KooAa 29.07.2003 21:43:16 | |
---|
Olisko jollain tai tietoa löytyykö netistä jostain. Koitin kuukkelilla ettiä muttei manuskoja löytynyt. Tuli tommoinen tänään postissa .. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
vekku 30.07.2003 00:24:55 | |
---|
Olisko jollain tai tietoa löytyykö netistä jostain. Koitin kuukkelilla ettiä muttei manuskoja löytynyt. Tuli tommoinen tänään postissa .. Ei löydy netistä mutta pistät mailia rolandille nii lähettävät postissa ilmaiseksi, kesti mullaki joku yks päivä että tuli. joo ei, tänään ei taas näemmä onnistu mikään.. |
KooAa 30.07.2003 12:29:51 | |
---|
Tommoinen vastaus tuli:
Tervehdys, Valitettavasti Bossin pikkupedaaleihin ei ole käyttöohjeita erikseen saatavilla. Ainoa keino olisi ottaa kopio, mutta emme säästä ohjeita koska pedaalit ovat niin yksinkertaisia käyttää. RV-3:n mallina on korvannut RV-5. Ystävällisin terveisin, Timo/huolto
Saisko sulta kopion siitä käyttöohjeesta, voin maksaa jotain siitä. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
vekku 30.07.2003 12:36:41 | |
---|
mulla on vain mt-2 :n käyttöohje.. eikös seki ole pikkupedaali :E . vai että eivät ne sitten lähetäkkään niitä joo ei, tänään ei taas näemmä onnistu mikään.. |
Pauli 30.07.2003 15:44:39 | |
---|
Olisko jollain tai tietoa löytyykö netistä jostain. Koitin kuukkelilla ettiä muttei manuskoja löytynyt. Mulla on RV-3 jossain kaapin perällä ja manuaalikin varmaan löytyy jostain. Jos sä saat sen jossain kopioitua, niin voin vaikka lähettää sen sulle lainaan. |
KooAa 30.07.2003 19:13:18 | |
---|
Mulla on RV-3 jossain kaapin perällä ja manuaalikin varmaan löytyy jostain. Jos sä saat sen jossain kopioitua, niin voin vaikka lähettää sen sulle lainaan. Saan kyllä kopioitua. Laitan pikaviestillä yhteystiedot. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |