Aihe: Kitarakamakaavio?
1
Stain
12.09.2003 19:27:23
Millä sivulla voi tehdä oman kitarakamakaavion?
Muutamilla tyypeillä on näyttänyt semmoinen olevan omankuvan paikalla.
Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan?
zorro
12.09.2003 19:57:59
ne on hakenu guitargeekistä ne pedaalien kuvat, ja paintila yhistäny
jos se et ole sinä.... se on joku muu!
Fortune
15.09.2003 13:36:49
ne on hakenu guitargeekistä ne pedaalien kuvat, ja paintila yhistäny

Eikun Gimpillä. Paint on aika onneton siihen hommaan.

Pitänee piirtää muuten itse jatkossa nuo kuvat, kun Guitargeek on näemmä kieltänyt noiden kuvien käytön (niin minäkin heinä kieltäisin, ehkä).
askomiko
15.09.2003 13:57:03
Vitsipä piileekin siinä, että Geek on kieltänyt myös sinne päinkään samankaltaisten kuvien itse piirtämisen. :D Lueskelin vaan kun jossain foorumilla äijä oli piirtänyt itse kaavion, niin eikös Guitargeek tule urputtamaa että meidän idea. Haistakoon kukkanen moisen ideansa kanssa.
Fortune
15.09.2003 13:59:49
Vitsipä piileekin siinä, että Geek on kieltänyt myös sinne päinkään samankaltaisten kuvien itse piirtämisen. :D Lueskelin vaan kun jossain foorumilla äijä oli piirtänyt itse kaavion, niin eikös Guitargeek tule urputtamaa että meidän idea. Haistakoon kukkanen moisen ideansa kanssa.

No, tuskinpa ko. saitti on patentoinut graafista esitystä kitaristien signaaliteistä.

Suoran kopioinnin kieltäminen on kyllä ymmärrettävää, mutta tuommoinen on jo pelleilyä.
placebo
15.09.2003 14:43:38 (muokattu 15.09.2003 14:49:12)
Tuli tälläinen idea:

Lähes jokaisesta spedusta, räkkivehkeestä ja styrkkarista löytyy netistä kuva. Tehtäväksi jääkin skaalata kuvat niin että ne ovat oikean kokoisia suhteessa toisiin kuviin. Sitten vaan patch-kaapelit väliin ja Guitargeekin pojjat ovat takuulla hiljaa ;)

EDIT: kuva = valokuva
Joees
15.09.2003 17:01:47
Tuli tälläinen idea:

Lähes jokaisesta spedusta, räkkivehkeestä ja styrkkarista löytyy netistä kuva. Tehtäväksi jääkin skaalata kuvat niin että ne ovat oikean kokoisia suhteessa toisiin kuviin. Sitten vaan patch-kaapelit väliin ja Guitargeekin pojjat ovat takuulla hiljaa ;)

Et kai pane pahaksesi jos joku tätä vaikka käyttäisikin? ;) Ideana meinaan ihan hyvä ja voisi koettaa toteuttaa.
Groooove is in heart!
booster
15.09.2003 17:26:17

Tai mitä jos ottaisi valokuvan pedaalilaudasta samantien? ;)
Shoot me again, I ain't dead yet!
zorro
15.09.2003 19:17:00

älä nyt hulluja puhu!
jos se et ole sinä.... se on joku muu!
Fortune
15.09.2003 20:25:53

Niin, jos olisi kamera.
mikko1
15.09.2003 21:41:07

mitä ideaa siinä sitten olisi?
Mullon kans tele.
Hammer Of The Gods
15.09.2003 22:39:47

Älä nyt viitsi hei! Hommastahan katoaa se olennainen tekemisen meininki!!
Mitä helpommin, sitä helpommin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)