mongoloidi 12.09.2003 22:32:24 | |
---|
Olen niin kuin valtio:
Kusetan ihmisiä. |
Härski 12.09.2003 23:12:17 | |
---|
Maksanko liikaa jos tilaan Toomannilta? Vain, jos menee budjettisi yli. Saako rahalle vastinetta? Kyllä. Kokemuksia/Mielipiteitä? Tallamikin olen havainnut mainioksi. Sustainia ainakin tuli roimasti lisää. Ja toki soundi parani perkeleesti. Jos omistatte kyseisiä mikkejä,niin paljonko maksoitte niistä?/mistä ostitte ne? Töhmänniltä ostin, 95 €lmeriä. |
Player 12.09.2003 23:12:39 | |
---|
Eiks noi oo ykskelasia humppareita?, jos on ni fenderin noiselessit ois yks vaihtoehto. Kolmen setti maksaa 200€ ja hyvin pelittää Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan! |
Antti1 12.09.2003 23:21:45 | |
---|
Eiks noi oo ykskelasia humppareita?, jos on ni fenderin noiselessit ois yks vaihtoehto. Kolmen setti maksaa 200€ ja hyvin pelittää Ei ole. Ne on yksikelaisen kokoisia, vaan ei yksikelaisia, mikäli noi nyt humbuckerit on. Mä en oo noihin railsseihin koskaan tutustunu. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
mongoloidi 13.09.2003 01:30:38 (muokattu 13.09.2003 01:33:06) | |
---|
No olisko mitään muita vaihtoehtoja,jotka olis 1-kelasen koossa,mutta vähän enemmän ulostuloa. Minkälaisia ne on ne (DiMarzion tai SeymourDuncanin,en tiedä kumman tekemiä ovat)"Ynkkämikit"? Olen niin kuin valtio:
Kusetan ihmisiä. |
svilo 13.09.2003 10:20:05 | |
---|
No olisko mitään muita vaihtoehtoja,jotka olis 1-kelasen koossa,mutta vähän enemmän ulostuloa. Minkälaisia ne on ne (DiMarzion tai SeymourDuncanin,en tiedä kumman tekemiä ovat)"Ynkkämikit"? Suosittelen DiMarzion Hs-2(kitarapajassa on koko setti) "kyllä mies kipua kestää, mutta ei häpeää" |
Antti1 13.09.2003 11:01:50 | |
---|
No olisko mitään muita vaihtoehtoja,jotka olis 1-kelasen koossa,mutta vähän enemmän ulostuloa. Millasta musaa näillä pitäis pystyä soittamaan? Käytätkö paljon säröjä? Sillon noi humbuckerit vois olla ihan jees. Mä varmaan sijoittaisin Tone Zone S:ään ja Fast Track 1:een DiMarziolta. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
mongoloidi 13.09.2003 16:45:56 | |
---|
Millasta musaa näillä pitäis pystyä soittamaan? Käytätkö paljon säröjä? Sillon noi humbuckerit vois olla ihan jees. Mä varmaan sijoittaisin Tone Zone S:ään ja Fast Track 1:een DiMarziolta. Tykkään soitella aika kovalla säröllä,mutta tietysti olis mukava saada ihan hyvät cleanit sounditkin siitä irti. Mites tämmönen: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_di_marzio_dp182_prodinfo.html ? Olen niin kuin valtio:
Kusetan ihmisiä. |
Kitarisoija. 13.09.2003 17:10:16 | |
---|
Kerran oon railsseja kokeillu yhessä stratossa ja en tykänny ollenkaan. Siitä oli lähteýn pois se straton loistava talla- soundi. Kaulaan laittaisin viimetteeks tollasen.. Mun mielestä stratoon kuuluu kolme singlee, eikä mitkään muut.. Tämä on nyt vaan mun mielipide. www.mikseri.net/bearfest |
Antti1 13.09.2003 17:15:14 (muokattu 13.09.2003 17:18:49) | |
---|
Kerran oon railsseja kokeillu yhessä stratossa ja en tykänny ollenkaan. Siitä oli lähteýn pois se straton loistava talla- soundi. Kaulaan laittaisin viimetteeks tollasen.. Mun mielestä stratoon kuuluu kolme singlee, eikä mitkään muut.. Tämä on nyt vaan mun mielipide. Mutta jos stratolla soittelee sinkkujen kanssa kovilla säröillä, saattaisi humppari toimia kyllä paremmin ainakin tallassa. Mutta makuasioita nuo ovat. Mä ite tykkään cleaneja soittaessa käyttää sinkkuja ja säröillä sitten humppareilla, sekä kaulassa että tallassa. Tosin sooloissa toimii kaulamikkinä myös yksikelaiset. Siitä Fast Track 2:sta vielä muuten että se on sitten vain tallaan. Tai siis kyllä sen voi kaulaankin laittaa, mutta se ei välttämättä kuulosta kovin hyvältä siellä. EDIT: Tykkään soitella aika kovalla säröllä,mutta tietysti olis mukava saada ihan hyvät cleanit sounditkin siitä irti. Mitkä kaikki mikit sä meinaat pistää vaihtoon? Pelkkä talla, vai jopa kaikki? Ootko harkinnu että jättäisit ainakin keskimikin yksikelaiseksi ja käyttäisit sitä cleanien soitteluun? "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Tompsi 13.09.2003 17:18:32 | |
---|
Mä varmaan sijoittaisin Tone Zone S:ään ja Fast Track 1:een DiMarziolta. Kas, Tone Zonestakin putkahtanut singlecoilin kokoinen versio. Onko kellään tuosta kokemaa jo taskussa? |
Antti1 13.09.2003 17:19:32 (muokattu 13.09.2003 17:22:24) | |
---|
Kas, Tone Zonestakin putkahtanut singlecoilin kokoinen versio. Onko kellään tuosta kokemaa jo taskussa? Ei, mutta uskaltaisin kyllä oikeankokoisen Tone Zonen pohjalta miltei kokeilematta tuon ostaa. EDIT: Ainut joka ihmetyttää on se että magneetit ovat eri materiaalia. Pienessä versiossa on Alnico V:n tilaan keraamiset magneetit. Kuitenkin DiMarzion tone-mapit näyttäisi että eroa on erittäin vähän. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
mongoloidi 13.09.2003 17:55:27 | |
---|
Mitkä kaikki mikit sä meinaat pistää vaihtoon? Pelkkä talla, vai jopa kaikki? Ootko harkinnu että jättäisit ainakin keskimikin yksikelaiseksi ja käyttäisit sitä cleanien soitteluun? Keskimikin vaihto ei ole kuulunut suunnitelmiin oikein ikinä eikä tämä kerta ole poikkeus,mutta kun soittelen cleanillä niin tykkään tuosta 1-kelasen TALLAMIKIN soundista. Kyllä osaa olla vaikeaa päättää.... Taidan sittenkin vaihtaa pelkän tallamikin,koska tuo 1-kelanen toimii kuitenkin sen verran hyvin tuossa kaulamikin kohdalla. Olen niin kuin valtio:
Kusetan ihmisiä. |
Antti1 13.09.2003 19:51:57 | |
---|
Keskimikin vaihto ei ole kuulunut suunnitelmiin oikein ikinä eikä tämä kerta ole poikkeus,mutta kun soittelen cleanillä niin tykkään tuosta 1-kelasen TALLAMIKIN soundista. Kyllä osaa olla vaikeaa päättää.... Taidan sittenkin vaihtaa pelkän tallamikin,koska tuo 1-kelanen toimii kuitenkin sen verran hyvin tuossa kaulamikin kohdalla. No osta sellanen minihumppari ni voit koittaa sitä eri kohtiin, jos kokeiluintoa löytyy ja ainahan niitä saa sitten eteenpäin myytyä (vaikka mulle), jos ei miellytä. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
mongoloidi 13.09.2003 20:01:37 | |
---|
No osta sellanen minihumppari ni voit koittaa sitä eri kohtiin, jos kokeiluintoa löytyy ja ainahan niitä saa sitten eteenpäin myytyä (vaikka mulle), jos ei miellytä. Niin,miksikäs ei. Ainahan sen voi tosiaan myydä pois jos ei jaksa innostaa. Olen niin kuin valtio:
Kusetan ihmisiä. |