Aihe: Pikku kyzymys Jacksoneista..
1
singa
05.09.2003 12:18:57
Jep elikkä kitaristimme on niin nohevaa ja kaikki tietävää ja ei voi myöntää tappiotaan vaan pitää alkaa jauhamaan paskaa vaikkei oikeesti tiedä mittään. Elikkäs meille synty piän väittely kun keskustelitiin aiheesta joten viisaammat vastatkaa jotta saan osoittaa hänet tyhmäksi:

Onko niin että Jacksonin kitarat on valmistettu siten että kieliä ei tarvitse painaa niin kovasti kuin tavallisesti?
Basistin mukaan näin on siksi jotta nopea soitto olis helpompaa mutta kitaristi väittää että homma on ihan sama kuin muissakin kitaroissa. Mitenkä on?
The Treadmill has us all!!!
LaXu
05.09.2003 12:46:55
Kyllä kitaristi on mielestäni ihan oikeassa. Ei niissä mitään sen kummempia eroja ole muihin kitaroihin. Ehkä tuo näennäinen "helppo kielten alas painaminen" johtuu siitä, että useimmissa Jacksoneissa on aika korkeat nauhat.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 (Jackson Soloistin tapainen) hevikeppi, katso Tori. Myös vaihto Marshall DSL50-nuppiin.
fox
05.09.2003 12:52:25

Juu singa hyvä, kyllä se on just noin ku LaXu sanoo. Tokihan kitaran voi säätää (jos kaulat ja tallat ym. on täysin timmissä) niin alas kuin mahdollista, ihan siihen "sirinän" rajoille mutta tokihan sitten täytyy kitaristin tatsinkin olla hellä.. Ohuet kielet, säätö alas, hyvät nauhat - kyllä ne sormet "lentää"... =)
Mutta ei se ole valmistajakohtaista tuo vaan lähinnä kitaristin itselleen säätämästä/säädättämästä kepistä kiinni.
Ruuvit
05.09.2003 14:51:13
Jacsoien kaulat on käsitelty fast fret -öljyllä, niistä tulee sairrrraaan nopeita.
Rokkenroll.
Minushuman
05.09.2003 21:26:30
Juu eikä tarvitse kuin ajatella säveltä niin se soittaa itse itsensä. Yeah right...En oo ite kyllä huomannut mitään ihmeempää eroa. Höpö höpö sanoisin.
Touch me so I think I'm here
Fingolfin
05.09.2003 22:23:17
Kyllähän se hyvin säädetty USA tai Pro Series Jackson on mukava ja kevyt soittaa. Tosin niin on mikä tahansa muukin laadukas ja hyvin säädetty kitara. ;)
Strength and Honor
singa
09.09.2003 11:37:08
Do diin asia tuli selväksi. prkl olin sit viärässä. Todistettiin että olen erehtyväinen ja näin ollen ihminen! En tiedä kuinka selviän tästä!
Vittu me kuollaan kaikki!
fox
09.09.2003 11:42:07

Do diin asia tuli selväksi. prkl olin sit viärässä. Todistettiin että olen erehtyväinen ja näin ollen ihminen! En tiedä kuinka selviän tästä!

Pitkällisellä erehdyskokemuksella totean että ihan hyvin. Eikä nää ole edes sellaisia asioita että erehdyksen huomattua/sen tultua julki tulee "hölmö olo".... =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)