Aihe: ESP:n alexi laiho signature AL-LHV+muuta 1 2 | |
---|---|
![]() 13.09.2003 02:21:06 | |
ajattelin että onkohan kukaan vielä ehtinyt koitta tuota? milepiteitä? onko hyvä vai "huono"? emtäs ESP:n LTD KHV MMV-03 tuo joka uusimman soundin mukaan maksaisi musamaailmassa 666e? ja kertokaapas muutenkin mielipiteenne noista Duncan Design mikeistä..onko niistä mihinkään? ja olisiko jotain toimivia ehdotuksia marshallin mg30dfx-combon seuraksi..eli tuon kanssa hyvin toimiva mahdollisimman monipuolinen kitara noin 600-1000 euroon..? | |
![]() 13.09.2003 09:08:43 | |
Hmm.. Etsit monipuolista kitaraa ja kyselet laihon kitarasta. Eikös laiho juuri kehuskellut että hänen kitarastaan ei edes saa puhdasta soundia.. Onpas monipuolista! http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ | |
![]() 13.09.2003 09:21:50 | |
elikkä tuosta kepistähän lähtee pääasiassa hirveet hi-gain soundit...että se siitä monipuolisuudesta... :) jos haluut monipåuolisuutta, niin osta skeba missä on joko yksi humppari ja 2 yksi kelasta tai sitten 2 humpparia yksi ykskelanen...varmaan saattais saada hyvällä tuurilla jopa puhtaitakin irti... ;) | |
![]() 13.09.2003 10:39:23 | |
En tiedä mitä merkitystä sillä on muiden elämään, kun minä tämän kirjoitan. Mutta....... Ostat sellaisen kitaran mistä tykkäät, ja mahdollisimman kalliin vieläpä. Sitten soittelet sillä ihan fiiliksissä ja olet maailman paras kitaristi. Kunnes parin vuoden päästä kyllästyt koko hommaan, tai kyllästyt kitaraasi, koska sehän on ihan hirveä rempula, eikä siitä lähde enää niitä "hyviä" soundeja. Ostat siis uuden kitaran, jos et jo sattunut kyllästymään soitteluun. Ja tällä kertaa ymmärrät enemmän ja tajuat että MIKÄ se _monipuolinen_ kitara oikein on. Ja Da Daa......Olet taas ihan fiiliksissä ja soittaminen on parasta mitä voi tehdä. Sitten voitkin alkaa suunnitella uusien vaffareiden ja efektien ostelua..............jne. Näin meillä. Minä olen Nuuskamuikkunen. Ja takaisin sinne studioon............. "No mikä ettei... :]" | |
![]() 13.09.2003 12:40:51 | |
Eilen tyypäsin todella pikaisesti ilman vahvistinta tota Laihon signaturea. Sessio oli todellakin niin lyhyt ettei mitään mahdollisia vikoja siinä ajassa juurikaan huomaa. Akustiselta soinniltaa kitara oli mielestäni kohtalainen ja soitettavuudeltaan myös samaa luokkaa. Ei siis mitenkään vakuuttanut mutta eipä nyt kummempaa haukuttavaakaan ollut. Floikkaa väänsin sen verran että tuntui aika jämyltä peliltä. Itseäni lähinnä harmittaa kyseisessä kepissä, kuten monessa muussakin, että löytyy vaan tallahumppari. Monesti tarvis siihen kaveriksi vähintääkin yhden yksikelaisen kaula-asemaan. Vittu tää ole mikään Kari Vepsä! | |
![]() 13.09.2003 13:07:32 (muokattu 13.09.2003 13:08:32) | |
eli tuon kanssa hyvin toimiva mahdollisimman monipuolinen kitara noin 600-1000 euroon..? Itse ottaisin tuohon jonkun käytetyn paremmanpuoleisen Ibanez RG:n. S-H-S yhdistelmällä olen saanut yleensä aika laajan skaalan soundeja. Osta JEM77BFP! | |
![]() 13.09.2003 13:13:16 (muokattu 13.09.2003 13:19:43) | |
Eilen tyypäsin todella pikaisesti ilman vahvistinta tota Laihon signaturea. Sessio oli todellakin niin lyhyt ettei mitään mahdollisia vikoja siinä ajassa juurikaan huomaa. Akustiselta soinniltaa kitara oli mielestäni kohtalainen ja soitettavuudeltaan myös samaa luokkaa. Ei siis mitenkään vakuuttanut mutta eipä nyt kummempaa haukuttavaakaan ollut. Floikkaa väänsin sen verran että tuntui aika jämyltä peliltä. Itseäni lähinnä harmittaa kyseisessä kepissä, kuten monessa muussakin, että löytyy vaan tallahumppari. Monesti tarvis siihen kaveriksi vähintääkin yhden yksikelaisen kaula-asemaan. Onko neck-thru, vai pulttikaula? Ja missä noita nyt sitten on? Ei löytyny musamaailman sivuilta. | |
![]() 13.09.2003 13:45:24 | |
Itse ottaisin tuohon jonkun käytetyn paremmanpuoleisen Ibanez RG:n. S-H-S yhdistelmällä olen saanut yleensä aika laajan skaalan soundeja. hmm.... eikös niissä oo H-S-H mikitys? ei oo kyllä vielä tullu vastaan rg:tä, jossa olis yksi kelaset tallassa ja kaulassa ja humppari keskellä... | |
![]() 13.09.2003 13:48:59 | |
hmm.... eikös niissä oo H-S-H mikitys? ei oo kyllä vielä tullu vastaan rg:tä, jossa olis yksi kelaset tallassa ja kaulassa ja humppari keskellä... Öh, no joo. Mä sekoilin jotain ;) Osta JEM77BFP! | |
![]() 13.09.2003 13:50:43 | |
kyllähän tuossa alexin signaturessa vaikuttais olevan neck thru...katoin esp:n sivuilta...siis niiltä japskeilta | |
![]() 13.09.2003 15:25:15 | |
Minä olen testannu sitä laihon valkosta ESPtä ja Timo Rautiaisen ESPtä ja Kuoppalan camo ESPtä. kaikki on musakullaksessa myynnissä. En osaa kertoa kitaroista paljoa ku en oo mikään kokenein muusikko, mutta oli ne 9999 kertaa parempia ko mun jacksoni. | |
![]() 13.09.2003 15:37:25 | |
Minä olen testannu sitä laihon valkosta ESPtä ja Timo Rautiaisen ESPtä ja Kuoppalan camo ESPtä. kaikki on musakullaksessa myynnissä. En osaa kertoa kitaroista paljoa ku en oo mikään kokenein muusikko, mutta oli ne 9999 kertaa parempia ko mun jacksoni. Jepujee, aika hyviltä diileiltä vaikuttavat. Ainoastaan mikit ovat hieman low endiä tavaraa mutta nehän saa vaihdettua. Noissahan tulee ESP:n kova laukkukin mukana? | |
![]() 13.09.2003 16:25:54 (muokattu 13.09.2003 16:28:12) | |
Ainaki tossa Laiho-Espissä(jonka näin kaupassa) on pultattu kaula. Ja EMG HZ. Runko on aikalailla isompi ku Jacksonin Randyssa. Ei ollu originaalia floikkaa. Kova hinta jäljitelmästä. Josko 5000€:llä sais artistin mallin joka oikeasti on signature... EDIT: Sulkeissa oleva Oh,been out rolling On the Blessed Hellride... | |
![]() 13.09.2003 16:36:28 | |
Onko neck-thru, vai pulttikaula? Ja missä noita nyt sitten on? Ei löytyny musamaailman sivuilta. Neck-thru tai liimakaula taisi olla. Ainakin niin muistelisin. Tässä näkyy kuinka pikainen se mun testi oli, kun ei jäänyt edes tommonen oleellinen asia päähän. Vittu tää ole mikään Kari Vepsä! | |
![]() 13.09.2003 16:38:18 | |
Neck-thru tai liimakaula taisi olla. Ainakin niin muistelisin. Tässä näkyy kuinka pikainen se mun testi oli, kun ei jäänyt edes tommonen oleellinen asia päähän. Missä testasit? Ja paljo se lapio nyt sitte maksaa? | |
![]() 13.09.2003 17:02:37 | |
Children of Bodom Alexi Laiho Signature Model RV-350AL ’艿350,000 Japsisivuilta. Eli 350,000 jeniä on noin 2600€. Olisko täälläpäin n. 3000€ kaupassa. Oh,been out rolling On the Blessed Hellride... | |
![]() 13.09.2003 17:11:32 | |
ajattelin että onkohan kukaan vielä ehtinyt koitta tuota? milepiteitä? onko hyvä vai "huono"? emtäs ESP:n LTD KHV MMV-03 tuo joka uusimman soundin mukaan maksaisi musamaailmassa 666e? ja kertokaapas muutenkin mielipiteenne noista Duncan Design mikeistä..onko niistä mihinkään? ja olisiko jotain toimivia ehdotuksia marshallin mg30dfx-combon seuraksi..eli tuon kanssa hyvin toimiva mahdollisimman monipuolinen kitara noin 600-1000 euroon..? Itse valkkaisin juuri tuon MMV-03 mallin ja vaihtaisin mikit jos alkuperäiset ei miellyttäisi. Koittanut en kyllä ole, mutta täytynee korjata asia kunhan nuo ehtivät kauppoihin. Aika erikoista mielestäni, että yli 1400e kitarassa on duncan designed mikit. Ainakin Rautiaisen mallissa näytti olevan samoin kuin siinä Flying-Veessä... Aiheen vierestä: Uudessa Soundissa oli myös mainos Hamerin Korean mallistosta. Heti tipahti kuolatippa siihen explorerin kohdalle :) Amerikan malli olisi tietysti mukavampi mutta hintakin on vähän toinen. | |
![]() 13.09.2003 20:26:38 | |
Children of Bodom Alexi Laiho Signature Model RV-350AL ’艿350,000 Japsisivuilta. Eli 350,000 jeniä on noin 2600€. Olisko täälläpäin n. 3000€ kaupassa. Jos nyt en muista väärin niin se keppi tais olla hinnaltaan jotain 1400 euroa. Oulun musiikki kullaksella sitä tyyppäsin. Sieltä löytyy nätisti rivistä Bodomin ja Niskalaukauksen ukkojen signaturet. Onkos tuo muuten joku yleinen jaappanilaisten tapa että mallimerkinnän numerot merkkaavat kuinka monta tuhatta jeniä kepukka maksaa. Joissain Tokain mallimerkinnöissä muistelen löytäneeni samanlaisen yhtymäkohdan hinnan ja mallimerkinnän välillä. Vai onko pelkkää sattumaa? Vittu tää ole mikään Kari Vepsä! | |
![]() 13.09.2003 20:27:36 | |
Aika erikoista mielestäni, että yli 1400e kitarassa on duncan designed mikit. Ainakin Rautiaisen mallissa näytti olevan samoin kuin siinä Flying-Veessä... Nuo Suomessa myytävät ovat budjettimalleja, itse herroilla on ihan eri pelit käytössä. | |
![]() 13.09.2003 21:20:57 | |
Children of Bodom Alexi Laiho Signature Model RV-350AL ’艿350,000 Japsisivuilta. Eli 350,000 jeniä on noin 2600€. Olisko täälläpäin n. 3000€ kaupassa. Tais olla vähä alta 1500€. Valkkaisin kans enemmin ehkä ton MMV-03...Kai se on pakko käydä sitä jossain välis testaamas... Hate keeps a man alive!!! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)