Aihe: emg81 vs emg85 (kumpi tallamikiksi??)
1
maggot
05.08.2003 12:53:00
No niin, aika on tullut ottaa warlockistani emg-hz:t mikit veke (ainakin ensiksi talla mikki) ja laittaa tilalle jompikumpi otsakkeen mukaisista mikeistä?

Ongelma kuuluu näin:

Kuinka hyvin mahtaa toimia tuo emg85 tallassa kun sitä taidetaan useimmiten laittaa "kaulamikiksi"?

Haen melko "tummaa" soundia ja hieman bassovoittoisempaa ei treble surinaa.. Von tune taisi kirjoittaa taannoin että oli juuri tuolla 85:lla saanut tuon "tumman" soundin aikaseksi omassa warlockissaan laittamalla 85:sen tallaan.

Miten iso ero soundillisesti ylipäänsä on noilla kahdella mikillä jos ajatellaan, että noista jompi kumpi on tallamikkinä?
"reality is a very fragile thing after all..."
Insane Kane
05.08.2003 12:58:16
Molemmathan passaa molempiin paikkoihin...
85 taitaa tosin olla hieman tummempi...
Itse kuitenkin suosin tuon 81 laittamista tallaan ja 85 kaulaan...
(nyt 81 talla 89=85+sa kaula)
Vitusti säröä perkele!!! Myy mulle Boss CE-5!!!
battery
06.08.2003 16:09:42
minä ainakin tykkäsin kun oli toi 85nen tallassa..jotenkin enemmän semmonen hmm..ei niin ohut saundi..
Shades of god
Turpa
06.08.2003 18:54:33
Haen melko "tummaa" soundia ja hieman bassovoittoisempaa ei treble surinaa

Siinä tapauksessa 85 tallaan. Siinä on enemmän alapäätä ja 81:ssä taas vastaavasti yläpäätä. Tosin ei mitään treble-surinaa mun mielestä kummassakaan. 81 on kyllä jotenkin tarkempi ja sähäkämpi, mutta se ei sulla tainnu olla hakusessakaan.
maggot
07.08.2003 07:43:19
Siinä tapauksessa 85 tallaan. Siinä on enemmän alapäätä ja 81:ssä taas vastaavasti yläpäätä. Tosin ei mitään treble-surinaa mun mielestä kummassakaan. 81 on kyllä jotenkin tarkempi ja sähäkämpi, mutta se ei sulla tainnu olla hakusessakaan.

Joo, kyllä mä varmaan tohon 85:seen päädyn ja laitan sen tallamikiksi.. Taidan jättää kaulamikin paikalleen (ainakin vähäksi aikaa), varmaankin jää outputissa kyllä tolle aktiivi emg:lle mutta enpä hirveesti sitä kaulamikkiä muutenkaan oo käytelly kun ei noita sooloja pahemmin tuu soiteltua.
Tänään täytyy mennä muuten hieromaan kauppoja ko.mikistä tossa iltapäivällä.. = )
c_barnes
01.09.2003 13:14:56
Ei muuten onnistu ilman erikoistoimenpiteitä se että sulla on aktiivi ja passiivi samassa kitarassa. Vähintään jotain ekstrasälää sinne piuhojen sekaan.
Teknistä deathmetallia: http://amoral.cjb.net - http://www.fleshdeformation.tk
maggot
01.09.2003 13:23:10
Ei muuten onnistu ilman erikoistoimenpiteitä se että sulla on aktiivi ja passiivi samassa kitarassa. Vähintään jotain ekstrasälää sinne piuhojen sekaan.

Toden totta, eihän se onnistu joten etumikki jäi nyt vain koristeeksi.. Nyt on muuten emg 85 tallassa ja ai jai... = )
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)