Aihe: Tämän Charvelin malli/valmistusvuosi?
1
soku
22.09.2003 20:22:47

Ostin käytettynä parilla sadalla eurolla hyväkuntoisen Charvette by Charvelin mutta minulla ei ole mitään tietoa sen mallista tai edes valmistusvuodesta, voisiko joku auttaa?

Kitaran kuva löytyy tästä osoitteesta :
http://www.kotinet.com/tuomas.valtanen/charvel.jpg

Kiitos!
ed
22.09.2003 20:56:19
Tuo on Charvette by Charvel malli 150 (single locking).Tarkkaa valmistusvuotta en tiedä, mutta löytyy Jacksonin 90-91 kataloogista.Luulisin, että valmistettu joskus 90-luvun alkupuolella.
soku
22.09.2003 21:00:40

Kiitos paljon. Eiköhän se valmistuvuosiki vielä jostaki selviä ku jaksan kysellä ja etsiä. :D

Mut tää auttoi jo paljon ku tiedän nyt mikä malli tuo on. :)
kalkkuna
22.09.2003 21:16:38
Siis jos nopeaa toimintaa haluat niin tuonne---> www.jcfonline.com
p130
23.09.2003 10:42:53

Japsicharvette. Ilmeisesti ensimmäisiä Charvetteja (jotka ovat "hieman" parempia kuin myöhemmät). Sarjanumeron perusteella on kyllä lähes mahdotonta vuosimallia selvittää tarkasti.

Periaatteessa Charvel Model 3:n ja 4:n osista kasattu, talla on ainoa osa joka ei ole näiden tasoinen. Hyvä kyllä sinänsä, pirunko väliä sillä on vaikka onkin single locking kun vireen kerran pitää.

Body on (ilmeisesti) kolmesta palasta, lehmusta. Vaikka päällä lukeekin Charvel on tallamikkinä Jackson J-50, sama kuin meikäläisen Custom Shop Jacksonissa! Active preamppia Charvetessa ei kylläkään ole. Kaulamikki on tunnistamatta...

Eli minun entinen kitara. Hyvä keppi, mutta tarpeeton kun samantyylisiä on minulla muitakin. Ja kotistudio imee määrättömästi rahaa... Eli vein Jussin liikkeeseen myyntiin... Kysy jos jotain tuosta haluat tietää!
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
soku
23.09.2003 14:15:53 (muokattu 23.09.2003 15:19:46)

...no en kyllä ihan odottanut näin laajaa tietämystä mut kiitos. :D Joo, ei tuossa tallassa mitään vikaa ole...pitää vireen ihan hyvin, vaikka innostuiskin hieman kammella leikkimään.

Itse yllätyin tuosta tallamikistä, vaikka oletin et se on joku täyslelu niinku yleensä nykyajan kitaroissa kitaratehtaan omat mikit onkin, mutta tuo mikki ei vingu ja kuulostaaki yllättävän hyvältä, ei hyytyny ees bändireeneissä kun testasin.

Juuh, hyvä keppi toi on :) Kyllä ne ennen vanhaan osattiin ne kitaratki hyvin tehdä...
aka sokuni.
p130
23.09.2003 16:02:59

Juuh, hyvä keppi toi on :) Kyllä ne ennen vanhaan osattiin ne kitaratki hyvin tehdä...

Muista ulkoiluttaa vanhaa sotaratsua kunnolla aina silloin tällöin ;)
soku
23.09.2003 16:12:49

Tottakai. :)

...kyllä tuo keppi pääsee suoraan keikalle ku sellainen ilmaantuu. ;D
Mweh!
p130
23.09.2003 16:43:42

Pitääpä käydä katsomassa Frostburnia jos tilaisuus tulee!

Joskus olen nähnytkin. Homma toimi!
soku
23.09.2003 16:54:32

Kiitos. :)
Tavalliseen tapaan kaikki keikat ilmotetaan aina tuolla meidän kotisvuilla.
Mweh!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)