Aihe: V-Amp2 Pro käyttäjät!
1
MareZ
27.09.2003 20:36:45
Heittäkääpä kommenttia miten olette tulleet laitteen kanssa toimeen.

Onko miten hyvät mallinnukset ja soundit yleensä?
Oliko vastinetta rahoille?
-K-
28.09.2003 00:44:16
Pidän. Käynyt keikoilla ja kestänyt. Nyt ei pää kestä laajempaa selitystä. Mallinnukset ok. Itse löydän n. 5 todella hyvää soundia.
Ei suotta elämys.
Kimmo72
01.10.2003 14:04:32 (muokattu 01.10.2003 14:04:47)
Hinta-laatusuhde enemmän kun kohdallaa.. Siis siinä on aivan riittävästi (riippuen tietysti omista tarpeista) vaihtoehtoja, ja hyvältä kuulostaa.. plus ne liitäntä mahdollisuudet on myös melko laajat. Suosittelen..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
R2
01.10.2003 14:15:46
Ihan hyvä laite. Hyviä saundeja valmiina presetteinä ja helppo ruuvata ja tallettaa omia saundeja. Hinta-/laatusuhde ainaki on hyvä. En o vielä keikoilla käyttäny, kun oikeat vahvistimetkin löytyy. Mieluummin minä kyllä vamppia käytän ku lainsixiä.
Socialite
01.10.2003 14:25:59
Hinta ainakin vaikuttaa todella kohtuulliselta!
Luultavasti hankin itsekin kyseisen kapistuksen kunhan tärkeämmät hankinnat on suoritettu.

Kertokaa toki mahdollisista miinuspuolistakin tässä...
The talkkari is out there!
R2
02.10.2003 08:19:06
Ainakin erillisen virtakytkimen puuttuminen on miinusta. Ei taida olla myöskään kovin kestävää tekoa. Metronomiakaan siinä ei ole. Ja mielestäni se ei sovellu etuasteeksi kitaravahvistimiin, vaan on nimenomaan virtuaalivahvistin.
Mitä kauemmin sitä käyttää, sitä enemmän siitä saa irti (tai sitten korvat sopeutuvat?).
Tympee Huttunen
02.10.2003 08:38:10
Helkutin hyvä laite hintaisekseen. Jokainen voi yksinään miettiä paljonko kitarakamoja saa 250eurolla. Soundit ovat hyvät ja niiden ruuvailu helppoa. Itse voin lämmöllä suositella kyseistä kapistusta. Tietenkin voi taas valittaa, ettei säröt pärjää jannun modatulle jcm900:lle, mutta jälleen mietitään noita hintoja. Hinta/laatusuhde on loistava v-amp pro:ssa.

Miinuksia tulee minun osaltani presettien vaihdosta. Midipedaaliakin käytettäessä presettiä vaihtaessa tulee sellainen tauko. Tiedä sitten saako sitä jollakin tapaa pois. Tälläinen puusilmä kuten minä ei ainakaan ole vielä onnistunut.

Viikonloppuna lähtee v-amp pro äänityskäyttöön. Saapi nähdä mitä saa aikaan.
Rakkaus on niille jotka eivät osaa runkata.
Locrian
02.10.2003 10:24:31
Käytettiin yhdellä hevikeikalla kahta vamppia suoraan linjaan ja sekä yleisö että miksaaja kiittelivät kovasti soundeja.Monitorointi pitää tietenki olla kohallaan.Paikka oli semmosta pienimpää keskiluokkaa.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
D-Kay
02.10.2003 12:21:36

Miinuksia tulee minun osaltani presettien vaihdosta. Midipedaaliakin käytettäessä presettiä vaihtaessa tulee sellainen tauko. Tiedä sitten saako sitä jollakin tapaa pois. Tälläinen puusilmä kuten minä ei ainakaan ole vielä onnistunut.

Samaa kaappimallinnusta jos käyttää, niin viive vähenee.
"you'll be a lover in my bed and a gun to my head" -Billy Corgan
Tympee Huttunen
02.10.2003 14:31:56 (muokattu 02.10.2003 14:32:21)
Samaa kaappimallinnusta jos käyttää, niin viive vähenee.

Täytyykin koittaa heti kun laitteen ääreen pääsen. Sen huomasinkin jo, että samaa vahvistinmallinusta käyttämällä viive on erittäin pieni. Kaappimallinnus ei tullut mieleenikään.
Myynnissä Mazda 323 1.6i vm. 89 hp.1100e. KIIRE!
D-Kay
02.10.2003 15:54:04

Täytyykin koittaa heti kun laitteen ääreen pääsen. Sen huomasinkin jo, että samaa vahvistinmallinusta käyttämällä viive on erittäin pieni. Kaappimallinnus ei tullut mieleenikään.

Muistelisin, että eri kaappimalinnus hidastaa enemmän, kuin eri vahvistinmallinnus.
"you'll be a lover in my bed and a gun to my head" -Billy Corgan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)