Aihe: Boss GT6 + PC
1
Juha83
28.07.2003 12:17:44
Sattuuko kenelläkään olemaan kokemusta musiikin tallentamisesta tietokoneen audioäänikortille ( Delta audiophile 2496) Bossin GT6:n kautta?

Jos oot käyttänyt, niin minkälaisia piuhoja oot käyttäny ja miten ne oot kytkeny?
Ja millasia säätöjä GT6:sta joutuu laittaan, että äänitys onnistuu?
zappo
02.08.2003 01:09:15
Mulla on sama GT6 ja sama äänikortti, mutta en ole paljoa äänitellyt. Välissä on Behringerin pikkumikseri jonka kautta PC luupitettu sisään & ulos tavallisilla RCA johdoilla. Mikseristä sitten äänet ulos monitorointikaiuttimille ja -kuulokkeille.

mitään ihmeempiä säätöjä ei ole tarvinnut tehdä, katsoo vaan tasot kohdalleen ettei clippaa missään vaiheessa.

--Zap!
LaXu
02.08.2003 02:28:07 (muokattu 02.08.2003 02:28:33)
Minä äänittelin ihan pistämällä tavallisella kitarapiuhalla, jonka päässä on adapteri RCA-pistokkeeseen, kiinni tietokoneen äänikorttiin (SB Live Value). Hyvin pelitti. Toinen outputti meni sitten vahvistimeen.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 hevikeppi, katso Tori.
PekkaM
02.08.2003 11:18:51
Jos äänikortissasi SPDIF-digitaalisisääntulo, niin millä tahansa RCA-piuhalla GT6:n digital outista. Omassa SB-Live! Platinumissani tuollainen ainakin on, ei tosin mikään hääppöinen kortti, enemmänkin pelailuun sopiva.
Miikathebest
03.08.2003 14:52:44

Minä olen vetänyt phonesista srereoplugipiuhalla suoraan tietokoneeseen(P. äänikortti). Kannattaa laittaa PA -outputasetus, ja käyttää kaappimallinnuksia. Havaintoja nauhoituksistani voi tehdä osoitteessa www.mikseri.net/miikasvision
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)