Aihe: rytmikone kitaralle
1
fireball
29.08.2003 00:53:58
Olisko kellään tietoa rytmikoneista joita vois käyttää sähkökitaran kanssa, ikäänkuin soitellakseen bändin kanssa. (ei tieten sama asia, tiedetään..) Kerran oli tilaisuus "leikkiä" syntikoissa olevalla rytmikoneella ja olipa kiva värkki, mutta kun ei tekis mieli ostaa syntikoita vaan pelkkä rytmikone! Eli mitä ois tarjolla ja mihin hintaan..jos joku tietää..??
PekkaM
29.08.2003 07:36:26
Jos sulla on tietokone, niin joku Reason:in kaltainen softa ois varmaan hyvä tuohon.
Fortune
29.08.2003 09:26:41
Itse katselin ja testailin jokin aika sitten Roger Linn Designin Adrenalinn-laitetta, jossa on vahvistinmallinnuksia, filtterimallinnuksia ja rumpukone. Valmiit kompit olivat ainakin lystejä ja tuo on nimenomaan kitaralle tarkoitettu. Eli vehje tuikataan signaalitiehen kitaran ja ämyrin väliin ja saa halutessaan soitella kompin kanssa. Tap tempo -nappi löytyi myös.

Siitä on näköjään tullut uusikin versio, Adrenalinn II, itse kokeilin ykköstä, joka maksoi Suomessa kai jotain 400e.

http://www.rogerlinndesign.com/
Tinker-doodle.
Ray-Ska
29.08.2003 15:11:08
Zoom rythm track 123, siitä saa bassot ja rummut on segvensseri tyyppinen sillä voi vääntää tausta biisit itse. Kitara kytketään sen kautta strykkariin niin kaikki tulee sitten sieltä, eikä oo kallis.
Ray - Ska Rocks and Rolls
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)