Aihe: Vanha Ibanez!! 1 | |
---|---|
![]() 11.09.2003 14:33:41 | |
Terve, ajattelin kysellä, ku mulla on tuommoinen vanhahko Ibanez kitara! Luulen että se on jostain -80 luvulta! Siinä luuke et Ibanez Blazer series, kiinteä takatalla ja kaksi humbucker mikkiä. Väri viininpunainen(läpikuultava) ja vaahtera? otelauta(vaalea siis) Ajattelin kysellä et onko muilla kokemuksia, kannattaako säilyttää, minkä arvoinen!! Itsestäni se on suht helppo soitettava vaikkakin nauhat voisi uusia koht puoliin.. kiitos.. | |
![]() 11.09.2003 15:07:33 | |
Terve, ajattelin kysellä, ku mulla on tuommoinen vanhahko Ibanez kitara! Luulen että se on jostain -80 luvulta! Siinä luuke et Ibanez Blazer series, kiinteä takatalla ja kaksi humbucker mikkiä. Väri viininpunainen(läpikuultava) ja vaahtera? otelauta(vaalea siis) Ajattelin kysellä et onko muilla kokemuksia, kannattaako säilyttää, minkä arvoinen!! Itsestäni se on suht helppo soitettava vaikkakin nauhat voisi uusia koht puoliin.. kiitos.. Hiukan toisistaan eroavia Blazereita oli aika monta. Minulla oli sellainen vm 81 muistaakseni, ihan malliskaalan alapäästä. Ei ne mitään arvokitaroita ole, hyviä soittopelejä kyllä. Omani myin vuosi sitten kaverilla parilla satasella, kun piti saada tilaa uusille kitaroille. Jos tykkäät soittaa sillä, niin säilytä ihmeessä - rahallisen arvon takia sitä ei kannata aarteena vaalia. Arvon uskon olevan jossakin 200-300 euron tietämissä. | |
![]() 11.09.2003 15:30:47 (muokattu 11.09.2003 15:47:54) | |
Terve, ajattelin kysellä, ku mulla on tuommoinen vanhahko Ibanez kitara! Luulen että se on jostain -80 luvulta! Siinä luuke et Ibanez Blazer series, kiinteä takatalla ja kaksi humbucker mikkiä. Väri viininpunainen(läpikuultava) ja vaahtera? otelauta(vaalea siis) Ajattelin kysellä et onko muilla kokemuksia, kannattaako säilyttää, minkä arvoinen!! Itsestäni se on suht helppo soitettava vaikkakin nauhat voisi uusia koht puoliin.. kiitos.. Mulla oli ensimmäisenä sähkiksenä 80-luvun alussa tollainen. Luultavasti. Onko musta pleksi ja sellaiset pronssiset (ainakin pronssin väriset) talla ja volume- ja tone-nappulat? Ihan hyvä peli, ainoastaan se plugin sijoitus siihen pleksiin oli kökkö detalji, samoin ne kieltenohjaimet, jos siis ovat samanlaiset, sellaiset pyöreän malliset. Soittotuntuma oli tosi hyvä, soundi aika tummahko. Ihan hyvä peli, harmittaa kun menin myymään sen silloin joskus. Kannattaa se säilyttää varmaan, ei siitä kuitenkaan vissiin mitään hirmuisia rahoja saa. Edit: Googletin: http://www.foxe-guitar.de/products/about_us/erste_guitar.jpg Oliko tommonen. Pienoisella nettitutkimuksen perusteella alkoi tuntumaan siltä, että ehkei sitä silloin aikoinaan olisi ollutkaan hyvä myydä. "Koneella on koneen tahti" | |
![]() 11.09.2003 20:14:22 | |
Aivan sama vehje!!! Hassua ku näkee oman kitaransa tossa kuvassa.. heh... Et varmaan kannattaa pientä laittoa vaan tehdä ja jatkaa sillä soittelua!!! Esim hio nauhat!! Tai vaihtaa ne!! Mikit tosiian ovat suht tumma ääniset ja kielen ohjaimet oudot!!! En ole löytänyt niin pientä kuusiokulma avainta että saisin laskettua niitä =)Pikku vikoja muuten hyvässä pelissä... | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)