JMP71 02.08.2003 15:11:34 (muokattu 03.08.2003 19:35:41) | |
---|
Eli kyselisin otsikon laitteesta. Käyttökokemuksia ym. Kestääkö laite kayttöä vaiko saako laittaa huoltoon vähäväliä? Ongelmia, kehuja laittakaa. Olen ko. laitetta testaillut ja saundeista tykkäsin.. ja kuume nousee :) Ei ihan kylmiltään uskalla ostaa, hintaa kuitenkin senverran, vaikkei kauheen kallis olekkaan. Lisäys: Onko se expressio-pedaali kannattava hankinta? On kyllä melko kallis (jotain 80e). Toimiiko tilalla ihan bulkki-vastaava pedaali?? Diibadaaba |
Jaa 02.08.2003 17:42:13 | |
---|
Itselläni ollut n. vuoden eikä toiminnassa valittamista (tosin se nyt olisi todella surkea esitys, jos uusi laite vuodessa hajoaisi). Aika vankaa tekoahan tuo tuntuu olevan, tosin jos menee mykäksi niin noiden mallintavien korjaus taitaa maksaa maltaita. |
askomiko 03.08.2003 14:43:04 | |
---|
Ainoa asia jonka noista ylipäätään voi korjata on kytkimet. Ja huonoja kokemuksia Line6:n kytkimistä on floorboardeista. Mutta tähän asti on modulation modeler toiminut, ja sounditkin on kohdallaan. Taitaa noissa modelereissa olla kytkimet paremmin paikallaan kuin floorboardeissa. |
JMP71 03.08.2003 15:21:32 | |
---|
Kiitosta teille. Jos jollakulla on tarvetta vielä avautua modellerin taholta, ni laittakaa ihmeessä. Diibadaaba |
sarkjan 03.08.2003 16:01:53 | |
---|
Kiitosta teille. Jos jollakulla on tarvetta vielä avautua modellerin taholta, ni laittakaa ihmeessä. No OK sitten ;-). Mitään ongelmia laitteen teknisen toimivuuden kanssa mulla(kaan) ole ollut. Todella jämäkkä kuorikin siinä on, ettei aivan helposti saa hajotettua omatoimisesti jne. Lisäksi efekti toimii mielestäni mainiosti myös syntikan kanssa esim. Eli ite ainakin olen tyytyväinen tohon kokonaisuutena. Ainoa mikä hieman ärsyttää on jotenkin tunnottoman oloiset ja huonosti muotoillut säätönappulat: saisivat olla mun puolesta ihan tavallisen pyöreät.. Jotenkin hankalakäyttöiset nyt. Everything louder than everything else! |
Dumb 04.08.2003 00:42:05 | |
---|
Tyytyväinen olen minäkin omaan Moduaatiomallintajaani! Soundit on hyviä, laitteen käyttö on helppoa, soundimäärään nähden pieni koko (kätevä pedaalilaudassa) ym. hyviä puolia. Ainoastaan yhden kerran (kolmen vuoden aikana) laite on pettänyt minut. Pari viikkoa sitten keikalla soundchekin lopussa, ja juuri ennen itse keikkaa, laite kieltäytyi toimimasta. Signaali kulki kyllä laitteen läpi (true bypass kun on), mutta heti kun painoi jonkun muistipaikan päälle, katkesi signaali saman tien. Muistipaikan ledi syttyi kyllä ja muilta osin kaikki oli normaalia. Pelästyin, että joudun ostamaan uuden samanlaisen (oli silloin juuri Filter Modeler ostettuna ja Space Station tulossa eli rahatilanne oli aika tiukalla), mutta onneksi ongelma oli hävinnyt jo seuraavaan iltaan mennessä. Epäilen syypääksi sähköä. Hyvä laite tuo tosiaan on ja uuden ostaisin jos tuo hajoaisi! |