Aihe: Kai tuohon Valvestaten säröön saa potkua jollain pedaalilla..?
1
Robert
02.09.2003 08:53:55
Niin että saako? Onhan tossa Valvestatessa toi clean ihan ok, mutta särö on vähän niin ja näin.. Jos hommaan jonkun "infernal distortionin", niin auttaako se asiaan?

Muuten, voiko distortion pedaalia käyttää yhdessä overdrive-kanavan kanssa? (olen vähän aloittelija)
Mix sä niinqu luit tän?
askomiko
02.09.2003 13:23:07
Voi käyttää. Siinä on hauska tasapainoilla kahden särön kanssa, koska kun jompaa kumpaa säröä on tarpeeksi niin tulee hauska shutoff-efekti, eli särö ikäänkuin häviää. Valvestate on muuilta osin aika kenkku säröjen kanssa, kuulostaa aika Valvestatelta aina.
piiroinenj
02.09.2003 19:12:39
Taitaa valvestate toimia parhaiten omillaan ilman mitään speduja.
Säästä vaikka ennemmin uuteen vahvistimeen kuin ostan niitä söröjä ja muita härpäkkeitä.
Olen nimittäin kokeillut kaverin valvestatella säröjä, rattiä, mig muffia ja jotain bossin overdrivejä ja ei toimi kuulostaa ihan paskalta. Että silleen:)
Robert
03.09.2003 10:54:14
Taitaa valvestate toimia parhaiten omillaan ilman mitään speduja.
Säästä vaikka ennemmin uuteen vahvistimeen kuin ostan niitä söröjä ja muita härpäkkeitä.
Olen nimittäin kokeillut kaverin valvestatella säröjä, rattiä, mig muffia ja jotain bossin overdrivejä ja ei toimi kuulostaa ihan paskalta. Että silleen:)

no vittu... entäs jos sitä säröpedaalia käyttää clean kanavan kanssa? Ajattelin hommata noita Yerasov speduja.
Mix sä niinqu luit tän?
Kalm
03.09.2003 11:24:44
no vittu... entäs jos sitä säröpedaalia käyttää clean kanavan kanssa? Ajattelin hommata noita Yerasov speduja.

Suosittelen kokeilemaan jotain itsellään riittävän tymäkkää säröpedaalia suoraan suoraan efektiloopin paluuseen. Ohittuu siinä samalla se kuristava hi-gain etunen, joka tekee rankemmistakin pedaaleista pelkkiä surinavekkuleita.