvakuulokkelähtö ja volumesäätö sekä kromaattinen viritysmittari, minkä takia lähinnä tuon ostinkin. Merkkiä en nyt muista mutta voin tsekata sen kun pääsen illalla kotiin.
Myydään: Fostex digitaali-8-raitapaketti VM200&VR800 700e, Pignose G40V täysputkivahvistin 330e
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)