Aihe: Onko kellään kokemusta Kustom KGA-65 -mallista?
1
jogo3000
05.08.2003 13:13:21

Miellyin tuohon 16W:n soundiin, mutta tarvitsen ehdottomasti lisää tehoja jos aion Kustomia käyttää. Onko kellään kokemusta KGA-65:n tehoista? Haluaisin tietää, miten riittävät siinä on volyymit.

Soundit ovat kyllä hyvät.
I'm a whiskey rock'n'roller.
mesom
08.08.2003 16:13:12
Onhan mulla ollu tuo parisen vuotta joten jotain kokemusta kyllä on: pirun hyvä vehje, ei oo vielä kertaakaan pettäny ja ääntä kyllä lähtee ihan miten paljon vaan tarttee (keikoille). Hinta/laatu-suhde on aivan loistava ja saihan se kait jonkun palkinnonkin tuosta kyseisestä ominaisuudesta.
Ainoa homma joka voi vähän vituttaa on että se voimajohto saattaa löystyä kohtalaisen helposti kuljetettaessa, jolloin ääntä ei luonnollisesti kuulu. Homma kuitenkin hoituu kun vaan kiristää/tarkistaa johdon kuljetuksen jälkeen.
Yhdellä tyypillä oli muuten se voluuminappi jotenkin vahingoittunut kun siitä ei tullut ääntä ollenkaan aluksi mutta kun sitä kääntää, niin yhtäkkiä menee perkeleen kovalle. Ei mulla kyllä itse oo ollu mitään tuollasia ongelmia ja kyllähän tuota on jo pari vuotta tullut käytettyä aika kovaan tahtiin, joten mistään heikosta kestävyydestä ei voi puhua.
Farski
08.08.2003 16:34:52
omistan Kustom KGA -10w....
pieni se on mutta ihan mukavan kuulonen se särö soundi on... toiminu ihan hyvin sillon ku käytin... no problems.
ok vehje se on mutta vähän tehoja siitä puuttuu..
np: Cradle Of Filth - Suicide And Other Comforts
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)