Aihe: Minivahvistimista
1
deevee
26.09.2003 23:53:39
Pari juttua noista. Ensinnäkin tietääköhän kukaan, että toimiiko tuollainen (-> http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_marshall_ms2_prodinfo.html ) Marshallin mikrostäkki paristoilla vai pitääkö siinä käyttää jotain adapteria tai vastaavaa? Toiseksi sellainen juttu, että muistaisin joskus nähneeni Thomannin sivuilla Fenderinkin minivahvistimen, mutta nyt en sitä löytänyt. Jos joku löytää niin voisi laittaa vaikka linkin.
"Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava! Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos."
Hornanturska
27.09.2003 00:37:40
Toimii patterilla. Yhdellä ysivoltin paristolla. Särökanava on aika turha noissa. on aika "Sleazy" se särö. Ihan hyvä peli harjoituskäyttöön jos lähtee vaikka matkalle tms.
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa...
deevee
27.09.2003 12:26:52
Kiitos vastauksesta. En ollutkaan varma onko siinä säröä, mutta nyt tiedän senkin.
"Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava! Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos."
Kitarisoija.
27.09.2003 16:06:31

tuli muuten hullu ajatus mieleen..
mitä jos tohonki laittas eteen jonkun efektin, mahtais olla kovilla kaiutin ym.
www.mikseri.net/bearfest
hemmo
27.09.2003 16:26:44

tuli muuten hullu ajatus mieleen..
mitä jos tohonki laittas eteen jonkun efektin, mahtais olla kovilla kaiutin ym.

Kokeiltu on. Ei oikein toimi, kun se pikkuämyri menee sillai ei-niin-kivasti tukkoon.
Säröä beibi!
PekkaM
27.09.2003 16:52:50
Mulla on tuollainen jossain. Kyllä se paremmalta kuulostaa, kun siihen SansAmpin eteen laittaa. Patterilla menee "kyykkyyn" aika pahasti, mutta virtalähde auttaa.
Osta JEM77BFP!
Fortune
27.09.2003 18:10:50
Mulla on tuollainen jossain. Kyllä se paremmalta kuulostaa, kun siihen SansAmpin eteen laittaa. Patterilla menee "kyykkyyn" aika pahasti, mutta virtalähde auttaa.

Minä olen sitä mieltä, että siinä vaiheessa voi julistautua parantumattomaksi kitarakamafriikiksi, kun kokeilee minivahvistimien ominaisuuksia eturauhasten ja eri virtalähteiden kanssa :)

Kuulostaako se paremmalta ruskohiiliparistolla?
booster
27.09.2003 18:16:17
Kuulostaako se paremmalta ruskohiiliparistolla?

Hmm, kokeile Sustom-Coundsilta saatavaa paristonhuononninta (ovh. 399e) tuon kanssa niin saattaa olla nohevat soundit. Tosin headroomi saattaa kärsiä.

Niin ja jos joku ei muuten ymmärtänyt: Hoho.
Olin ennen idiootti. En enää.
-"Pepe"
Sam
27.09.2003 18:59:34
Tein jouskus muinoin marsun miniamppiin sellaisen kytkennän, että porasin siihen pari reikää sivuun, joihin laitoin vaihtokytkimen ja jakin. Yhdistin kaiuttimen johdon kytkimen kautta, joista toinen asento ajoi sen "vahvistimen" omaan kaiuttimeen ja toisessa asennossa jakkiin, johon kytkin vanhan kotistereo-kaiuttimen. Saundi oli huomattavasti parempi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)