Aihe: Helvetin GAS!
1 2
sahava
09.03.2003 12:34:21 (muokattu 09.03.2003 12:35:32)
Argh, kohtalotoverini, sanokaa etten ole ainoa jonka pää kohta hajoaa kaikista hankinnoista mitä on edessä kesän duunien jälkeen. Eilen oli ensimmäinen päivä duunissa ja sitä pitäisi jatkua ihan vuoden loppuun saakka. Palkka on hyvä, joten olen ottanut oikeudekseni tehdä jo kattavan ostoslistan kitarasta, vahvistimesta ja speduista. ARGH tämä on kutkuttavaa :)

Joka päivä näkee toinen toistaan hienomman kitaran ja korvaa sillä edellisen hankintatoiveen. Olisi jo sitä rahaa niin kärsimys loppuisi. Helvetin helvetti kun ne viekkaat kitaratehtaat tekee niin upeita taideteoksia.

Täysin mitäänsanomaton viesti, pakko purkaa GAS:it (ei tavanomaiseen tapaan :p)

Terve, Simo

EDIT: niin juu GAS-lista on tällä hetkellä: Epin Sheraton II, Tubescreamer TS-9 (modaan joskus 808:ksi), ja jostain jokin hyvä putkinuppi. Tietenkin efektikasa TULEE kasvamaan hyvinkin paljon.
Shake it and break it
Tinmo
09.03.2003 12:41:41
minä jo tilasin SG:n tulee tämän kuun lopulla. Rahat on lähes loppu, ja pitäisi saada isompi styrkkari, ehkäpä säröpurkki ja wahhi. Jatietty noita ainaisia muuntajia ja piuhoja..... töitäkään ei edes ole vielä, kun kukaan ei ota, eihän mun naama pitäis puhelimen kautta näkyä!!!!
Let there be light, Let there be sound, Let there be drums, Let there be guitar, LET THERE BE ROCK!
kivi
09.03.2003 12:48:28
Argh, kohtalotoverini, sanokaa etten ole ainoa jonka pää kohta hajoaa

Et toki ole ainoa, vaikka täällä ainakin kituutetaan samalla nälkäpalkalla ympäri vuoden. Mitäpä, jos tekisit seuraavasti, koska nuo ovat kaikki ihan järkeviä valintoja: laskisit paljonko rahaa pitää pistää sivuun a) kitaraan, b) vahvistimeen c) efekteihin, piuhoihin, kivaan lystiin ja jänskään.

Sitten kun rahat ovat kasassa, on aika kartoittaa käytettyjen saatavuus ympäri Suomea. Tässä hommassa muusikoiden.net ja tätä kautta hankitut nettituttavuudet saattavat osoittautua korvaamattomiksi. Itse tsekkaisin aluksi Helsingin Aron Soittimen, Kuopion Viiking Musiikin ja Nurmon Markun Musiikin ennen kuin lähtisin muita kauppoja miettimäänkään.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
hemmo
09.03.2003 12:52:28

Eihei, en tosiaankaan kärsi mistään GAS:ista. Mulla on jo kaikki lelut. En siis varsinaisesti tarvitse mitään.

Ongelmani on enemmänkin halpojen JA hyvien laitteiden ja soittimien hankkiminen huvin vuoksi, kun kohdalle osuu.

Ostolistalla on tosin kyllä lauluvahvari tai mikserivahvistin.
Kamalistani ei mahdu tähän.
Jusstus
09.03.2003 13:04:32
Argh, kohtalotoverini, sanokaa etten ole ainoa jonka pää kohta hajoaa kaikista hankinnoista mitä on edessä kesän duunien jälkeen.

Hehe. Itse en oo varmaan hankkimassa mitään, mutta kesän palkoista suuri osa menee gas-hankintojen velkojen maksuun. Ystävällinen rahoittajani ja mesenaattini (isäpappa) on antanut pitkän takaisinmaksuajan hankinnoilleni. Joten turha unelmoida uusista vehkeistä ennen kuin velat on kuitattu. Toisaalta, joku sg/lp -tyyppinen kitara vois olla nasta... :)
"These go to eleven.."
sahava
09.03.2003 14:10:32

Toisaalta, joku sg/lp -tyyppinen kitara vois olla nasta... :)

Miehen puhetta :)
Shake it and break it
Spiff
12.09.2003 12:43:59
Ettei se vaan olisikin GAS, kun on niin levoton olo ja tuntuu, että on hankittava kamaa vaikkei välttämättä tarvisikaan.
askomiko
12.09.2003 12:49:29 (muokattu 12.09.2003 13:25:43)
Ostakaa multa ämyri? Mulla on reverse GAS, tahdon myydä kaikki pois.
jomppa82
12.09.2003 12:52:19
Kesän lista:
-Kitara
-Putkikombo
-Rummut
-Virveli
-Syntikkamoduli
-Raituri

Jos vielä bassokamat uusis. Niin ja hommais paremman keyboardin. Röden mikkiä ja paria räkkihärpätintä tässä suunnittelen ja kiinanpeltiä & haitsua. Voisi hihnavetoiset iron cobratkin kiinnostaa.

Tulis jo ens kuukauden opintotuki (tosin vuokran jälkeen jään 50 euroa miinukselle kuitenkin.
Live fast, die die!
LaXu
12.09.2003 13:12:04
Juu, ainahan sitä jotain on GAS-listalla. Tällä hetkellä ostoslistan numero 1 on Marshall DSL50-nuppi..ostakee multa Kramer pois, jotta on varaa tuohon.. :)

Seuraavana ostoslistalla onkin sitten Yamaha Pacifica 812WX.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 (Jackson Soloistin tapainen) hevikeppi, katso Tori. Myös vaihto Marshall DSL50-nuppiin.
Juzzu
12.09.2003 13:41:58
Iski kyllä GAS oikein pahemman kerran, kun tuli loimuvaahteraa tilattua saksasta, eikä todellakaan mitenkään erityisen halvalla, vielä laitoin hondurasin mahongin tiluuseen myös, melkein toivoo ettei löytyis niin säästyis sekin raha, heheh...
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Cort87
12.09.2003 14:31:13
Juu tuo GAS ei PRKL hellitä minullakaan ,,,apuaaaa.....
"Pimeää puolta vaikea nähdä on" Yoda
PekkaM
12.09.2003 14:42:55
Mikään ei auta. Nyt haluan Straton ja kompressorin. Rahat löytyis, mutta järki pakottaa myymään edes yhden kitaran ennen sitä ja itsehillintä pitää...
Osta JEM77BFP!
Jusstus
12.09.2003 14:57:10
Mikään ei auta. Nyt haluan Straton ja kompressorin. Rahat löytyis, mutta järki pakottaa myymään edes yhden kitaran ennen sitä ja itsehillintä pitää...

Meikä vois ottaa kaapin ja jonkun LP:n.
"These go to eleven.."
Insane Kane
12.09.2003 15:06:18
Vois pikkuhiljaa lähtee Lekurilta hakeen lääkitystä, Jackson RR pro:n uusi omistaja. (on sitä ihminen tyhmä rahojensa kans!!)
Nooh, pääasia että on paljon kitarakamaa? heh, onneksi sairaus ei ole vielä yhtä pitkällä kuin esim. Mr. Kivellä
Vitusti säröä Perkele!! Soita sitä KASARIA!!
N_Bates
12.09.2003 15:20:10

Joopajoo... Kesällä tuli paljon rahaa terästehtaassa raataessa.. Yllättäen kaikki ylimääräinen upposi soittimiin.. Ja gas ei kyllä välitä yhtään siitä paljonko soittimia ostaa.. Ostin nimittäin viikon sisällä Fender stratocasterin ja musicman sterling basson, ja samantien jo teki mieli ostaa lisää kaikkea kivaa. nyt on tullut sitten vielä hankittua vähän kitaramikkipäivitystä, ja yks od-pedaali tulee saksasta joskus.. ja stratoon on vielä tallamikki tulossa. niin joo ja piuhoja..

Musarin hankinnan jälkeen huvittais ostaa toinenkin musari(!!!), joku hieno vanha precision basso vaahteraisella otelaudalla ja sitten bassovahvistin pitäs uusia.. jos vaikka joku 2x10 ja 1x15 kaapit ja siihen jytäkkä nuppi päälle..

Ja sit kitarapuolelta vois vähän päivitellä tota epiphonea, ja lisäks tahtois kunnon vahvistimen, tai vaikka kaks. Tai ehkä yks riittäis.. semmonen näppärä putkicompo, vaikka peavey classic. Sit tahtois vielä vähän pedaaleja väliin.. wahia ja muuta..

Mikserin haluisin kans.. ja minidisc soittimen jolla vois treenejä vedellä purkkiin. siihen tarvis sit pari mikkiä.. yks shure sm57 löytyy onneks jo..

Helvetti. Enkä mä osaa edes soittaa!
http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/
weelie
12.09.2003 15:31:54

Helvetti. Enkä mä osaa edes soittaa!

Mä olen kanssa ajatellut että jos mä osaisin kunnolla soittaa, niin GAS varmaan katoisi. tiedä häntä.

Toistaseksi olen pysynyt järjissäni mutta GAS kuumottaa. En anna periksi. Toistaseksi olen aina omistanut kaksi kitaraa, toista vuoden välein vaihtaen. Ja siinä se on toistaiseksi pysynyt. Mutta GAS repii pään!
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
Nuuskamuikkunen
12.09.2003 16:32:59
GASGASGASGASGASGASGAS!!!!!!!!

......niin eipä mulla muuta.........
"No mikä ettei... :]"
jomppa82
12.09.2003 16:37:17
Mä olen kanssa ajatellut että jos mä osaisin kunnolla soittaa, niin GAS varmaan katoisi. tiedä häntä.

Toistaseksi olen pysynyt järjissäni mutta GAS kuumottaa. En anna periksi. Toistaseksi olen aina omistanut kaksi kitaraa, toista vuoden välein vaihtaen. Ja siinä se on toistaiseksi pysynyt. Mutta GAS repii pään!

Mutta se saattaisi tarkoittaa sitä, että osaat suvereenisti maailmankaikkeuden jokaikisen soittimen soitannan. :)

En toki tiedä, onko muiden tauti näin paha. Minulle kun kelpaavat kaikki mahdolliset, ainakin bändisoittimet. Tiedän, että tämä tuli nyt monelle yllätyksenä.

Sitten jos löytyy jotain eksoottista niin oijoi, että se pitää saada. Unohdin listastani:
-Panhuilu
Live fast, die die!
PekkaM
12.09.2003 16:37:43
Joopajoo... Kesällä tuli paljon rahaa terästehtaassa raataessa..

Hah, olitko Koverharissa? Itse vietin siellä kesät 97, 98 ja 99.
Osta JEM77BFP!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)