Aihe: Valokosaarni
1
palelee
04.10.2003 10:37:16
Terveppä terve kaikille..

onkohan toi valkosaarni minkälaista puuta?
olen ostamassa yhtä charvelia, jonka body on valkosaarnia.
kyllä mies kivun kestää, mutta ei häpeää
sihvoh
04.10.2003 10:50:57
Terveppä terve kaikille..

onkohan toi valkosaarni minkälaista puuta?
olen ostamassa yhtä charvelia, jonka body on valkosaarnia.

Taas Googlelle töitä:

http://www.google.fi/search?q=valko … TF-8&oe=UTF-8&hl=fi&lr=
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
Härski
04.10.2003 11:38:37
Ominaisuuksilta tuo vaikutti aika hyvälle bassoon rungoksi. Tai Startoon.
JulGubbe
04.10.2003 11:53:48
Kannattaa varmaan kokeilla soittaa sillä kitaralla. Jos se kuulostaa hyvältä, ei käsittääkseni ole paskankaan väliä vaikka runko olisi tehty stryroksista.

Se on tietysti eri asia, jos on jo hankkinut sen t-paidan, jossa lukee: "Minun kitarani runko onkin valkosaarnia".
Marsuni synnytti eilen kuusi poikasta. Kun aamulla menin katsomaan, se oli syönyt niistä kaksi... No, hemmetti, minäkin vedin pari.
palelee
04.10.2003 18:17:02
Kannattaa varmaan kokeilla soittaa sillä kitaralla. Jos se kuulostaa hyvältä, ei käsittääkseni ole paskankaan väliä vaikka runko olisi tehty stryroksista.

Se on tietysti eri asia, jos on jo hankkinut sen t-paidan, jossa lukee: "Minun kitarani runko onkin valkosaarnia".

joo mulla on just tommonen t-paita....valkonen
palelee
04.10.2003 23:17:08

Ja kaippa sillä sillä rungon materiaalilla on jotain merkitystä...vai mitä...miksi muuten kaikkia kitaroita ei tehä siitä sun styroksista.!!
Olli S.
05.10.2003 01:26:43

Ja kaippa sillä sillä rungon materiaalilla on jotain merkitystä...vai mitä...miksi muuten kaikkia kitaroita ei tehä siitä sun styroksista.!!

Mutta "hyvältä kuulostaminen" on subjektiivinen käsite.
Viimeinkin se musiikkinäyte!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)