touhis 22.09.2003 08:59:07 | |
---|
Niinpä, fenkun kampi katkesi tallaan. Porakonettako tässä pitää lähteä etsimään vai saisiko sen pätkän muulla tavalla pois kierteitä rikkomatta? Mississippi delta, shining like a national guitar. |
Neljä Ruuvia 22.09.2003 09:23:56 | |
---|
Niinpä, fenkun kampi katkesi tallaan. Porakonettako tässä pitää lähteä etsimään vai saisiko sen pätkän muulla tavalla pois kierteitä rikkomatta? Tarvitset ns.ulosvetäjän mut onkohan niitä noin pieniä. Yksi tapa on porat ihan pieni reikä ja hommata vastakierteellä oleva ruuvi ja kääntää sitä. Toinen tapa on osta uusi blokkiosa ja uusi kampi. |
palelee 22.09.2003 09:47:21 | |
---|
Tarvitset ns.ulosvetäjän mut onkohan niitä noin pieniä. Yksi tapa on porat ihan pieni reikä ja hommata vastakierteellä oleva ruuvi ja kääntää sitä. Toinen tapa on osta uusi blokkiosa ja uusi kampi. Mulla on sama homma tallan ankkuri ruuvin kanssa. hajos kuusiokolo "reikä" ja eikä saa ns.kotikonstein pois. onkohan se kallis se vastakierre ruuvi? kyllä mies kivun kestää, mutta ei häpeää |
Neljä Ruuvia 22.09.2003 11:13:28 | |
---|
Mulla on sama homma tallan ankkuri ruuvin kanssa. hajos kuusiokolo "reikä" ja eikä saa ns.kotikonstein pois. onkohan se kallis se vastakierre ruuvi? ei tietoo sorry |
p130 22.09.2003 12:12:12 | |
---|
Lukkoseppä osaa varmasti auttaa tässä! Kaveri vei kitaransa josta oli kampi katkennut ja tynkä tallassa kiinni lukkosepälle ja apu löytyi varsin pian. Eikä seppä ottanut edes kovin suurta korvausta. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
touhis 22.09.2003 14:21:30 | |
---|
Lukkoseppä osaa varmasti auttaa tässä! Jaa, kuulostaa lupaavalta. Olenkin jo kierrellyt pitkin kaupunkia toistaiseksi tuloksetta, mutta pitää käydä näyttämässä. Mississippi delta, shining like a national guitar. |
Jormaz 22.09.2003 14:23:36 | |
---|
Jos kuusiokoloruuvin kolo menee pyöreäksi niin siihen voi viilata loven ja vääntää normaalilla ruuvarilla auki. Back to the 80's |