Aihe: Uusi Kitara
1
HeavyMan
14.09.2003 11:31:04

Elikkä miun olis tarkotus ostaa jouluna uusi kitara.(kunhan vaan saisin epiphonen myytyä)
Soittelen heviä/rockia.

Mitä kitaraa suosittelette kun hinta sais olla korkeintaan 900 euroa.

Itse katselin tota epiphonen Zakk Wylden Keppiä

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-157423.html

mitäs mieltä olette siitä?

Onko muuten myynissä semmosia stratoja jossa on Humbucker tallamikkinä?
Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen? Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa (Zakk Wylde)
sihvoh
14.09.2003 11:41:08

Selaa tuota Thomannin luetteloa eteenpäin niin eiköhän sieltä löydy "Fat Strat"
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
Solex
14.09.2003 12:23:24
Tuosta Wylden Epiphonen versioista:
Testasin kyseistä keppiä Fazerissa vähän aikaa sitten eikä se oikein vakuuttanut: Kaula oli minun kouraani hirveä halko ja kitara painoi minun mielestäni kuin synti. Muutenkin koko keppi tuntui jotenkin kömpelöltä ja epäkaytännölliseltä. Mielestäni soittotuntuma ei vastannut tuon hintaluokan kitaraa. Kuitenkin testaus oli todella pikainen, joten en ehtinyt tutustua kitaraan sen syvällisemmin ja loppujenlopuksi tämähän on vain minun mielipiteeni!

Ja tallahumbuckerin omaavia stratoja ovat esim Fenderin Fat Strat. Ja jos tarvitset vielä straton sekä kaula että tallahumbuckerin niin Fenkultahan on vielä Double Fat Strat -mallia tuotannossa uutena. Kannattaa kuitenkin muistaa että esim. Seamour Duncanilla on useita humbuckereita perinteisen yksikelaisen kokoisina tuotannossa joten tämä tallahumbukkerin tarve tuottaa tuskin ongelmia straton hankinnassa.

Ja jos nyt jotain keppiä pitäisi suositella tuolla budjetilla niin kehottaisin katsomaan Ibanezin RG 550-570 sarjan kitaroita. Ne ovat täällä monesti todettu laadukkaiksi ja toimintavarmoiksi.
Väkivalta Lopettaa Vittuilun.
Vilhelmus
14.09.2003 12:26:33

Ite löysin alle hintasi uudenveroisen Big Apple -jenkkistraton käytettynä. Löytyy humpparit puolituksilla ja irtoo soundit moneen lähtöön.
HeavyMan
15.09.2003 14:42:54

Kuinkas vaikea operaatio se ois jos tilais straton johon sitten itse pistäisi Humbuckerin tallamikiksi?
Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen? Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa (Zakk Wylde)
Vilhelmus
15.09.2003 14:44:22

Kuinkas vaikea operaatio se ois jos tilais straton johon sitten itse pistäisi Humbuckerin tallamikiksi?

Tiedä sitten mitä "tilauksella" tarkoitat, mutta älä ihmeessä kitaraa postimyynnistä osta, se on yksilö.

Stratoon saa yksikelaisen kokoisenakin humpparia, jolloin operaatio on ainakin ammattilaiselle perin mutkaton.
P-Nut
15.09.2003 15:11:36

Elikkä miun olis tarkotus ostaa jouluna uusi kitara.(kunhan vaan saisin epiphonen myytyä)
Soittelen heviä/rockia.

Mitä kitaraa suosittelette kun hinta sais olla korkeintaan 900 euroa.

Mulla on juuri sama tilanne :) Pitäisi myydä Epiphone Les Paul Standard alta pois ja ostaa uusi kitara.

Uudesta kitarasta olen jo kyllä varma. Se tulee nimittäin olemaan Fender Highway 1 Stratocaster. Hintaa kitaralla on alle 799€ (oulun soitin ja tarvike). Kitara on saanu arvosteluissa hyvän vastaanoton ja tuntuu olevan varteen otettava vaihtoehto mikäli stratocasteria on ostamassa eikä raha riitä American-sarjaan.

Suosittelen kokeilemaan kyseistä kitaraan.
Kyllä se siitä kun vähän potkii
HeavyMan
16.09.2003 15:53:38

Kävin katsomassa tuolla thomannilla noita fenderin fat stratoja ja ei oikein innostanut kun melkein kaikkissa oli floikka talla ja omaan kitaraani en floikkaa ota.tietääkö kukaan mistä sais käytetyn fenderin jossa olis tallassa humbuckeri?
P2
16.09.2003 16:32:44
Kävin katsomassa tuolla thomannilla noita fenderin fat stratoja ja ei oikein innostanut kun melkein kaikkissa oli floikka talla ja omaan kitaraani en floikkaa ota.tietääkö kukaan mistä sais käytetyn fenderin jossa olis tallassa humbuckeri?

Ostat "normaalin" straton, osta kaupasta humpparin mentävän pleksin ja humpparin ja avot, sulla on fat strat. Ainakin omaan standardiin mahtui takahumppari heittämällä.
PekkaRii
16.09.2003 17:10:43
Ostat "normaalin" straton, osta kaupasta humpparin mentävän pleksin ja humpparin ja avot, sulla on fat strat. Ainakin omaan standardiin mahtui takahumppari heittämällä.

EMG valmistaa valmista johdotettua stratoon tarkotettua humppari levyä.

Kulkevat nimellä KH-20 ja KH-22
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-152396.html
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-152395.html

Noihan siis on jotain Kirk Hammet-singature romppeita. Sitten vaan pitäis louhia sitä bodyä. Vai pitäiskö? En pä ole stratoa purkanut ikinä:)
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
samueld
18.09.2003 19:46:05

Noihan siis on jotain Kirk Hammet-singature romppeita. Sitten vaan pitäis louhia sitä bodyä. Vai pitäiskö? En pä ole stratoa purkanut ikinä:)

Se on stratosta kiinni. Osaan taitaa saada vaikka kolme humbuckeria, ja osaan kaksi, osaan taas vain tallaan ja on varmaan niitäkin, mihin ei mene yhtään ilman puutöitä.
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)