Dr. Love 16.07.2003 13:59:37 | |
---|
joo, olis muutto kerrostaloon edessä, eikä tolla marshallin JMP:llä ja 4*12 kaapilla taida mitään siellä tehdä. auttaisko asiaan esim. 2*12 tai 1*12 kaappi vai pitäisikö ostaa joku pikkunen treenivahvari? entäs keinokuormat? taitavat vaan olla aika kalliita.. Jack Daniel's, it's what's for dinner. |
TheEvilOne 16.07.2003 14:14:23 (muokattu 16.07.2003 14:14:32) | |
---|
Marsu ja kerrostalo = kuolleet naapurit |
Dr. Love 16.07.2003 14:21:15 | |
---|
Marsu ja kerrostalo = kuolleet naapurit sitä mie vähän pelkäänkin... Jack Daniel's, it's what's for dinner. |
JuSu 16.07.2003 14:22:59 | |
---|
joo, olis muutto kerrostaloon edessä, eikä tolla marshallin JMP:llä ja 4*12 kaapilla taida mitään siellä tehdä. auttaisko asiaan esim. 2*12 tai 1*12 kaappi vai pitäisikö ostaa joku pikkunen treenivahvari? entäs keinokuormat? taitavat vaan olla aika kalliita.. Eipä ole isommin apua kaappikoon pienentämisestä. Kyllähän toi Marsu soi hiljaakin, vaan menee hukkaan kerrostalossa. Treenivahvari tai joku POD/V-Amp/DG Stomp/J-Station/Mikä-se-nyt-on-se-voxin-vastaava on passeli kotitreenaamiseen. Eikä tarvi sitten sitä Marsun pinoa kanniskella edestakaisin kodin ja treenikämpän välillä. Ite hankin aikanaan Yamaha DG Stompin kotiin, ja olen ollut tyytyväinen. Ei vie tilaa, mukavat soundit vaikka luureihin, tarvittaessa mökää pihalle vaikkapa kotistereoista, tietokoneen kaiuttimista tms. JuSu "One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man." |
Dr. Love 16.07.2003 14:29:34 | |
---|
joo tota PODia ja V-AMPia oon itekkin miettiny. ei taida tulla mitään tosta marulla soittamisesta. kyllähän silläkin voi hiirenhiljaa soittaa, mutta tappaa aika pahasti sitä soundia. Jack Daniel's, it's what's for dinner. |
askomiko 16.07.2003 14:54:33 (muokattu 16.07.2003 14:57:54) | |
---|
No pöh. Eihän nyt sen takia marsusta luovuta että kerrostaloon muuttaa! Mitäs sitten treenikämpällä rääkkää? Etkä sitä jyrsijääsi ole kuitenkaan makkarissa reenaillessa rääkännyt niin kovaa että soundi oikeasti menisi päätesärölle. T: JMP makuuhuoneessa. Pitäkää rokkistara-setuppinne vaikka niitä muutaman vuoden makuuhuoneessa joutuisikin säilyttämään. Eipähän tarvitse aloittaa nollasta sitten joskus taas. |
Dr. Love 16.07.2003 14:55:05 | |
---|
Miten on toi LINE6 GuitarPort? eikös tolla voisi jammitella tietokoneen kanssa? oli thomannin sedillä näköjää 198ekeä. Jack Daniel's, it's what's for dinner. |
Dr. Love 16.07.2003 14:59:11 | |
---|
No pöh. Eihän nyt sen takia marsusta luovuta että kerrostaloon muuttaa! Mitäs sitten treenikämpällä rääkkää? Etkä sitä jyrsijääsi ole kuitenkaan makkarissa reenaillessa rääkännyt niin kovaa että soundi oikeasti menisi päätesärölle. T: JMP makuuhuoneessa. joo, pitänee jättää sitten jyrsijä treenikämpälle. ei ole kyllä tosiaakaan tullu soitettuna niin kovaa kotona että soundi menis päätesärölle. no paitsi kerran... Jack Daniel's, it's what's for dinner. |
askomiko 16.07.2003 15:03:22 | |
---|
Juu. Guitarport on ihan jees-treeniapuri, koskapa sen mukana saa niitä aika hyviä taustaraitoja legendaarisista biiseistä. Ymmärtääkseni niistäkin pitää vielä maksaa erikseen, mutta kuitenkin... Itse laite on pelkkä AD-muunnin, ja koneesi hoitaa prosessoinnin, tuloksena tietokoneen kajareista tuuttaa ulos pod-soundia. Ja mikäänhän ei estä soittamasta normaalivahvarilla niiden taustojen päälle... Jos nyt pitäisi löytää hiljais-treeneihin laite, niin metsästäisin pienimmän Flextonen, niitä löytää välillä jopa törkeillä hinnoilla. Kun uusi FlexII irtoaa parhaimmillaan 499, niin ei käytetyistä paljoa tarvitse maksaa. Sitten kun 200e-yksilön löydän niin vien pois, tähän mennessä 300e oli halvin. Ja voih, kun vielä löytäisi sen I-mallin, eikä tuota kumista II-mallia... |
askomiko 16.07.2003 15:06:03 | |
---|
Ja niin, joku keinokuorma voi auttaa siinä, että jos Marsun ongelmana on semmoinen voluuminappi että se paukahtaa samantien aika lujalle kun mitään alkaa kuulua. Mutta ei sillä olemattoman hiljaiseski täysillä huudatusta saa, siedettäväksi ja hallittavaksi kyllä. Hmm.. Kaksi load boxia peräkkäin... >:) Eikun, THD:n kapineessa taisi olla portaaton voluumisäätö nollaan asti! |
booster 16.07.2003 15:22:57 | |
---|
Mulla on vähän huonoja kokemuksia pelkästä mallintavasta kotona. Onhan se kätevää kun noissa useimmissa on mahdollisuus soittaa kuulokkeet päässä, mutta ei siinä läheskään samaa intensiteettiä ole kuin jos olisi oikea combo. Sama pätee stereoihin: saundi voi periaatteessa olla ihan hyvä, mutta pidemmän päälle ainakin minua tympii. Niinpä ostin kotiin Marsun Lead 12:n. Kitarakamakaavio
Wanted:
Strato Fender, Squier, Tokai, mielellään T:reen alueelta
Super Overdrive tai Blues Driver |
Mörkö 17.07.2003 01:12:17 | |
---|
Miten on toi LINE6 GuitarPort? eikös tolla voisi jammitella tietokoneen kanssa? oli thomannin sedillä näköjää 198ekeä. Minulla on guitarportti mutta en ole ollut ihan tyytyväinen siihen. Kyllähän sillä soittelee mutta minusta soundit on jotenkin hengettömät. "vinsentti on vihree nyrsijä" |
Makuupussimies 17.07.2003 01:53:11 | |
---|
Marsu ja kerrostalo = kuolleet naapurit Mun naapurilla oli marsu, kun asuttiin kerrostalossa, mut en koskaan kuollu. Oli se ihan söpö :D "Stay out of the road if you wanna grow old"
-Pink Floyd |
sihvoh 17.07.2003 04:16:27 | |
---|
Minulla on guitarportti mutta en ole ollut ihan tyytyväinen siihen. Kyllähän sillä soittelee mutta minusta soundit on jotenkin hengettömät. Mulla on myös ja tuo uusi 2.0 versio softasta toi parannusta aika paljon. Nyt soundit pitäisi olla POD XT tasoiset tai ainakin samoilla algoritmeillä tehdyt. Kyllä sillä saa hyvät soundit kun ei tyydy pelkästään niihin demoihin. Pitää kokeilla, kokeilla ja kokeilla ja sitten kun on valmista niin kyllä se ihan hyvältä kuulostaa. Itsekin kyllä haluaisin kuitenkin oikean putkilaitteen kotiin mutta kun asun kerrostalossa... I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
Hanok 17.07.2003 12:26:58 | |
---|
Itsekin kyllä haluaisin kuitenkin oikean putkilaitteen kotiin mutta kun asun kerrostalossa... Tässäköhän se olis, monen kaipaama putkinuppi kerrostaloon... http://www.zvexamps.com/OSTETAAN: SansAmp Classic, GT-2, Tri-A.C. tms. Tarjoa! |
fridgebuzz 17.07.2003 12:32:30 | |
---|
http://www.zvexamps.com/ Jep, aika far-out vahvistin! Kannattaa tsekata myös Z.Vexin efektit, aika psykoottisia pedaaleja myös pukkaa ulos. |
pimp 17.07.2003 12:56:32 | |
---|
Jep, aika far-out vahvistin! Kannattaa tsekata myös Z.Vexin efektit, aika psykoottisia pedaaleja myös pukkaa ulos. jonka osoite on siis http://www.zvexeffects.com hyvää kesää, anna pesää |
nuorikitaristi 17.07.2003 13:24:45 | |
---|
joo, olis muutto kerrostaloon edessä, eikä tolla marshallin JMP:llä ja 4*12 kaapilla taida mitään siellä tehdä. auttaisko asiaan esim. 2*12 tai 1*12 kaappi vai pitäisikö ostaa joku pikkunen treenivahvari? entäs keinokuormat? taitavat vaan olla aika kalliita.. mä tapaan joskus soittaa kuulokkeilla. joku kerta täs naapuri tuli valittaan ku soitin akustisella. mutta mä sanoin että ei vielä ollu oves eristeitä (oltiin just muuttamas) :)):)):) ai sä!? |
Hanok 17.07.2003 13:30:33 | |
---|
jonka osoite on siis http://www.zvexeffects.com No joo, kieltämättä, pitipä kuunnella noitakin clippejä. Toi tyyppi kyllä vääntää aivan älyttömiä särösoundeja. Noista cleanimmista vehkeistä saa aika mahtavaa soundia kyllä. OSTETAAN: SansAmp Classic, GT-2, Tri-A.C. tms. Tarjoa! |
Joees 17.07.2003 14:59:18 | |
---|
mä tapaan joskus soittaa kuulokkeilla. joku kerta täs naapuri tuli valittaan ku soitin akustisella. mutta mä sanoin että ei vielä ollu oves eristeitä (oltiin just muuttamas) :)):)):) Älytön naapuri, tulla nyt valittamaan akustisesta. Olisit sanonut sille jotta pentele kun pistän kunnon vermeet päälle ja soitan täysillä. Groooove is in heart! |