Aihe: Fenkun RocPro 1000
1
Jankku
27.08.2003 17:38:40
Sanokaapa mielipiteenne tästä pelistä, Onko hyvä keikkatoimintaan? Mikä liike on jälleenmyy näitä?

Ja onko 550€ käytettynä tosta liikaa? Meinaan kun olen tommosta hankkimassa
Ylös, ulos ja lenkille!
KooAa
27.08.2003 18:03:54 (muokattu 27.08.2003 18:05:29)
Minä en aikanaan maksanut uudestakaan noin paljoa ja myin ihan äsken käytetyn huomattavan paljon halvemmalla.

EDIT: Muuten ihan hyvä laite mutta kotikäyttöön aika tehokas, volumea ei voinut käyttää kuin max. 2:lla jolloin parhaat soundit jää vielä tulematta.
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Jani The Rock
27.08.2003 18:52:57

Ei huonokaan peli. Kaverilla on semmoinen ja olen soittanut sillä aika paljon, yhden keikankin. Mutta 550 euroa on saatananmoista riistoa, maantierosvousta suorastaan. Älä vain mene maksamaan tuollaista hintaa! Sanoisin että 250-350 euroa kunnosta riippuen olisi kohtuullista, mutta 550? Siihen hintaan se saa olla jo kullalla päällystetty.
I was born in Texas and Oklahoma too...
Vilhelmus
27.08.2003 19:00:43

Jes, hinnasta puhuivat asiaa.
Ite on kokemuksia lähinnä ton särökanavasta ja mun korvaani se ei sopinut laisinkaaan. Heviin ei lähde tarpeeksi säröä, pikkusärö ei laula, mutta johonkin rokkikompin runttaukseen voi olla ok. Tämä siis IMO.
Hevi on hianoo!
PuNkKi
27.08.2003 19:20:40
Ihan jees peli tuo kyllä on...
toi volume-juttu on kyllä ainut miinus siinä
että kotioloissa ei tosiaan kakkosta kovemmalle parane
laittaa (varsinkaan kerrostalossa)

ja tuosta hinnasta... 550e on todellista _riistoa_
halvemmallakin löytyy !
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
TexasFlood
27.08.2003 19:46:25
Vilhelmuksen kanssa samoilla linjoilla. Eli säröt on aika tökeröt, eivät oikein istu mihinkään tyyliin mun mielestä. Puhdas kanava, no jaa aika mitäänsanomaton. Ei hyvä, mutta ei huonokaan, ei vaan herättänyt minkäänlaisia tunteita. Päälimmäiseksi jäi mieleen tosta koneestä ihan hillitön suhina ja kohina hiemankin kovempaa soitettaessa. Siis se kohina oli jotain ihan käsittämätöntä.

Ja kuten muut jo totesivatkin, niin ton vois tuon hintapyynnön perusteella laittaa tonne "päättömät hintapyynnöt"-threadin alle.
KooAa
27.08.2003 19:50:07
LP Classicin kanssa säröä kyllä löytyy. Ja suhinoita eikä kohinoita ollut. Olisko ollut maanantai yksilö tai etuasteputki lopuillaan jos semmoisia oli.
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)