Aihe: multiefejkti
1
saha
07.10.2003 21:32:54
nii että kannattaako tommosta multihöskää
mennä ostaa? oon kuullu juttua että niiden
soundi on vähän paska.
Fortune
07.10.2003 21:37:40
Riippuu taas hintaluokasta. Kun mennään 400 euron yli, niin paskasta ei tarvitse enää puhua.
Eemil
07.10.2003 22:48:45
Riippuu taas hintaluokasta. Kun mennään 400 euron yli, niin paskasta ei tarvitse enää puhua.

Älä käsitä tätä Fortunen kommenttia liian yksioikoisesti! 400€:n yli menevät eivät ole paskoja, mutta voivat siis olla huonoja silti.
Torilla 3kk vanha Ibanez S540wnsol 900€, Zoom gfx-8 350€ ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200€. Tiedustelkaa perkeleet.
shcircus
08.10.2003 01:22:40
Älä käsitä tätä Fortunen kommenttia liian yksioikoisesti! 400€:n yli menevät eivät ole paskoja, mutta voivat siis olla huonoja silti.

..ja 400€ saa jo hyvän (LUE:riittävän?) pedaaliarsenaalin käytettynä..

riippuu tietenkin mitä tarvitsee/haluaa. oma mielipiteeni on että multiefektit on PASKOJA JUTTUJA.
vierivä kives ei sammaloidu.
Hammer Of The Gods
08.10.2003 07:44:09 (muokattu 08.10.2003 07:45:00)
..ja 400€ saa jo hyvän (LUE:riittävän?) pedaaliarsenaalin käytettynä..

riippuu tietenkin mitä tarvitsee/haluaa. oma mielipiteeni on että multiefektit on PASKOJA JUTTUJA.

No itselleni kävi sillä tavalla, että Bossin GT-6:en ostettuani olin siihen vähän aikaa kaikin puolin tyytyväinen, kunnes vähitellen huomasin, etteivät säröt loppupeleissä olleet kuitenkaan aivan yhtä hyviä kuin erillispolkusimissa. Nyt on sitten säröt erikseen, mutta kaikki muut efektit (paljon...) tulevat tuosta GT-6:sta, eikä niissä todellakaan ole vikaa. Noissa GT-6:n efekteissä on todella hyvin säätöjä, eikä mikään laitteen efekteistä mielestäni kuulosta "muoviselta" tai muuten paskalta.

Edit: Ja tuota GT-6:sta varmaankin alkaa kohtapuoliin jo saada tuohon 400€ ainakin käytettynä. Jenkeistä saa melkein jo uuden tuolla hintaa...
Mitä helpommin, sitä helpommin!
Sintti
08.10.2003 12:04:56
mä oon ainakin päättäny että käytän vaan yksittäis efektejä...kunhan vaan sais nyt rahaa niihin... :)ainakin parempi säätää niitä kun multilootia...
En oo ikinä uutta skittaa ostanu, enkä osta!!!
DeathBlooms
08.10.2003 14:33:49
mä oon ainakin päättäny että käytän vaan yksittäis efektejä...kunhan vaan sais nyt rahaa niihin... :)ainakin parempi säätää niitä kun multilootia...

korgin ax1000 on helpposäätöinen, samaten kai ax1500.. mut soundit on suurimmaksi osaksi kuraa.. mut muihin multiefekteihin verrattuna huippuja.
- "Trisolam and zanex, serotonin, mdma, ibogaine, dopeamine, Tetra-hydro-chloride, atenolol, Amanita muscaria, Boric oxide, arrabinitol, psilocin, and flamizine, Cylotec and harmaline Give this all to me, I want it"
Fortune
08.10.2003 15:56:56
Minä käsitän multiEFEKTILLÄ laitetta, jossa ei ole vahvistinmallinnuksia tai säröjä lainkaan, vain efektejä.
dragon
08.10.2003 16:38:50
Minä käsitän multiEFEKTILLÄ laitetta, jossa ei ole vahvistinmallinnuksia tai säröjä lainkaan, vain efektejä.

Digitech rp50:tä mainostetaan seuraavasti: Mallintava multiefekti! Ja siis siinä tosiaankin on vahvistinmallinnoksia sekä efektejä.
spellbound
08.10.2003 19:32:51
Digitechillä ja rocktronilla on ainakin tosi laadukkaita multihässäköitä...Hinta tietysti sen mukainen, mutta kenkii mennen tullen bossin skeida spedut...Toki vain mun mielipide...mut silti...
Ei muuta kun lisää paskaa housuun vaan!
Fortune
08.10.2003 19:33:37
Digitechillä ja rocktronilla on ainakin tosi laadukkaita multihässäköitä...Hinta tietysti sen mukainen, mutta kenkii mennen tullen bossin skeida spedut...Toki vain mun mielipide...mut silti...

Lexicon ja TC Electronic tekevät noita myös. Efektejä. Multisellaisia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)