Aihe: DR Stringlife, kokemuksia?
1
karkki
31.07.2003 20:28:05

Onkos kukaan kokeillut tuota DR:n ainettta, jonka pitäisi pidentää kielten ikää monin tavoin mainostajan mukaan. katso esim:
http://www.stringthis.com/strinprot.html

Ja ennen kuin ensimmäinen kehottaa käyttämään hakua, muistutan sen olevan hellelomalla.
Aki
01.08.2003 01:28:17

Olen käyttänyt. Melko samantyylinen kun Dunlopin 65 Stringcleaner, joskin ehkä hieman sulavammaksi kielet tekevä. Kuitenkin, ei kovin kaukana Dunlopista.

-Aki.
Ostakaa mun Boss TW-1! :o)
JMP71
02.08.2003 11:46:51
Lienekkö kallista?
Kielten puhistukseen käy erinomaisesti isopropyylialkoholi, sitä samaa jolla puhdistetaan nauhurien äänipäitä. Vie kaiken lian ja rasvan ja kielten käyttöikä kasvaa. Apteekista löytyy. Eli en sijottas noihin DR:iin ja Dunlopeihin senttiäkään kun halvemmallakin pääsee samoihin lopputuloksiin.
Diibadaaba
karkki
02.08.2003 21:41:47

Lienekkö kallista?
Kielten puhistukseen käy erinomaisesti isopropyylialkoholi, sitä samaa jolla puhdistetaan nauhurien äänipäitä. Vie kaiken lian ja rasvan ja kielten käyttöikä kasvaa. Apteekista löytyy. Eli en sijottas noihin DR:iin ja Dunlopeihin senttiäkään kun halvemmallakin pääsee samoihin lopputuloksiin.

Hinnasta en tiedä. Tämän ei kuitenkaan pitäisi olla silkkaa puhdistusainetta. Jos olen ymmärtänyt oikein, litkulla voisi pyyhkäistä uudet kielet ja saada niihin samantapaisen suojapinnan kuin niissä Elixireissä (vai mitä ne olivatkaan).
Likaantuneita kieliä en edes viitsisi ryhtyä puhdistamaan, vaihtoon vain. Mutta jos myrkyllä saa pidempään kestävän uusien kielien kirkkaan soundin, niin minulle kyllä kelpaisi. Taidan kokeilla, kun jossakin putiikissa näen.
Kenellä näköhavaintoja tästä Helsingin kaupoissa? Missä, mihin hintaan?
Aki
03.08.2003 14:31:08

litkulla voisi pyyhkäistä uudet kielet ja saada niihin samantapaisen suojapinnan kuin niissä Elixireissä

Niin... Aika eri meiningeissähän tossa tietty liikutaan. Ei nesteellä saa tehtyä polymeerikerrosta vastaavaa suojaa millään. Jonkun pienen kalvonhan toi Dunlop jättää yhtälailla, joten kielet tuntuu mukavalla tavalla hieman liukkaammilta.

Likaantuneita kieliä en edes viitsisi ryhtyä puhdistamaan, vaihtoon vain.

Kokeilepa joskus. Käytän Elixirejä, mutta 3 ohuinta tietysti hapettuu. Ne saa noilla puhdistusaineille varsin soittokelpoiseksi. Ja nimenomaan hieman tukkoselta kuulostaviin kieliin nää tökötit on selkeä apu.

Mutta jos myrkyllä saa pidempään kestävän uusien kielien kirkkaan soundin, niin minulle kyllä kelpaisi.

Kokeile Elixirejä.

Kenellä näköhavaintoja tästä Helsingin kaupoissa? Missä, mihin hintaan?

Musamaailmasta sain omani tilaamalla, hintaa tuli aikamoiset 8 euroa tms, mutta se ei ollut vielä varsinaisesti levityksessä. Pitkäänhän toi kyllä kestää.

-Aki.
Aki
03.08.2003 14:32:01

Isopropyyliä täytyy näemmä kans kokeilla, mutta luulen että noissa kaupan tököteissä on myös jotain, mikä jättää kielen mukavan tuntuiseksi.

-Aki.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)