Aihe: Auttakaa ny
1
Asmi
25.08.2003 14:17:12
Joo elikkäs mulla ois sellanen tilanne, että kaks viikkoa sitten pedaalivarastooni kuului Boss OS-2, Dunlop Cry Baby, EHX Big Muff, Digitech RP100. No möin pois ton Muffin ja Digitechin ja nyt pitäs saada uutta kamaa tilalle. Budjetti olis joku 275euroa. Tarttisin kaiut, toisen särön ja choruksen ainakin.Joka toinen päivä päähäni ilmestyy ajatus yksittäispedaaleista, muina päivinä ajattelen, että wahi+ säröt ja sit jostai yhestä koneesta kaiut ja modulaatiot. Soittotyylinä on rock mutta kaikenlaista vitkutintaki tarttis. Sit joskus myös käy mielessä että jos ostais podin ja kontrollerin.. Mitä tässä nyt tehdä. Tämän päivän mukaan oon ostamassa YAmahan DG-stomppia jos käytettynä löytyy ja sitte ku rahaa on enemmän ni jonkun yksittäisen särkijän..Hjälp.

Etana etana näytä sarves, tuleeko huomenna pouta..
Aapo Huhta Aatos lentää, mie en
JLM
25.08.2003 15:21:36

Ihan huokea vaihtoehto varmaan olisi ottaa säröt jostain yksittäisestä pedaalista ja kaiut ja modulaatiot jostain multiefektistä. .. Eli siis juuri niin kuin olit suunnitellut. Toisaalta jos kaipaat esim. vain chorusta, delayta ja säröä, niin varmaan käytettyjä yksittäispedaaleita bongailemalla voisit saada tarpeesi tyydytettyä, eikä välttämättä rahaakaan kuluisi paljon tuota 275e enempää. Tietysti jos tarvit multiefektiä vaikka harjoitteluun, niin siinä tapauksessa ei yksittäisiä pedaaleita kannata ostella. Itse harkitsin joskus, että olisin ostanut V-Ampin kuulokkeiden kanssa soitteluun ja ottanut siitä pelkät efektit vahvistimen kanssa soitellessa. En tiedä sitten miten moinen järjestely olisi toiminut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)