Aihe: super distortion paulissa
1
PoLFus
31.07.2003 16:51:42

nniinn..onko kokemuksia ?
~ why everybody always pickin' on me? ~
Hirvi
31.07.2003 17:25:25 (muokattu 31.07.2003 17:28:08)

Itselläni on Super Distortion kiinni mahonkirunkoisessa kitarassa. Toimiva yhdistelmä kaikenlaiseen hard rockiin ja metalliin. SD on melko vanhahko 80-lukulainen mikki, mutta eihän se pelkkä mikki tee sinusta kammottavaa kasari-hard-rokkaria. Hyvä hevimikki. Suosittelen.

KISS:in Ace Frehley muuten käyttää Super Distortionia Les Paulissa. Soita vaikka hänelle ja kysy kommenttia. Puhelinnumero löytynee luettelosta F:n kohdalta. Jos et löydä niin sinun täytyy tyytyä kuuntelemaan hänen soitantaa levytettynä.

Tässä ääninäytteitä DiMarzion mikeistä:
http://www.dimarzio.com/audio/audio.html
PoLFus
31.07.2003 20:08:37

Tässä ääninäytteitä DiMarzion mikeistä:
http://www.dimarzio.com/audio/audio.html

juh...oon kuunnellu monet kerrat ja kyllä Gilbert-fanikin olen....juuri 80 luvun soundia haen, kun teen tosta epin (harvinaisen hyvälaatuisesta) lespaulista semmoisen mahdollisimman 80-l rock-kitaran! saa nähä mitä tulee...
PoLFus
01.08.2003 19:56:07

noniin...nyt oon päättäny....:

DiMarzio Super Distortion Tallamikiksi
DiMarzio PAF pro Kaulamikiksi

jeps...piste
Stain
01.08.2003 23:01:54
Mistähän tuota super disortionia mahtaisi saada kohtuuhintaan? Suomesta, ei mistään thomannilta viitsi alkaa tilailemaan. Itsekin ajattelin humpparin hommata tallaan.
Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan?
PoLFus
02.08.2003 09:55:47

Mistähän tuota super disortionia mahtaisi saada kohtuuhintaan? Suomesta, ei mistään thomannilta viitsi alkaa tilailemaan. Itsekin ajattelin humpparin hommata tallaan.

levytukussa 100 eunukkia
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)