Aihe: Kierrepiuhoista
1
AoA
28.09.2003 14:57:11
Eli ennenhän olivat kovassa käytössä tömmöiset kierrekitarapiuhat vai miksi niitä nyt sanotaan. Kuitenkin itse sattumoisin tuommoisen sain ja täytyy sanoa että on kyllä tuhat ja sata kertaa käytännöllisempi kun vertaa näihin nykyään käytettyihin suoriin piuhoihin jotka ovat aina ihan sotkussa. Myydäänkö näitä kierrepiuhoja enää missään vai onko ne unohdettu kokonaan? Ja minkä hintaisia ovat jos niitä jossain myydään. Entäpä onko mitään englannin-kielistä
nimikettä näille olemassa?
Easy Comes Easy Goes
BaariMikko
28.09.2003 15:33:19

Siinä sitä vasta ollaankin, kun on kierrepiuhat solmussa...
"I'm a talkkari, honey, and you can't drink beer"
Myydään vahvistin.
Fortune
28.09.2003 18:08:21
Millä tapaa se on käytännöllisempi? Itselläni oli yksi joskus ja herkemminhän tuo on solmussa kuin normaali piuha ja on kaiken lisäksi kettumainen jousto-ominaisuutensa vuoksi.

Ja jos väität, ettei se solmuun mene, niin katsopa huviksesi jotakin lankapuhelinta jossa moinen johto on ja sano sitten, etteivät ne solmuun ja puneille mene.
KooAa
28.09.2003 18:30:53
Jos kuluttajat olis todenneet kierrejohdot paremmiksi olis niitä myös myytävänä joka kaupassa missä on suoriakin.
Osta langaton järjestelmä niin ei mene solmuun.
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
PuNkKi
28.09.2003 18:39:31 (muokattu 28.09.2003 18:40:15)
kyllä semmoset solmuun menee uskomattoman helposti..
ja toiseks jos on vähänkin löysempi jakki esim.kitarassa
niin se ei siinä kauaa pysy. tai sama vahvistimessa..
jos vähänkin tiukemmalle vetää niin lähtee tod.helposti pois.
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
AoA
28.09.2003 21:01:43
Miten tämä on mahdollista? mulla ei kyllä ole todellakaan minkään näköistä ongelmaa tuon yhden kierre piuhan kanssa. esimerkiksi kun sen pakkaa niin sen saa lyhyeksi. ja tuo on eri asia kuin puhelin piuha. puhelinpiuha ei ole semmosta joustavaa toisin kuin tuo. Itse kyllä ottaisin mieluusti vaikka kaikki piuhat kierrepiuhoina. Jos ette kerran pidä, niin myykää ihmeessä minulle ne.
Easy Comes Easy Goes
Hanok
29.09.2003 13:19:12
Eiköhän siinä ole yksi jutun juju että sitten kun niitä kierrepiuhoja on monta samassa nipussa, niin siitä sekamelskasta ei enää ota mitään tolkkua.

Itsellänikin tuollainen on joskus pyörinyt kamojen seassa mutta totesin sen raivostuttavaksi letkuksi. Tavallisista piuhoista sentään tietää heti mihin asti riittävät. Noittein kierteisten kanssa laitteiden liittimeen perustuu kovempi veto, joka ei pidemmän päälle tee liittimille hyvää.
OSTETAAN: SansAmp Classic, GT-2, Tri-A.C. tms. Tarjoa!
skebajaba
29.09.2003 13:24:47
Eiköhän siinä ole yksi jutun juju että sitten kun niitä kierrepiuhoja on monta samassa nipussa, niin siitä sekamelskasta ei enää ota mitään tolkkua.

Itsellänikin tuollainen on joskus pyörinyt kamojen seassa mutta totesin sen raivostuttavaksi letkuksi. Tavallisista piuhoista sentään tietää heti mihin asti riittävät. Noittein kierteisten kanssa laitteiden liittimeen perustuu kovempi veto, joka ei pidemmän päälle tee liittimille hyvää.

mut onhan noissa sen verran tyyliä et meikä haluu kans tommosen...joskus oli fasulla myynnissä, vaan en tiedä onko enää...
Numbie
29.09.2003 13:28:17

Olishan semmonen aika pirun reteen näkönen, ette voi kieltää ;)
http://www.lunatia.tk
kalkkuna
29.09.2003 13:34:33
Kirpputorilta semmosen hankin...rikkinäisen semmosen.
NoCo
29.09.2003 22:07:25
Myydäänkö näitä kierrepiuhoja enää missään vai onko ne unohdettu kokonaan? Ja minkä hintaisia ovat jos niitä jossain myydään.

Näin pariviikkoa sitten muistaakseni Millbrookissa olevan moisia. Hintaa en katsonut.
PerttuS
30.09.2003 11:18:41
Joo mäkin oon pitkään himoinnu kierrepiuhaa ihan sen cooliuden takia. Olihan Hendrixillä ja Maylläkin!!!

:):):):):):):):):)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)