PekkaM 07.10.2003 10:57:21 | |
---|
Tiedättekö soitinkorjaajia Helsingissä, jotka korjaisivat pieniä kitarassa olevia kolhuja? Osta JEM77BFP! |
Shaft 07.10.2003 13:29:00 | |
---|
Kyllä kai useimmat pyydettäessä paikkaisivat, mutta enpä tiedä onko tuo sitten kannattavaa. Hintaa voi tulla yllättävänkin paljon, eivätkä tuollaiset pikkukolhut yleensä niin paljon haittaa. Itse olen joskus paikkaillut kolhuja esimerkiksi pikaliimalla. |
karkki 07.10.2003 14:12:41 | |
---|
Kyllä kai useimmat pyydettäessä paikkaisivat, mutta enpä tiedä onko tuo sitten kannattavaa. Hintaa voi tulla yllättävänkin paljon, eivätkä tuollaiset pikkukolhut yleensä niin paljon haittaa. Itse olen joskus paikkaillut kolhuja esimerkiksi pikaliimalla. Kynsilakka on myös kätevää, värivalikoimaa riittää. |
Imper 07.10.2003 15:03:50 | |
---|
Pienien kolhujen paikkaaminen on kuin selvinpäin soittaminen; homoille ja alottelijoille! Eiiiivaan, siis pieniä kolhujahan pitää olla. Ne kertovat että soittimella on tykätty soittaa (en nyt tarkoita mitään kaula-poikki-vitutuksessa-kitaraa-kohtaan-tapauksia). Everyone is a per-son |
kalkkuna 07.10.2003 16:15:41 | |
---|
Erkki Talsa voisi olla aika hyvä tuohon. Jos kiinnostaa, niin voin pistää numeron pikaviestinä. |
Sintti 08.10.2003 08:24:26 | |
---|
Pienien kolhujen paikkaaminen on kuin selvinpäin soittaminen; homoille ja alottelijoille! Eiiiivaan, siis pieniä kolhujahan pitää olla. Ne kertovat että soittimella on tykätty soittaa (en nyt tarkoita mitään kaula-poikki-vitutuksessa-kitaraa-kohtaan-tapauksia). jätkä puhuu asiaa... :) paitsi ehkä tuo selvinpäin soittaminen... En oo ikinä uutta skittaa ostanu, enkä osta!!! |