Antti1 16.09.2003 20:27:18 | |
---|
Onko kellään tuosta mitään kokemuksia? Toihan on se nuppi mitä Steve Vai aikoinaan käytti. Mikä olisi tuollaisen käypä hinta? Onko 400€ liikaa? "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Jäärä 19.09.2003 14:43:48 | |
---|
Onko kellään tuosta mitään kokemuksia? Toihan on se nuppi mitä Steve Vai aikoinaan käytti. Mikä olisi tuollaisen käypä hinta? Onko 400€ liikaa? Aikoinaan mulla oli tommoinen. Aika treblesaha, kylmän kuuloinen ja kovaääninen. Sitten myin sen ja seikkailin hetken räkkimaailmassa ja palasin takaisin tällaiseen nuppimeininkiin ja hankin sen 50 w version samasta vahvistimesta. Ero on aika valtava, johtuneeko putkista vai mistä? Nyt olen lähes täydellisen tyytyväinen, tosin en etsi mitään Steve Vai-soundia. "Koneella on koneen tahti" |
KAalto 19.09.2003 15:02:04 | |
---|
Oli jonkun aikaa. Hyvä EQ, mutta perussaundissa oli jotain mätää. Tuolloinkin etsin tiukkaa demppisaundia, ja Carvinista ei lähtenyt ihan "sitä oikeaa" saundia. OD-pedaaleita en tuon kanssa kanssa kokeillut. Kävi hyvä tsägä kävi tuon Carvinin kanssa kun eräissä treeneissä yksi alkuperäisistä, n. kaksi vuotta vanhoista GT:n pääteputkista meni oikoseen ja poltti piirilevyyn peukalon pään kokoisen reiän. Päättäriä korjattiin tuhannella mummon markalla, tosin vain kaksi laitimmaista putken kantaa saatiin pelastettua. Näin ollen loppuaika mentiin 60 wattisena.. Myin vehkeen lopulta eräälle vahvistinrakentajalle joka kuulemma modasi siitä atomipommin. En ole vielä käynyt tsekkaamassa. |
Antti1 19.09.2003 18:24:36 | |
---|
Aikoinaan mulla oli tommoinen. Aika treblesaha, kylmän kuuloinen ja kovaääninen. Hmm. Oliko sulla se Hot Rod -modifioitu versio? Siis se hiukan uudempi malli. Eikös siinä ole hiukan enemmän keskiääniä ja "lämpöä", kuin vanhemmassa versiossa? Mutta saisiko tuosta ulos esim. samantapaista soundia kuin Paul Gilbertillä on? Pitäisi kyllä päästä itse koittamaan, mutta en juuri nyt pääse Hesaan.. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |