tmy 17.09.2003 00:37:57 | |
---|
Moro. Ongelmana se ettei SoundDiver "löydä" podia.. äänikorttina Soundblaster 128 pci, ja midi piuha midi/joystick porttiin -> podiin in ja out. Onko joku kikkaillut toimimaan vastaavia? Äänikortin ajurit päivitetty juuri netistä uusimmiksi, mutta ei vaikutusta. Vai toiimiko tämä peli edes joystick/midiportin kautta vai pitääkö olla äänikortissa suoraan midiliitin? Tällaista kyselisin.. -tmy- |
touhis 18.09.2003 17:21:14 | |
---|
Tarkista, että midikanavat on samat sekä podissa että soundiverin valikoissa. Mississippi delta, shining like a national guitar. |
tmy 19.09.2003 12:44:06 | |
---|
Joo nekin on samat ja oon koittanu kaikilla kanavilla. Tuloksetta... |
touhis 19.09.2003 14:42:37 | |
---|
Entäpä onko midijohdot kytketty oikein? Midi out -> podin in ja midi in -> podin out. Kyllä sen pitäisi toimia peliohjainportista. Mississippi delta, shining like a national guitar. |
tmy 21.09.2003 14:31:51 | |
---|
TOIMII!!! Vika ei ollu johdoissakaan, oon joskus synalla teesiny ja periaatehan on sama. Lähdin nollista liikkeelle... Poistin kortin ajurit ja itse kortin ja käynnistin uudelleen. Sammutin ja asensin kortin ja käyntiin. Netistä uusimmat ajurit ja kytkin podin kiinni ja päälle. Vielä käynnistys ja netistä uusin SoundDiver softa. Skannaili vähän aikaa ja lähtihän se toimimaan...! Kiitti kuitenki avusta. Löyty hyviä bluespatchejä netistä. eiku soittamaan -tmy- |