spellbound 26.09.2003 12:46:37 | |
---|
Alkoi tässä kiinnostamaan minkä arvoinen mahtaa tuo tämän hetkinen kitarani olla..? Eli Jackson custom shop soloist San dimas vuodelta 85. Miltei virheettömässä kunnossa.. Muistaakseni guitarpalacen sivuilta pitäisi löytyä kuvia, se viininpunainen soloist..Onko kellään arviota? Ei muuta kun lisää paskaa housuun vaan! |
Tumppi38 26.09.2003 14:25:05 | |
---|
Alkoi tässä kiinnostamaan minkä arvoinen mahtaa tuo tämän hetkinen kitarani olla..? Eli Jackson custom shop soloist San dimas vuodelta 85. Miltei virheettömässä kunnossa.. Muistaakseni guitarpalacen sivuilta pitäisi löytyä kuvia, se viininpunainen soloist..Onko kellään arviota? San Dimasit on aikas hyvän hintasia noin 2000 € arvelisin ja tuo 85 taisi olla viimeinen ko. paikkakunnalla. There are a lot of good things in life, but Music is the best ! |
spellbound 26.09.2003 15:01:01 | |
---|
Samoissa hinnoissa oli munki ajatukset. Ite maksoin kesällä tosta 1150e ja tyytyväinen oon ollu...Legendan mukaan Steve Vailla oli mm. tollanen samanlainen, ties vaikka sarjanumerot vierestä, kunnes hajotti sen...Myöhemmin astui kuvioon megadiili Ibanezin kanssa...Kitara on ostettu jenkeistä joltain keräilijältä 80-luvulla ja maksoi uutena about 4000e... Ei muuta kun lisää paskaa housuun vaan! |
ed 26.09.2003 20:48:41 | |
---|
Siis jos itse maksoit siitä 1150 euroo, niin sittenhän se on sen arvoinen. |
spellbound 26.09.2003 21:02:18 | |
---|
No niinpä tietenkin... Ei muuta kun lisää paskaa housuun vaan! |
Joees 26.09.2003 23:28:24 | |
---|
Siis jos itse maksoit siitä 1150 euroo, niin sittenhän se on sen arvoinen. Ei välttämättä näinkään. Voihan se olla kalliimpikin mutta edellinen omistaja ei tajunnut sitä. Ja kyllähän tietyllä tavalla joihinkin soittimiin vanhuus tuo arvokkuutta. Jopa Jacksoneihin(anteeksi jotka pidätte Jacksoneista, minä en). Groooove is in heart! |
Blue Moon 27.09.2003 01:50:09 | |
---|
Ei välttämättä näinkään. Voihan se olla kalliimpikin mutta edellinen omistaja ei tajunnut sitä. Tuo onkin pelkästään sitä näennäistä rahallista arvoa (jota kysyjä varmaan tarkoittikin) ts. mihin hintaan ko. soitin yleensä vaihtaa omistajaa. - It's been a long time coming - |