Aihe: kokemuksia musik-service.de:n toiminnasta 1 | |
---|---|
![]() 23.09.2003 01:10:35 (muokattu 23.09.2003 01:12:02) | |
Olin tuossa pari kuukautta sitten tilaamassa tavaraa kyseisestä puljusta. Lähettelin sähköpostia saksanmaalle, ja tavaraa koskeviin lisäkysymyksiini vastailikin innokkaasti Stefan Hess -niminen vesseli. Sain kaipaamani lisäinfon, ja kerroin, että haluan tilata tarjoustuotteen josta olin kysellyt. Sain sähköpostiini heidän pankkitietonsa IBAN ja SWIFT ym. koodeineen maksun suorittamista varten. Kokonaissummakin oli selkeästi mainittu. Suoritin maksun täsmälleen kyseisiä tietoja käyttäen. Piti mennä muutama päivä ja rahat olis normaalisti olleet saksan pankissa perillä. Kun lähetysvarmistusta ei alkanut kuulua mailiini, lähetin kyselyä sähköpostitse veli Hessille. Vastauksena oli "I'll wait for the money". Kului useita päiviä eikä mitään väliaikatietoja musik-serviceltä tullut. Aina sama vastaus: "I'll wait for the money", vaikka kyselin jo muutakin kuin rahojeni kohtaloa. Itseäni alkoikin jo kiinnostaa, että minne helvettiin maksusuoritus oli juuttunut. Rahat palasivat tililleni noin puolentoista viikon kuluttua maksusuorituksestani.. paitsi että 56,70 euroa oli kadonnut arvatenkin palautuksesta perittyihin pankkien palvelumaksuihin (tarkalleen ottaen 50e vei Deutsche Bank ja 6,70e Osuuspankki). Pistin postia saksan pankkiin ja suomen pankkiin. Selvisi, että musik-serviceltä saamani ja käyttämäni maksutiedot olivat olleet puuttelliset/virheelliset. Laitoin mailia Stefan Hessille ja ilmoitin tapahtuneesta. Koska olin maksanut täsmälleen niinkuin oli heidän taholtaan ohjeistettu, oli vika ja vastuu mielestäni heidän puolellaan. Ehdotin sitten kahta vaihtoehtoa: A He maksaisivat minulle 56,70 euroa .. tai .. B Maksaisin tällä kertaa riittävillä tiedoilla sen haluamani laitteen uusiksi, ja saisin alennusta jo häviämäni 56,70 euroa. No.. vastaus ehdotukseeni oli kutakuinkin: "Shit happens.. We are not liable". Minkäänlaista kiinnostusta hänen taholtaan ei ollut selvittää, että miksi maksamani rahat viipyivät eivätkä lopulta heidän puljunsa tilille edes tulleet. Myöskään mitään ehdotusta heidän virheensä korjaamisesta / saman laitteen tilaamisesta uudelleen ei tuolla mulkerolla enää ollut. Mailit loppuivat ja mun mielenkiinto kyseistä puljua kohtaan myös. Hävisin sen 56,70e, mutta paha lähteä haastamaankaan.. köyhän asiakkaan, perkele :( Hmm. Onko kellään pahaa sanottavaa musik-produktiv.de -nimisestä firmasta ? | |
![]() 23.09.2003 09:38:56 | |
Hmm. Onko kellään pahaa sanottavaa musik-produktiv.de -nimisestä firmasta ? Mulla olis, mutta kun täällä ei saa huutaa eikä kiroilla, niin en sano mitään. Ei mulla ole henkilökohtaisia kokemuksia, mutta tällaiset rudolfhess-puljut ja Kölnin Music Store ovat kyllä pilanneet ja pahasti sen hyvän maineen, minkä Thomann on saksalaisille musaliikkeille rakentanut. Oli mulla T-kaupankin kanssa sähläystä (tilausvahvistuksessa oli mukana jonkun toisen tilaamia kamoja), mutta homma selvisi ja oikeat tavarat tulivat ajallaan ja oikean hintaisina. "Squier is the Epiphone of guitars." | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)