Aihe: Hofner 2:si kaulaa, Basso/kitara
1
trophy
09.10.2003 00:19:59
Löytyykö soittokelpoisia muita kuin minulla ? Vuosimalli 60 luvun alkupuoli. Ostettu Aron soittimesta Helsinki. Hieno peli.
Mikä mahtaa olla "vehkeen" keräily arvo ?
Legal Man
09.10.2003 00:26:18
Kuloniemen Esalla (HBTB) ainakin oli tuollainen, jossain Soundin numerossa taisi olla juttuakin äijän vermeistä.
Built a lovin' machine, I bow all night long.
Sam
09.10.2003 08:09:12
Löytyykö soittokelpoisia muita kuin minulla ? Vuosimalli 60 luvun alkupuoli. Ostettu Aron soittimesta Helsinki. Hieno peli.

Viime kesän, vai oliko se edelleis-kesänä?, tuli käytyä loma-reissulla Tuurin "kylä-kaupassa". Siinä vieressä on se soitinliike, jossa tuli myös käytyä. Siellä roikkui katon rajassa kyseinen Hofner kitara/basso.
Hämärästi muistaisin, että siinä olisi ollut hintalappu 1600€, en ole tästä varma.
Egi
09.10.2003 09:10:54

Siis joo kyllä Hofner kitaroita löytyy mutta ei tommosta kakskaulaista.
Mä olen kans nähnyt tuon "kyläkauppa tuurin" tapauksen ja myyjä väitti että niitä olis vain kolme kappaletta suomessa !?!?

Tossa on pari hyvää linkkiä mistä löytyy paljon asiaa hofner/Höfner merkkisistä soittimista.

http://users.argonet.co.uk/users/steverussell/cont.html
http://www.musicgroup.com/instrumen … s/hoefner/Frame_HoefnerShowroom.htm
juu,ei.
Penasol
09.10.2003 13:47:44

Viime kesän, vai oliko se edelleis-kesänä?, tuli käytyä loma-reissulla Tuurin "kylä-kaupassa". Siinä vieressä on se soitinliike, jossa tuli myös käytyä. Siellä roikkui katon rajassa kyseinen Hofner kitara/basso.
Hämärästi muistaisin, että siinä olisi ollut hintalappu 1600?, en ole tästä varma.

Hahaa! Ostin tuolta aikoinaan Bomber B-2- vahvistimen sikahintaan! Sellaisen 15 wattisen.
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)