Aihe: Kokemuksia Peavey Bandit 112:sta?
1
moderniluuranko
05.09.2003 20:53:24
No joo.. eli tuli hankittua kyseinen vahvistin, mutta nyt on
vähän alkanu mietityttämää..eli mitäs tykkäätte sen säröistä..onko riitävät sellaseen kunnon metalliränkytykseen treenikämpällä?ku mielestäni ei ole ihan riitävän muhkeat soundit..vai johtuuko jostaa muusta..kitarani pitäs olla ihan kohtuullisen hyvä ko. tarkoitukseen..auttaiskohan joku efekti tai jotaa..ja minkähänlainen??
No eipä täs sit muuta..
Jani The Rock
05.09.2003 21:03:51

Mikäs kitara sulla on, jos saapi kysyä?
"I`m a rockabilly MAADMAN!!" -Screaming Lord Sutch
moderniluuranko
05.09.2003 21:05:04
Jackson Randy Rhoads 1...
Jani The Rock
05.09.2003 21:10:24

Jackson Randy Rhoads 1...

Jjoo... Yks vaihtoehto on tietysti lisäkaapin hommaaminen, jos nimenomaan haet muhkeutta soundiin. Silloin kun itse vielä soittelin hevimpääkin kamaa, mulla oli Laney TF320:n kaverina Marshallin 1936 2 X 12 -kaappi. Kyllä jytisi. Ei yhdellä 12-tuumasella ladatusta pelistä kauhean isoa soundia irtoa.
"I`m a rockabilly MAADMAN!!" -Screaming Lord Sutch
moderniluuranko
05.09.2003 21:11:48
juu..no mietitään...kiitos..
Jackson Dinky
05.09.2003 21:17:31
No joo.. eli tuli hankittua kyseinen vahvistin, mutta nyt on
vähän alkanu mietityttämää..eli mitäs tykkäätte sen säröistä..onko riitävät sellaseen kunnon metalliränkytykseen treenikämpällä?ku mielestäni ei ole ihan riitävän muhkeat soundit..vai johtuuko jostaa muusta..kitarani pitäs olla ihan kohtuullisen hyvä ko. tarkoitukseen..auttaiskohan joku efekti tai jotaa..ja minkähänlainen??
No eipä täs sit muuta..

No kyllä siitä ääntä lähtee. Mutta säröt ei ole parhaita mutta sen kyllä varmaan itsekkin tajuat. No kyllä metal zone auttaa asiaa. Kitara on erinomainen.
Minushuman
05.09.2003 21:21:51
Moe!
Oon omistanyt Banditin reilun puol vuotta. En alkujaankaan digannut sen omasta säröstä (ei tuntunut irtoavan tarpeeks säröä mieleiselläni tavalla vaikka alla olikin Jacksonin Rhoads), mutten ole pitänyt sitä koskaan minä styrkkarin valinta perusteena koska olen aina käyttänyt erillistä efekti loodaa. Mutta kukin tavallaan. Muuten ihan jees vehe. Tosin ne 100W ei irtoa muutakuin erillisellä kaapilla. Omalla kajarilla 80W. Älä usko mua, mutta zekkaa manuaalista. Bändi käytössä (ainakin omassa 2 x skeba, basso & hullun lailla takova tupla basari rumpali Animal?) 80W ei tuntunut riittävän. Uskoisin kuitenkin lisäkaapilla homman hoituvan enemmän kuin riittävästi.
Touch me so I think I'm here
Dr. Love
06.09.2003 13:46:37
se modern-särökanava(tai mikä nyt olikaan) ei kuulostanut munkaan korvaan oikein hyvälle, eikä se puske kovinkaan hyvin bändin kanssa soittaessa läpi, paitsi tietenkin nupit kaakossa. high gain ja vintage-kanavat soundaa taas oikein hyvin. joskus aikoinaan ton vahvistimen oon omistanut. joku 2X12 kaappi tois varmasti muhkeutta soundiin. se 1*12 kuulostaa yksinään tosiaankin aika orvolta. mitkään efektilootat ei taida kovinkaan hyvin ton kanssa pelata, ainakaan omien kokemusteni perusteella. nimittäin kiertää aika pahasti.
Jack Daniel's, it's what's for dinner.
Mörkö
06.09.2003 16:28:47
Ise soittelen B.C Richin Warlockilla ja kyllä sillä ainakin saan ihan ok soundit irti kyseisestä pelistä. Eihän se tietenkään voi mitenkään pärjätä kalliimmille ja paremmille vahvistimille mutta tuon hintaiseksi peliksi ihan ok soundit lähtee kyllä.

Kuten täällä on jo sanottukkin sitä muhkeutta ja mökää saat jonkinverran lisää ostamalla jonkinnäköisen lisäkaapin siihen.
"vinsentti on vihree nyrsijä"
moderniluuranko
06.09.2003 17:03:46
Taidan tästä alkaa ekaks kokeilemaa vähän noita efektejä...
kiitos kuitenkin kaikille kaikista vinkeistä...

-"Just a simple man who's so afraid"...
Sleepless
06.09.2003 17:52:44
Taidan tästä alkaa ekaks kokeilemaa vähän noita efektejä...
kiitos kuitenkin kaikille kaikista vinkeistä...

-"Just a simple man who's so afraid"...

Mulla on kanssa tuollanen vahvistin ja särönä käytän Ibanezin smash boxia. Ihan hyvät metallisoundit oon siitä saanu tuolla pedaalilla, eikä se vahvistin kierrä vaikka efektejä käytänkin. Se tosin johtuu osin siitä että Sm7:ssä on se void namikka.
Ostetaan lukkotalla. esim. jt500/580 tai joku Schallerin floikka.
Vestu
06.09.2003 18:42:08
Mulla oli kyseinen vahvistin kahden kuukauden ajan n. 2 vuotta sitten. En tykännyt hirveästi. Hinta/laadultaan ihan hyvä tosin.
Like father like scum
moderniluuranko
07.09.2003 20:23:49
Itse asiassa kävin tänään ton vahvistimen kimppuun vähän tarkemmin ja nyt vasta huomasin että perkele siinä modern/vintage-distortion nappulassahan olikin semmonen välipykälä ja sehän kuulosti oikee hyvältä...
Eli ei täs mitää hätää olekaan..kiitos kuitenkin vaivannäöstä kaikille asiaa pohtineille:)
All the traces that I've left behind are still delineated in my heart...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)