Aihe: ESP Viper 301
1
Ed The Ead
06.07.2003 18:46:24
Kokeillaampa uudestaan..

Käyttökokemuksia ja mielipiteitä laitteista ESP Viper 301 ja Hughes & Kettner EDITIONBLUE KITARACOMBO 15 W. Ajattelin nuo ostaa lähinnä metalli musisointiin.
otukka
06.07.2003 19:45:26 (muokattu 06.07.2003 20:00:26)
Itse omistan kyseisen vehkeen ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Mikit ovat loistavat raskaita soundeja silmällä pitäen tehdyt, mutta cleaneja en ole saanut kovin 'heliseviksi' mutta vika voi tietysti olla laitteistossa tai minussa. Soittotuntuma on loistava ja ne jo esp:n tehtaalla säätää kitarat yleensä erittäin hyvin. Ja perkeleen tyylikäskin se on :)

Pientä ongelmaa on ollut sen plugin kanssa johon johto tökätään, kun se tuppaa löystymään ja pyörimään ympäri niin että se piuha katkeaa siellä sisällä, ja on saanut pariin kertaan kolvata takaisin paikalleen, mutta tältä välttyy pitää silmällä että ne mutterit siinä on tarpeeksi kireällä. Ja voihan se olla että vika on tässäkin suhteessa minussa.

Loistava kitara raskaampaan genreen. tyytyväinen olen ollut.

EDIT: Siis tämä oli kitarasta, combosta en tiedä mitään
outo_O
17.08.2003 16:50:00
Millanen kaula tossa ESP viperissa on? Onko perus ltd tukki kaula? Ainakin muut kitarat mitä oon testannu (ex-351D, mh-201,), oli jokaisessa aika paksuhko tukki, ja tuntui että ala E meinaa venyä yli otelaudan ihan kokoajan.. Tosin tykkään paksusta kaulasta enemmän kun tilulilu kaulasta, mutta toi ahtaus ahistaa. Ja isot inlayt antaa kivan inspiraation soittamiseen.
Minä: "Saan varmaan pari plektraa ottaa kaupan päälle?" Myyjät yhteen ääneen: Myyjä1: "en voi ylittää valtuuksiani.." Myyjä2 "ota pari siitä"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)