Aihe: Jackson RR3
1
Ben_D
13.08.2003 11:35:01

Pitäis saada tietoon kokemuksia ko. Jacksonin mallista RR3. Millainen talla, soundi ja onko muuten hyvä soittaa? Asiasta on ollut keskustelua aikaisemminkin, mutta haluaisin jonkun ko. mallin omistajan mielipiteen.
Fingolfin
25.08.2003 20:37:35
Itse omistan Jackson RR3r:n, eli lapa ylöspäin.
http://www.accessguitar.com/inventory/jackson/rr3r.html

Itse pidän kyllä kitarasta. Soitettavuus hyvä, miellyttävä ohut kaula, joka on tosin pulttikaula mikä häiritsee aivan viimeisten välien käyttöä. Talla toimii erinomaisesti, itselläni pitää vireen vaikka puoli vuotta kun kerran virittää kunnolla kohdalleen. Kokonaisuudessaan ok kitara ja hinta/laatu suhde melko hyvä.
Strength and Honor
Hornanturska
25.08.2003 20:41:41
Itse omistan ja tyytyväinen olen ollut. Mulla on jo sen verran vanhaa kaliiberia toi mun että se alkaa olla jo aika rottakunnossa, mutta hintalaatu suhde on erinomainen(siis tänä päivänä. Tuli kyllä silloin ammoisina aikoina maksettua pikkusen enemmän hintaa kun mitä nykyään :P)
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa...
Metallica mies
31.08.2003 15:36:59
omistan kyseisen kitaran ja voin sanoa että et pety jos rr3:sen joskus hommaat. mukava soittaa,soi hyvin,talla pitää vireen hyvin.
Ben_D
02.09.2003 15:07:13

Jep, olen kokeillut Jacksonilta RR3:sta, mitälie Dinkya ja RR5:sta ja kaikilla on kyllä enemmän kun loistava tykittää metalllia just ton kaulan takia. Viimesiin väleihin ei ainakaan meikäläisellä ole mitään suurta tarvetta päästä. Kaverillani on Charvelin Randy Rhoads malli ja sanoi myös, että kitara on pysynyt erinomaisesti vireessä. Joten ei muuta kun RR3:sta ostamaan.
Monarque
02.09.2003 15:21:50
Olen ollut erittäin tyytyväinen omaan RR3:seen ja oon vieläkin, pirun hyvä soittaa, ulkonäköä löytyy ja pysyy vireessä ku Maa pyörimässä. Erittäin hyvä ostos, ei voi muuta sanoa
Väkivalta lopettaa vittuilun
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)