JulliH 09.09.2003 13:42:18 | |
---|
Thomannin vankka asiakas kun olen, ja uusi kitara pitäis saada kysyisin onko kukaan kokeillut soittaa Bentoneilla?? Niiden hinnat online-kataloogissa on sellasia että niihin voisi hyvinkin tutustua. Opiskelijan ei kannata halpaa ostaa, mutta ei ne nyt huonoilta vaikuta. Vai? Musatyyli kun nyt sattuu olemaan metallin puolelta ja Ibanez/Jackson - akseli on hieman kalliimpaa mulle. Niin ja miten on mikkien laita onko Humbuckerit hyvät vai mitkä vie autuuteen? Tattista vaan jeesaajille! -Life´s a bitch and then you die |
Insane Kane 09.09.2003 13:53:17 | |
---|
Kysymyksesi; Kannattaako sijoittaa Harley Bentoniin. Vastaukseni; EI! Vitusti säröä Perkele!! Soita sitä KASARIA!! |
Lonesome 09.09.2003 14:16:04 | |
---|
Kokeilepa tuota "hakua". Onhan bentoneista täällä väännetty eräskin rivi... "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
carlos 09.09.2003 14:22:03 | |
---|
EI kannata In Russia We Trust One. |
Invader 09.09.2003 14:54:51 | |
---|
Itse ainakin sijoitin. Tilasin ihan hetken mielijohteesta sen halvan kiinteätallaisen seiskakielisen. Jos/kun en tykkää niin saahan sen myytyä, kyllä sen aina joku ostaa. Ja nuo on niin halpoja ettei takkiin pitäisi pahasti ainakaan tulla. Siis, onhan mulla jo ennestään kaksi kitaraa, eli tuo Benttoni tulee kolmoskitaraksi. Jos ainoaksi sähkikseksi harkitsee niin se on sitten eri asia. Itse en sijoittaisi |
Lonesome 09.09.2003 15:14:18 | |
---|
Siis, onhan mulla jo ennestään kaksi kitaraa, eli tuo Benttoni tulee kolmoskitaraksi. Jos ainoaksi sähkikseksi harkitsee niin se on sitten eri asia. Itse en sijoittaisi Juuri näin. Oma tele-benton on kyllä hyvä soittaa, mutta sen verran heikoista palikoista tehty, että ainoana kitarana saattaa harmittaa turhaan. Ja keikalle en kyllä lähtisi kovin montaa biisiä soittamaan ko. värkillä. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
petevon 09.09.2003 15:22:51 | |
---|
Kaveri tilas jazzbasso-mallisen harley bentonin ja se on ihan torkeen hyvä hintaisekseen. Lisäksi olen kokeillut saman valmistajan les paulia ja oli aivan törkeen paska värkki. En varmaan ottais ees ilmaseks. Siis sikahuono. Luulen et toi basso oli vain erikoisen hyvä yksilö. Ota siitä sit selvää. |
SURf 10.09.2003 08:13:36 | |
---|
Insinööri kaatui heinikkoon |
samueld 10.09.2003 10:34:19 | |
---|
Kaveri tilas jazzbasso-mallisen harley bentonin ja se on ihan torkeen hyvä hintaisekseen. Lisäksi olen kokeillut saman valmistajan les paulia ja oli aivan törkeen paska värkki. En varmaan ottais ees ilmaseks. Siis sikahuono. Luulen et toi basso oli vain erikoisen hyvä yksilö. Ota siitä sit selvää. Varmaan pentoneitten suurin ongelma on juuri siinä, että valmistaja ei kai useinkaan ole sama. "Merkittömiä" keppejä ostetaan halvalla kaikilta ketkä niitä valmistaa ja myy ja niille annetaan sitten tämä HB-status. Siksi joku malli voi olla hyvä ja toinen ei. Onko kellään kokemuksia näistä Bentonin resonaattoreista? I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |