Jaz 09.09.2003 15:28:23 | |
---|
Kellään kokemuksia ko. laitteesta? Ostin eilen kyseisen kontrollerin, mutta en saa millään toimimaan Exp pedaalia A. B kyllä toimii ja siihen saan laitettua wahin ja volumenkin, mutta A.han en ole saanu mitään toimintoa. Manuaalissa kerrotaan, etä A-pedaalilla pitäis pystyä antamaan arvoja konffausvaiheessa, mut ei sekään onnistu. Onko mulla nyt jääny joku juttu huomaamatta vai pitääkö tuo kiikuttaa huoltoon? |
kunnasja 09.09.2003 16:23:29 | |
---|
Tälle laitteelle on epävirallinen kotisivu: http://www.altrion.org/fcb1010/ Sieltä luulisi löytyvän jotain vastauksia. Manuaali on ainakin ihan persiistä, joten ei kannata sen takia menettää hermojaan... Visit http://www.helionprog.com |
Kimble 09.09.2003 16:32:04 | |
---|
MYYDÄÄN: POD Pro, FCB1010 sekä Hughes&Kettnerin Edition Silver. Katso tori. |
Jaz 09.09.2003 16:47:00 | |
---|
Oletko kalibroinut expression-pedaalit? Kannattaa yrittää ainakin uudestaan. http://game.3dgw.com/fcb/ Siinäpä se vika olikin. Luulisi, että uudessa laitteessa olisi edes perusasiat kunnossa, mutta eipä siihenkään näköjään voi luottaa. |
Fortune 09.09.2003 22:16:54 | |
---|
Siinäpä se vika olikin. Luulisi, että uudessa laitteessa olisi edes perusasiat kunnossa, mutta eipä siihenkään näköjään voi luottaa. Ähähä, viime talvena testailimme yhtä FCB1010:aa, joka oli muuten hyvä, muttei lähettänyt midiä. Koko Suomeen tullut erä paljastui mykäksi. Behrinkerin tasalaatua. |
Jaz 09.09.2003 22:33:04 | |
---|
Ähähä, viime talvena testailimme yhtä FCB1010:aa, joka oli muuten hyvä, muttei lähettänyt midiä. Koko Suomeen tullut erä paljastui mykäksi. Behrinkerin tasalaatua. No just. No tuo mun laite näyttää nyt toimivan kun pääsin sinuiksi sen kanssa. |
Kimble 09.09.2003 22:38:20 | |
---|
Siinäpä se vika olikin. Luulisi, että uudessa laitteessa olisi edes perusasiat kunnossa, mutta eipä siihenkään näköjään voi luottaa. Ole hyvä. MYYDÄÄN: POD Pro, FCB1010 sekä Hughes&Kettnerin Edition Silver. Katso tori. |
Tympee Huttunen 10.09.2003 08:53:05 | |
---|
Minulla tosiaan se ongelma etten saa expression pedal B:tä toimimaan. Tuosta midin lähettämisestä en tiedä. On muuten hankala ohjelmoida kyseinen laite ja manuaalit on hanurista. Asiallinen peli kyllä muuten. Rakkaus on niille jotka eivät osaa runkata. |
Kimble 10.09.2003 09:28:27 (muokattu 10.09.2003 09:28:58) | |
---|
Minulla tosiaan se ongelma etten saa expression pedal B:tä toimimaan. Tuosta midin lähettämisestä en tiedä. On muuten hankala ohjelmoida kyseinen laite ja manuaalit on hanurista. Asiallinen peli kyllä muuten. Totta puhut. Pienen alkuihmettelyn jälkeen ohjelmointi on kuitenkin helppoa. Kokeile sinäkin kalibroida expression-pedaalit. Linkki löytyy aikaisemmista viesteistä. MYYDÄÄN: POD Pro, FCB1010 sekä Hughes&Kettnerin Edition Silver. Katso tori. |
Tympee Huttunen 10.09.2003 10:12:22 (muokattu 10.09.2003 10:18:25) | |
---|
Totta puhut. Pienen alkuihmettelyn jälkeen ohjelmointi on kuitenkin helppoa. Kokeile sinäkin kalibroida expression-pedaalit. Linkki löytyy aikaisemmista viesteistä. Joo, totta, itse ohjelmointi on kaiken vaivan jälkeen helppoa ja loogista (siis se mitä siitä jo osaan ohjelmoida), mutta tuosta kalibroinnistakaan ei ollut mitään mainintaa manuaaleissa. Täytyy tosiaan sitä kalibrointia kokeilla. Rakkaus on niille jotka eivät osaa runkata. |
Jaz 10.09.2003 10:17:16 | |
---|
Minulla tosiaan se ongelma etten saa expression pedal B:tä toimimaan. Tuosta midin lähettämisestä en tiedä. On muuten hankala ohjelmoida kyseinen laite ja manuaalit on hanurista. Asiallinen peli kyllä muuten. Suomenkielinen manuaali on lähinnä vitsi ja kaiken lisäksi siinä on virheitä vaikka millä mitalla. Netistä löysin ohjeet mm. siihen, miten pääsee config -tilaan ja miten kalibroidaan polkimet. Helppo tuo laite on käyttää nyt kun sen osaa :) Kun löytyis joku softa jolla vois tehdä asetukset. Hitaanalaista käsipelillä muuttaa joka-ikinen presetti. |