Aihe: Hinta-arviota?
1
HulluSimo
21.08.2003 18:36:22
Paljonkohan uskaltais mennä pyytämään Fenderin M-80 trankkuvahvarista ja Tokai ALS-48-kitarasta, jos alkais vähän uusimaan kalustoa?

Molemmat siis hyväkuntoisia ja kaikki toimii.
...or still alive! Katsokaa wanted!
Jäsen X
21.08.2003 18:58:58
Pyysin tossa taannoin kyseisestä kepistä 450 euroa ja torilla näkyy joku pyytävän nyt samaa hintaa.
Drink up, shoot in, let the beatings begin!
booster
21.08.2003 21:28:05
Pyysin tossa taannoin kyseisestä kepistä 450 euroa ja torilla näkyy joku pyytävän nyt samaa hintaa.

Heh, se joku on minä.
Saitko kaupaksi tuolla hinnalla?
Shoot me again, I ain't dead yet!
Myydään Tokai LP, katso Tori
Jäsen X
22.08.2003 10:03:29
Heh, se joku on minä.
Saitko kaupaksi tuolla hinnalla?

En saanut, ja hyvä niin sillä sille kitaralle löytyy edelleenkin käyttöä! mutta mielestäni toi kuulostaa sopuhinnalta hyvässä kunnossa olevasta kitarasta.
Drink up, shoot in, let the beatings begin!
Penasol
22.08.2003 11:21:52

Paljonkohan uskaltais mennä pyytämään Fenderin M-80 trankkuvahvarista ja Tokai ALS-48-kitarasta, jos alkais vähän uusimaan kalustoa?

Molemmat siis hyväkuntoisia ja kaikki toimii.

Usko minua, ei kannata myydä mitään kamoja hätiköiden, varsinkaan kitaroita, vahvistimet eivät niin vituta jälkeenpäin. Aina kun myy jonkun soittimen, se vituttaa. Vielä jos on tehnyt asian vähän hätiköiden.
Oikeasti nimimerkkini kuuluisi olla: Tahdon LP:ni takaisin!
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
booster
22.08.2003 12:20:18
Eihän niitä myydä kannatakkaan, mutta esim. mulla ankara ja köyhä arki alkaa taas parin viikon päästä, ja silloin jokainen penni on tarpeen.
Myydään Tokai LP, katso Tori
Jaz
22.08.2003 13:02:07

Jos saat tuon fenderin myytyä, niin kerrotko mihin hintaan.. Voisin meinaan itekin luopua samaisesta styrkkarista. Turhaan tuolla nurkassa pölyttyy.
HulluSimo
22.08.2003 13:32:03
Usko minua, ei kannata myydä mitään kamoja hätiköiden, varsinkaan kitaroita, vahvistimet eivät niin vituta jälkeenpäin. Aina kun myy jonkun soittimen, se vituttaa. Vielä jos on tehnyt asian vähän hätiköiden.
Oikeasti nimimerkkini kuuluisi olla: Tahdon LP:ni takaisin!

Uskon uskon. En ihan vielä olekaan mitään myymässä, mutta tolla Tokailla en nyt ainakaan mitään tee, kun tuli uus tilalle ja toi on laukussaan ilman käyttöä ollut jo jonkin aikaa. Ja jostainhan sitä rahaa pitäis saada uusiinkin kamoihin. Vahvistin ei ainakaan vähään aikaan oo vielä lähössä mihinkään.

Täytyy nyt katella ja miettiä vielä.
HulluSimo
25.08.2003 19:06:58
Nostan, jos jollakin ois vielä jotain sanottavaa.
booster
27.08.2003 19:39:55
Hintaan 425e luovuin Tokaista, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)