Aihe: Särö"katkaisijan" asentaminen
1
MäcFinn
17.06.2003 21:49:14

Tässä olen noita Metallican live juttuja kattonu, ja alkanu tehdä myöskin mieli semmosta että vois vaihtaa normaalilta särölle semmosella pikkuvivulla..ymmärsittekö?? No, hyvä..
Eli voiko tommosta vääntää tee se itse yritelmänä, vai pitääkö ostaa joku-ihmeen-saatanan-kallis-custom-kitara-hinta-4000-euroo
You are not paid to think. Happy worker is a mindless worker. So SHUT UP and your do work.
BlackD
17.06.2003 21:53:49
Tässä olen noita Metallican live juttuja kattonu, ja alkanu tehdä myöskin mieli semmosta että vois vaihtaa normaalilta särölle semmosella pikkuvivulla..ymmärsittekö?? No, hyvä..
Eli voiko tommosta vääntää tee se itse yritelmänä, vai pitääkö ostaa joku-ihmeen-saatanan-kallis-custom-kitara-hinta-4000-euroo

Joo, eipä ole Metallicankaan miesten kitaroissa mitään tuollasia. Ne, mitä todennäköisesti olet katsellut Live Shit -levyiltä, on ihan tavallisia mikinvalitsimia. Useinhan Hetfield vetää puhdasta soundia kaulamikillä ja säröä tallamikillä. Siellä on kitarateknikko lavan alla joka millisekunnin tarkkuudella tanssii Jamesin pedaalien päällä :P Ei tarvitse itse kuin mikkiä vaihtaa. Tuollainen olisi mahdollista kyllä väsätä, se tarvitsisi oman piuhansa tavallisen kitarapiuhan lisäksi joka menisi joko vahvistimen kanavanvaihtokytkimeen tai sitten efektien looppausboksiin. Ei kannata haaveilla, jalalla polkaisemalla on paljon helpompi vaihtaa soundia.
L_Laiho
18.06.2003 10:27:18
Mulla oli tai sanotako niin että yitin väsätä kitaraani kitarassa kiinni olevan wah-säätimen(multiefektissä on bligin reika wag polkimelle) uskon että jos olisin saanut sopivan kytkimen niin se olisi toiminutkin(kokeilin koralappustereoitten volume rullaa)!
?_LEgSA_?
Kossu
18.06.2003 15:54:12
Joo, eipä ole Metallicankaan miesten kitaroissa mitään tuollasia. Ne, mitä todennäköisesti olet katsellut Live Shit -levyiltä, on ihan tavallisia mikinvalitsimia. Useinhan Hetfield vetää puhdasta soundia kaulamikillä ja säröä tallamikillä. Siellä on kitarateknikko lavan alla joka millisekunnin tarkkuudella tanssii Jamesin pedaalien päällä

Jep, noin se on, kun katselette superbändien kamoja ja soittamista ottakaa aina huomioon että siellä on paljon kamoja jotka eivät näy ja ammattimiehiä niitä käyttämässä.

Ei se ihan niin käy että asentaa vivun kitaraan ja tilaa Thomannilta 50 €:n palikan ja heti soi kuin Metallicalla, miksi ihmeessä niillä olisi miljoonien pa-kamat ja miksaajat ja kitararoudarit jotka tienaavat enemmän kuin suomalaiset rock-tähdet jos niillä ei olisi mitään käyttöä.
ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)