Aihe: Halpa kitara?
1
Typhus
28.08.2003 10:24:49
Sanokaapa mistä hankkia joku aika halpa (100-150e) kitara?
Ku täältäpäin ei oikeen löydy käytettyjä kaupoista.. enkä myöskään oikeen ole löytänyt tuolta torilta.. :/
Hirveät kitaran tuskat olleet aika kauan jo ku menin laittaan entisen kepin vaihdossa
uuteen bassoon :P
eli saisikohan mitään kitaraa uutena tuohon hintaan vai kannattaako ostaa ihan käytetty?
onhan se ....
Veli
28.08.2003 10:38:05
Sanokaapa mistä hankkia joku aika halpa (100-150e) kitara?

Ei muuta kuin Keltaista Pörssiä selailemaan. Siellä on ainakin usein näkynyt jotakin tuohonkin hintahaarukkaan. Uutta soittokelpoista kitaraa ei välttämättä ihan tuohon hintaan löydy helposti.
Myynnissä: Parker Fly Deluxe / vaihto PRS Customiin tai Gibson Les Paul Customiin
Billsner
28.08.2003 10:41:07
Ei muuta kuin Keltaista Pörssiä selailemaan. Siellä on ainakin usein näkynyt jotakin tuohonkin hintahaarukkaan. Uutta soittokelpoista kitaraa ei välttämättä ihan tuohon hintaan löydy helposti.

Toinen paikka voisi olla http://www.huuto.net Siellä monesti menee hyviä kitaroita halvalla.
Typhus
28.08.2003 12:28:23
No nyt löysin tällaisen "excel" merkkisen valkoisen stratocaster kopion..
eli tässä ois 3single mikkiä ja näköjään laminoitu body.. vaahtera kaula ja ruusupuu otelauta... 100e ois pyynti... kellään tietoa tämmösestä kitarasta?
Jos ite sitten vaikka customois ja hiois lakat kaulasta ja öljyäis sen koska tykkään itse öljy kauloista... ja sitten myöhemmin vaihtais mikit? ... oisko mitään järkeä? :D
onhan se ....
p130
28.08.2003 12:38:24

No nyt löysin tällaisen "excel" merkkisen valkoisen stratocaster kopion..
eli tässä ois 3single mikkiä ja näköjään laminoitu body.. vaahtera kaula ja ruusupuu otelauta... 100e ois pyynti... kellään tietoa tämmösestä kitarasta?
Jos ite sitten vaikka customois ja hiois lakat kaulasta ja öljyäis sen koska tykkään itse öljy kauloista... ja sitten myöhemmin vaihtais mikit? ... oisko mitään järkeä? :D

No ei nyt suuresti olisi järkeä yltiöhalppista ainakaan kovin kallilla mikeillä viritellä. Taitaa olla Exelissä body ihan rehellistä lastulevyä eikä edes laminaattia. Ihan jees varmaan hyvin säädettynä ja hyvillä mikeillä mutta tuskin hyvä.

Pikkuisen lisää rahaa (vaikka niiden Exeliin suunniteltujen mikkien verran) ja paremman kitaran saat. Joku käytetty Ibanez esimerkiksi on aika varma ratkaisu eivätkä ne ole edes kovin kalliita. Sanotaan nyt vaikka että RG-sarja on varsin hyvä hinta -laatusuhteeltaan varsinkin käytettynä.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Typhus
28.08.2003 12:44:02
No lähestulkoon aattelin mikeiksi noita hohnerin entwistle mikkejä joita saa thomanilta tohon 20e hintaa :) niitä on kehuttu aika paljon hinta laatu suhteeltaan :)
onhan se ....
PIM
28.08.2003 12:58:18
Hei jos sulle kelpaa tuollainen rehellinen vanerikitara niin mulla olis yks Maison merkkinen strato jonka voisin antaan nimellistä, sanotaanko nyt 80e korvausta vastaan. Siinä on ihan soitettava kaula ja se näyttää hiton nätiltä kun kannessa on jotain linnunsilmävaahterakuviointia ja pleksi on valkea pearloidia ja metalliosat kullattuja. Väriä kuvaa varmaan parhaiten Les Pauleista tuttu cherry sunburst nimitys.
Myynnissä. Alvarez strato, putkikombo. TULOSSA: Uusi Fender Paisley Tele
p130
28.08.2003 13:16:25 (muokattu 28.08.2003 13:17:03)

Hei jos sulle kelpaa tuollainen rehellinen vanerikitara niin mulla olis yks Maison merkkinen strato...

Varmasti vertailukelpoinen Ecelin kanssa... Ja Peteltä luonnollisesti viimeisen päälle säädettynä!

Olisi muuten itseasiassa minullakin jotain myynnissä... Hieman kalliimmaksi kyllä menee. Japanilainen Charvette, niitä ihan ensimmäisiä japanissa -88 tehtyjä. Myöhemmät ovat korealaisia ja eivät todellakaan vertailukelpoisia näiden kanssa. Mikityksenä alkuperäiset Jacksonin J-50 tallamikkinä ja _ilmeisesti_ J-100 kaulamikkinä (J-50 on meikäläsen Custom Shop Jacksonissakin alkuperäinen tallamikki!).

180€ olisi sille aika tiukka myyntihinta. Näyttökin onnistunee Frostburnin kotiseudulle lähiaikoina... Laita vaikka pikaviestiä jos kiinnostaa.

Mutta tosiaankin, jos halppisstrato riittää ja budjetti on tiukka niin osta ihmeessä Peten vehje!
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Typhus
28.08.2003 13:29:33
Jees... no Frostburnissa soitan ihan bassoa vaan että kitara ei mene siihen käyttöön :) Jees... taidan ton peten kitaran ostaa tuon perusteella :)
onhan se ....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)