Aihe: Kustom 16R arvostelua(en osaa) tähän
1
jogo3000
05.08.2003 09:51:59

Olin kuullut hyviä asioita tuosta merkistä, ja itsekin kuullut hyviä soundeja siitä saatavan aikaan, joten eilen marssin lomps lomps kauppaan ja sitä ihmerasiaa testaamaan.

Otin telineestä Squier affinity straton, käytetty oli ja vissiin '96 tehty kiinassa. Hain tästä sellaista suht. modernia raikasta bluessoundia erittäin kevyellä säröllä. Eräänlaista twängiä, mutta ei aivan kuitenkaan.

Olin aivan tyytyväinen lead-kanavan saundeihin. Niistä sai juuri sellaisen saundin mitä olen hakenut jo aika kauankin. Alkoi jo ihmetyttää, että miksi olen kuluttanut aikaani etsien nuita ihme saundeja vaikka millä vippaskonsteilla, kun uudella vahvistimella niitä pääsisi varmasti paljon lähemmäksi. Puhtaatkin olivat juuri sitä mitä hain. Bluesia.

Saundi oli ihmeen lämmin, ja erotteleva. Ei ollut mitään ongelmaa ruuvata vaikka minkälaisia saundeja tone-nappuloista. Kaiku oli siitä hyvä, että sen sai myös liian isolle asti, ei mikään Alesis quadraverb tietenkään, mutta toimiva.

Tämän vahvistimen ainut ongelma taitaa tulla esiin isolla soitettaessa. Ei varmaankaan riitä tehot. Ja kustomin tehokkaammat mallit ovat digitaalimallinnusjuttuja, jotka vähän epäilyttävät.

Squierikin oli aivan hyvä. Tekisipä todella mieli ostaa nuo molemmat.
I'm a whiskey rock'n'roller.
jogo3000
05.08.2003 10:04:44

Jatkokysymys: Onko kukaan testannut uutta satawattista Kustomia? Tai 65W? Tehojen riittävyys mietityttää.
I'm a whiskey rock'n'roller.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)