Elikkä jos kaikki joilla on kyseinen keppi tai muuten vaan tietävät siitä paljon viittis kertoo kokemuksiaan, mikä hyvää/huonoo. Ostamassa olen ja itsekkin kokeillut, mutta kaipaisin vielä muiden mielipiteitä. Eniten kiinnostaa miten alhaisen actionin saa ilman särinää, koska kyseessähän pitäis olla hevi-keppi tai niin ainakin olen ymmärtäny. |
Olen omistanut noin puoli vuotta. Paras käteen mitä olen ikinä testannut. Kielet saa minusta riittävän alas nopeeseen soittoonkin, vaikka ei se mikään tilukeppi olekaan. Mikit on hintaluokassaan ihan normaalit: ei mitään fantastisia, mutta niistä kuuluu ääni. Tilasin omani Musamaailmasta ja lasti saapui perille täysin säädettynä .10-.46 kielisetille. Tyytyväinen olen ollut. Valmistusvirheeksi laskettaneen ylemmän hihnatapin irtoaminen runsaan purun saattelemana. Asia korjaantui liimalla. Viimeinkin se musiikkinäyte! |
Mäkin oon unelmoinu tosta aikanaan, mutta se tyssäs siihen että se oli aivan karmea soittaa, tosin tämäkin oli vain minun mielipiteeni, sulle se voi olla vaikka se paras tuntumaltaan. Ja toisaalta se ei edes näytä hyvältä, kun vertaa tähän orikinaali kaunottareen. Ja se pieni lapa häiritsi kovasti, kyllä lavassa pitää olla sitä voiman ryöpsäyttävää tunteen uhkua. nonii taas se outo sekoilee. B L A C K E N E D ! ! ! |
Testailin Musafasulla kerran ja kaksi semmoista. Ei jotenkaan istunut. Tuntui jotenkin muoviselta ja ne mikit nyt on peruspassiivit. Säröä saa juu. Tosiaan se ulkonäkö ei ole mitenkään explorer-mainen, enemmän Kelly-mäinen. Siinä yksilössä oli vielä semmonen vika, että se muovilevy, joka siihen eteen on ruuvattu, oli jotenkin päässyt (puu elänyt kai?) taipumaan ja se haittasi potikoiden pyörittelyä. "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |