Aihe: Vahvistinhuoltoa Jyväskylässä?
1
fridgebuzz
27.11.2002 08:47:57

Ajattelin käyttää tuota 5210 Marshalliani ammattimiehen luona, eli siinä on ilmeisesti päätetransistoreissa vika kun ei ääntä kuulu. Tarviiko ottaa koko kabinetti mukaan, vai voiko ottaa vaan itse vahvistimen (ilman koteloa, elementtiä yms.) mukaan? Mistä Jyväskylässä löytyy vahvistimia huoltavia henkilöitä/liikkeitä? Kokemuksia?
1
viesti
saapunut
Mouhi
27.11.2002 09:09:48

Ajattelin käyttää tuota 5210 Marshalliani ammattimiehen luona, eli siinä on ilmeisesti päätetransistoreissa vika kun ei ääntä kuulu. Tarviiko ottaa koko kabinetti mukaan, vai voiko ottaa vaan itse vahvistimen (ilman koteloa, elementtiä yms.) mukaan? Mistä Jyväskylässä löytyy vahvistimia huoltavia henkilöitä/liikkeitä? Kokemuksia?

Sellainen kuin Varve OY Seppälän alueella. Tietääkseni tekee huoltohommia. Ja kannattaa kysyä myös Jasesoista.
"It's not the speed that kills you."
Mouhi
27.11.2002 09:13:17

Toinenkin liike Seppälässä on, en vain muista sen nimeä just nyt. Käytin siellä trankkukomboa huollossa... ilmotan kun muistan nimen.
fridgebuzz
27.11.2002 09:16:02

Sellainen kuin Varve OY Seppälän alueella. Tietääkseni tekee huoltohommia. Ja kannattaa kysyä myös Jasesoista.

Jep, tuota Varvetta kaveri suositteli, kuulemma palvelu vaan on mitä sattuu.. Jasesoi ei ilmeisesti huolla trankkuvahvareita, mutta täytyy käydä kysymässä.

Miten ammattikoulut, kodinkonehuollot yms.?
1
viesti
saapunut
Mouhi
27.11.2002 09:19:41

Jep, tuota Varvetta kaveri suositteli, kuulemma palvelu vaan on mitä sattuu.. Jasesoi ei ilmeisesti huolla trankkuvahvareita, mutta täytyy käydä kysymässä.

Miten ammattikoulut, kodinkonehuollot yms.?

Muistelin tässä, että Varve ja Musikantti ja Musapörssi käyttävät samaa (yksityistä) huoltajaa vaihvistimien suhteen. Voi olla että olen väärässä...Silloin se ainakin oli lomalla kun mun vahvistin tarvitsi huoltoa, joten vein sen siihen nimettömään liikkeeseen. :)
Juzzu
27.11.2002 09:34:36
Jasesoi ei ilmeisesti huolla trankkuvahvareita, mutta täytyy käydä kysymässä.

Korjaakohan A-P vahvareita ollenkaan? Meinasin tänään käydä A-P:tä väriainetta hakemassa, voishan tuota samalla mielenkiinnosta kysästä.
Pellerwo
27.11.2002 12:42:08

Muistelin tässä, että Varve ja Musikantti ja Musapörssi käyttävät samaa (yksityistä) huoltajaa vaihvistimien suhteen. )

Mun vahvistin lähti Musikantin kautta Muurameen, samaan paikkaan, missä siellä se studiokin on. En muista nimeä, kannattais ehkä katsoa puhelinluettelosta.
ele
27.11.2002 15:38:49
Tää ainakin väittää korjaavansa myös soitinvahvistimia:
http://www.co.jyu.fi/huolto-kalle/
?
27.11.2002 17:15:31
Tää ainakin väittää korjaavansa myös soitinvahvistimia:
http://www.co.jyu.fi/huolto-kalle/

Aikoinaan juuri tuo Musapörssin huoltomies kokosi meille PA setin, siis muistaakseni laittoi elementit ja jakosuotimet laatikkoon kiinni, mutta noinkin yksinkertaisen homman osasi tehdä päin helvettiä. Toisen kaapin jakosuodin oli kytketty muistaakseni väärinpäin... Yritti korjata myös vanhaa miksauspöytää. Sanoi putsanneensa ja tehneensä jotain muutakin vielä mutta kosketusviat eivät posituneet.

En tiedä onko sama mies vielä, jos on, en voi suositella.

Varvella ainakin pitäisi olla asiantuntemusta, en tosin tiedä korjaavatko trankkuvehkeitä. Ainakin siellä on mielenkiintoisia laitteita useimmiten.

?
karik
27.11.2002 20:57:48

Mun vahvistin lähti Musikantin kautta Muurameen, samaan paikkaan, missä siellä se studiokin on. En muista nimeä, kannattais ehkä katsoa puhelinluettelosta.

Tarkoitat varmaan Siltalan Mattia, hänellä minä olen kaikki korjauttanut. Hyvä tyyppi ja osaa asiansa, kaiken lisäksi vielä kohtuu korvauksilla. Huonona puolena on vain joskus tavoitettavuus. Matin puhelin on 040-7099014.
Juzzu
27.11.2002 21:03:24
Meinasin tänään käydä A-P:tä väriainetta hakemassa, voishan tuota samalla mielenkiinnosta kysästä.

Olin niin tohkeissani noista väreistä ja niiden käytöstä, notten muistanut tuota edes kysyä.

Ja sitten pitäis rohkaistua kokeilemaan "filleröintivärjäistä" - taidan kyllä ensin testata ihan koepalaan.
muddler
18.09.2003 20:08:36 (muokattu 18.09.2003 20:13:16)
Huolto kalle toimii hyvin.
muddler
18.09.2003 20:12:06 (muokattu 18.09.2003 20:13:58)
Siis yleensä toimii mainiosti. Sattuuhan sitä että joskus että homma ei mene niinkuin pitää. Ihminen on erehtyväinen. Suosittelen silti Kallea.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)