Aihe: pod xt pro
1
soolo
05.08.2003 21:42:53
onko kellään line kuutosen kitara ja vahvari yhdistelmää.aika toimiva pari vai?
elämä on laiffii
soolo
05.08.2003 22:17:55
hei mites te ootte tuonu podeista saundit ulos.esim.korva kuullokkeet
elämä on laiffii
soolo
05.08.2003 22:29:55
onkos kukaan käyttänyt kyseistä laitetta keikoilla.esim. mikitys tekniikalla
elämä on laiffii
D-Kay
05.08.2003 22:33:55

Jos käyttäsit tota EDIT-toimintoa, niin ei tarttis tehä noin paljon eri viestejä.
"you'll be a lover in my bed and a gun to my head" -Billy Corgan
Kimble
05.08.2003 22:34:16 (muokattu 05.08.2003 22:36:03)
Ootko kuullut, että viestejä pystyy muokkaamaan?

EDIT: Olinpas hidas. Juuri kun pääsin itse kommentoimaan niin itse kohelsin. Prkl
Te olette muuli
Dumb
05.08.2003 23:38:52

Onko vielä tästäkin versiosta tulossa uudempia?

Luultavasti ainakin päivityksiä on tulossa. Ja aivan varmasti vuoden tai parin päästä julkaistaan joko PODxt II tai joku uusi sarja, sillä mallinnustekniikka kehittyy jatkuvasti.

Mitä tässä on parempaa kuin muissa podeissa? Kysyy kauhuissaan oleva podin tai v-ampin kenties ostaja.

PODxt pohjautuu Vettan tekniikkaan, joka on kehittyneempää kuin edellisten. Vahvistinmalleja on osittain uusittu (ja lisätty?) ja efektejä kai paranneltu. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että vanhat PODit olisivat mitenkään huonompia kuin uudet. Ainakin itse olen täysin tyytyväinen edelleenkin POD II ja POD Pro -laitteisiini! Tosin, PODxt:n osto on alkanut houkuttamaan tässä myös...

Ja Variax-kitarat, onko ne hyviä?

En ole Variaxia koskaan kunnolla kokeillut, mutta tuntuma kokeilemassani yksilössä oli ainakin ihan kohtuullisen hyvä.

Onko kellään Line kuutosen kitara ja vahvari -yhdistelmää? Aika toimiva pari, vai?

Riippuu varmaan siitä, mitä hakee. Minulle ainakin Ibanezin RG7 ja POD on paljon parempi yhdistelmä kuin esim. Variax ja POD. Vetta II:sessa on muuten otettu huomioon tuo Variaxin käyttö eli siihen voi liittää tuon Variaxin suoraan ja vahvistin jopa muistaa ne asetukset, joita haluaa Variaxista käyttää minkäkin Vetta II:sen muistipaikan kanssa!

Hei, mites te ootte tuonu podeista saundit ulos (esim. korvakuulokkeet)?

Kotona POD II:nen on kiinni Squierin pikkuvahvistimessa ja bändikäytössä on sitten räkkisetti, eli POD Pron soundit vahvistetaan ensin trankkupäätteellä ja tuodaan kuuluville Marsun 4x12":n kaapilla. Studiossa olen käyttänyt tuon POD Pron XLR-ulostuloja myös.

Onkos kukaan käyttänyt kyseistä laitetta keikoilla (esim. mikitystekniikalla)?

Juuri viime lauantaina soitin omalla POD Pro + pääte + kaappi -yhdistelmällä viimeksi keikan ja hyvin pelitti (kaappi siis mikitettiin). Tuota settiä olen käyttänyt tässä viimeiset puolitoista vuotta ja tyytyväinen olen ollut. Tilaisuuden tullen aion kokeilla myös noita XLR-ulostuloja keikkakäytössäkin, mutta silloin pitää olla mahdollisuus soundcheckissä vertailla kaapin edestä mikitettyä ja PODista lähtevää linjasoundia keskenään ja miksaajan pitää olla tuttu.

Korjasin muuten pahimmat kirjoitusvirheet noista lainauksista!
soolo
06.08.2003 10:28:03
Luultavasti ainakin päivityksiä on tulossa. Ja aivan varmasti vuoden tai parin päästä julkaistaan joko PODxt II tai joku uusi sarja, sillä mallinnustekniikka kehittyy jatkuvasti.

PODxt pohjautuu Vettan tekniikkaan, joka on kehittyneempää kuin edellisten. Vahvistinmalleja on osittain uusittu (ja lisätty?) ja efektejä kai paranneltu. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että vanhat PODit olisivat mitenkään huonompia kuin uudet. Ainakin itse olen täysin tyytyväinen edelleenkin POD II ja POD Pro -laitteisiini! Tosin, PODxt:n osto on alkanut houkuttamaan tässä myös...

En ole Variaxia koskaan kunnolla kokeillut, mutta tuntuma kokeilemassani yksilössä oli ainakin ihan kohtuullisen hyvä.

Riippuu varmaan siitä, mitä hakee. Minulle ainakin Ibanezin RG7 ja POD on paljon parempi yhdistelmä kuin esim. Variax ja POD. Vetta II:sessa on muuten otettu huomioon tuo Variaxin käyttö eli siihen voi liittää tuon Variaxin suoraan ja vahvistin jopa muistaa ne asetukset, joita haluaa Variaxista käyttää minkäkin Vetta II:sen muistipaikan kanssa!

Kotona POD II:nen on kiinni Squierin pikkuvahvistimessa ja bändikäytössä on sitten räkkisetti, eli POD Pron soundit vahvistetaan ensin trankkupäätteellä ja tuodaan kuuluville Marsun 4x12":n kaapilla. Studiossa olen käyttänyt tuon POD Pron XLR-ulostuloja myös.

Juuri viime lauantaina soitin omalla POD Pro + pääte + kaappi -yhdistelmällä viimeksi keikan ja hyvin pelitti (kaappi siis mikitettiin). Tuota settiä olen käyttänyt tässä viimeiset puolitoista vuotta ja tyytyväinen olen ollut. Tilaisuuden tullen aion kokeilla myös noita XLR-ulostuloja keikkakäytössäkin, mutta silloin pitää olla mahdollisuus soundcheckissä vertailla kaapin edestä mikitettyä ja PODista lähtevää linjasoundia keskenään ja miksaajan pitää olla tuttu.

Korjasin muuten pahimmat kirjoitusvirheet noista lainauksista!

minä kiitän
elämä on laiffii
soolo
06.08.2003 10:28:55
Ootko kuullut, että viestejä pystyy muokkaamaan?

EDIT: Olinpas hidas. Juuri kun pääsin itse kommentoimaan niin itse kohelsin. Prkl

itse asiassa tiedän, mutta en ajatellut sitä kun heräsin klokkan seitsämän aamulla.
elämä on laiffii
Juzzu
06.08.2003 10:41:17
minä kiitän

Tuotakaan kommenttia varten ei olisi ehkä tarvinnut lainata koko pitkää sepustusta, eiköhän standardi m.netin käyttäjä sisälue nuo kommentit yhdestäkin kerrasta.

Ei millään pahalla, mutta yritetään yhdessä tehdä tästä helppolukuinen palsta, eikös vain.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)