samueld 25.08.2003 17:08:49 | |
---|
Hevikeppejä enemmän rassanneet voisivat auttaa miestä mäessä. On tuo hevikeppi itsellä haussa. Saisi olla esmes washburnin dimen tyylinen tmv. Sellainen juttu vaan mietityttää, että onko missään niissä kunnon kaulaprofiileita, vai onko kaikki tätä tikku-D-mallia? Saisi olla kunnon C. Deanilla on, mutta entä Jackson, Iba ja ESP? Entä onko noista Washburnin Dime-malleista kokemuksia? I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
LaXu 25.08.2003 17:16:50 | |
---|
Ibanezit ja Maverickit ovat suurimmaksi osaksi hammastikkuluokkaa, Jacksoneissa on sitten hitusen paksummat kaulat ja ESP/LTD:ssa taitaa olla vielä tilkkasen paksumpia..varmaan poikkeuksiakin kaikilta valmistajilta löytyy. |
J.Ahonen 25.08.2003 20:31:03 | |
---|
Mikä minun (kitaran) kaulaani vaivaa? Se on alkanut vihertämään ekojen nauhojen kohdalta, siis kämmen puolelta, ei kai se ole hometta? Vai olisiko vain likaa? Kitaralla on soitettu vasta joku 3v. (jaksonin ps4) |
LaXu 25.08.2003 20:31:47 | |
---|
Mikä minun (kitaran) kaulaani vaivaa? Se on alkanut vihertämään ekojen nauhojen kohdalta, siis kämmen puolelta, ei kai se ole hometta? Vai olisiko vain likaa? Kitaralla on soitettu vasta joku 3v. (jaksonin ps4) Ruusupuuotelauta, eikö? Varmaankin vain likaa. |
Antti1 25.08.2003 21:21:31 | |
---|
Ruusupuuotelauta, eikö? Varmaankin vain likaa. Eikös se ollut siellä takapuolella, eikä otelaudassa? Jos on otelaudassa niin likaa todennäköisesti ja jos on kaulan takana niin siitä on varmaan lakka kulunut ja vaahtera se siinä ottaa hiukan uutta väriä itselleen käden mukana tulevasta paskasta. Ei ole vaarallista. Näkisitpä mun "uuden" RG:n kaulan.. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Olli S. 25.08.2003 22:18:17 | |
---|
LTD-keppien kauloista löytyy moneen makuun. Esim. EC ja EX malleissa on jotain Straton ja Lespan väliltä. Viimeinkin se musiikkinäyte! |
c_barnes 26.08.2003 10:01:39 | |
---|
Dimessä ei ainakaan oo mikään kunnon halko. Eli jo kallistuu ehkä nippanappa tuonne D (niinkuin dental;) osastolle... Teknistä deathmetallia: http://amoral.cjb.net - http://www.fleshdeformation.tk |
spp 26.08.2003 14:17:37 | |
---|
Ainakin mun Jackson Firebirdissä on melekosen tuhti C -profiili kaulassa. Minä tyydyn vähään, kunhan sitä on riittävästi. |
samueld 26.08.2003 16:34:11 | |
---|
Ainakin mun Jackson Firebirdissä on melekosen tuhti C -profiili kaulassa. eisen kaulan mikään puhelinpylväs tarvitse olla, mutta kun on tuohon stratoon tottunut, niin joku sen mallinen keppi olisi kiva. ei kuitenkaan anna pälli periksi ostaa floikallista tuplahumpukkerifenderiä. I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
mongoloidi 26.08.2003 19:04:36 | |
---|
eisen kaulan mikään puhelinpylväs tarvitse olla, mutta kun on tuohon stratoon tottunut, niin joku sen mallinen keppi olisi kiva. ei kuitenkaan anna pälli periksi ostaa floikallista tuplahumpukkerifenderiä. Kompromissi: Osta tuohon nykyiseen Stratoosi uudet mikit ja FloidRous-kampi. Synttärit tulee joka vuosi,mutta Joulu on vaan kerran vuodessa. |
samueld 26.08.2003 19:11:28 | |
---|
Kompromissi: Osta tuohon nykyiseen Stratoosi uudet mikit ja FloidRous-kampi. No voi jesse. Kyllähän tuo jo olisi rienausta ja raiskausta. Pitää varmaan mennä vähittäismyymälään ulosheiton uhalla hipelöimään espejä ja jacksoneita. I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
Jusstus 26.08.2003 19:15:46 | |
---|
Mikä minun (kitaran) kaulaani vaivaa? Se on alkanut vihertämään ekojen nauhojen kohdalta, siis kämmen puolelta, ei kai se ole hometta? Vai olisiko vain likaa? Kitaralla on soitettu vasta joku 3v. (jaksonin ps4) Ihmisen mähnä on vihreää. "These go to eleven.." |
Quu 27.08.2003 09:26:31 | |
---|
Kattele jotain Yamahan skittoja... Mulla on RGX421DL ja olen erittäin tyytyväinen, kaula ei ole mikään hammastikku-Jacksoni. Ainakin mun mielestä on hyvä kaulaprofiili. Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu! |
samueld 27.08.2003 17:15:40 | |
---|
Kattele jotain Yamahan skittoja... Mulla on RGX421DL ja olen erittäin tyytyväinen, kaula ei ole mikään hammastikku-Jacksoni. Ainakin mun mielestä on hyvä kaulaprofiili. Onko toi floikalla varustettu versio? Mitä olet kaikenkaikkiaan ollut vehkeestä mieltä? Niin, ja mitä maksoit? I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
outo_O 27.08.2003 18:10:13 | |
---|
torilla oli RGX612S kohtuu hinnalla Minä: "Saan varmaan pari plektraa ottaa kaupan päälle?" Myyjät yhteen ääneen:
Myyjä1: "en voi ylittää valtuuksiani.."
Myyjä2 "ota pari siitä" |