Aihe: Custom-Sounds
1 2 3
bliikki
23.01.2003 15:31:32
Kukaan tilannut kyseisestä lafkasta mitään? Sijaitsee siis Orivedellä. Kokemuksia?
Jii
23.01.2003 15:35:19
Kukaan tilannut kyseisestä lafkasta mitään? Sijaitsee siis Orivedellä. Kokemuksia?

Hankin viime vuonna vahvistimen Custom-Soundsista.

Ensiluokkaista palvelua sain ja samalla myös mainion putkikoneen.
HS
23.01.2003 15:37:38
Terve

Baby Bluen Od:n (pedaali) tilasin. Poikkesin ensin kokeilemassa ja pedaali tuli sitten postissa myöhemmin. Asiantunteva ja hyvä palvelu. Laatukamaa, joskaan ei sieltä halvimmasta päästä.
"Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan."
Ossi
23.01.2003 15:40:19 (muokattu 23.01.2003 15:40:45)

Joo, tilasin. Eikös butiikki ole silloin OK., kun asiakas saa sovitun kamppeen, sovittuun hintaan ja sovitun toimitusajan ja -tavan mukaan. Ilmoittelivat lisäksi kiitettävästi väliaikatietoja: "tilaus vastaanotettu, tavara tulee parin viikon päästä, nyt tavara täällä ja lähtee tulemaan huomenna".
"Toi oli hyvä, briljanttia. Mutta otetaan vielä kerran."
Juzzu
23.01.2003 15:50:34
Ilmoittelivat lisäksi kiitettävästi väliaikatietoja: "tilaus vastaanotettu, tavara tulee parin viikon päästä, nyt tavara täällä ja lähtee tulemaan huomenna".

Kuulostaa aika typerryttävän hyvältä palvelulta!
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Keefser
23.01.2003 15:57:23

Sähköpostikysymyksiin on vastattu nopeasti ja asiallisesti (v-lematta!) ennen laitteiden ostoa ja sen jälkeen. Nopeat toimitukset jos tavara ollut hyllyssä.
Enpä ole parempaa palvelua sähköpostilla muista musiikkiliikkeistä saanut - Custom-Soundsissa en ole paikanpäällä ikäkuuna käynyt.
Simplex
23.01.2003 17:11:42

Mä olen saanut tosi hyvää palvelua! Hinnat on aika korkeat mutta niin on tavaran laatukin.
Kosken Harrilla on sellaista tatavaraa jota ei muualta suomesta löydy, esim.BJf:n ja Austonen pedaalit. Tilasin just baby bluelle kaveriksi pink purple fuzzin ja tuli päivässä!
I might as well go back over yonder...
bliikki
23.01.2003 17:33:34
Mä olen saanut tosi hyvää palvelua! Hinnat on aika korkeat mutta niin on tavaran laatukin.
Kosken Harrilla on sellaista tatavaraa jota ei muualta suomesta löydy, esim.BJf:n ja Austonen pedaalit. Tilasin just baby bluelle kaveriksi pink purple fuzzin ja tuli päivässä!

Tilasikko matkahuollon kautta vai pikapakettina ja paljonko oli postikulut?
Kormis
23.01.2003 17:42:16

Ainakin huolto pelaa, hankin pari vuotta sitten Koch Powertone -nupin ja sieltä kaikki takuut kunnossa jne. Customin äijä sano vaan liikkeen Helsingissä, minne vekottimen kiikuttaa ja hommahan toimi siellä kuin rasvattu. Pätevän oloinen liike kaikin puolin ja ilmeisesti aikas suosittu myös Euroopassakin...
COVER-BÄNDIMME ETSII RUMPALIA JA BASISTIA HELSINGISTÄ. MAILAA JOHTAJA@WELHO.COM!!!!!!!!!!!!
bliikki
23.01.2003 18:05:40
Kiitos vaan replyistä! Tilasin sieltä sitten käytetyn ProCon RATin ilman mitään testailuita, kun on kuitenkin 14 päivän palautusoikeus. Vaikuttaa mukavalta kaverilta.

Se vaan huvitti molempia, kun englanninkielisillä sivuilla eri hinta kuin suomenkielisillä ja kysyin, että kumpikos se nyt sitten on, niin kaveri tokas, että saa itse valita. Heh, sillä halvemmalla lupas kuitenkin laittaa =)
TexasFlood
24.01.2003 07:51:12
Joo, Harri tekee kyllä loistavaa työtä.
Hinnat eivät ole halpoja, mutta tavara on laatutavaraa ja monesti harvinaisempia käytettyjä, joita on turha etsiä mistään Tammerpianon hyllyistä. Harri vastailee todella pikaisesti sähköpostikyselyihin ja päivittää nettisivujaan useasti. Jos tilaat tavaraa, niin on palautusoikeus jos tavara ei miellytä ja voit todellakin palauttaa tavaran, ilman että saisit vittumaisen asiakkaan leiman otsaasi. Mielestäni täyden kympin arvoista toimintaa.
JPL
24.01.2003 09:01:47 (muokattu 24.01.2003 09:03:23)
Kyllä on palvelu ollut ensiluokkaista joka kerralla kun on jotain tilannut.

Valmistajasta johtuvista viivästyksistä joudun odottamaan tilaamaani comboa mutta sain käyttööni CS:n demolaitteena toimivan Budda Twinmasterin.

Eli kyllä on palvelu ollut ihan yhtä korkeatasoista kun talon edustamat kamatkin.
molotov
24.01.2003 09:06:18
Sähköposteihin on aina tullu hyvät vastaukset ja nopeasti. Samoin tilatut tavarat on tullut postissa parin päivän kuluessa. Kaiken kaikkiaan huippupalvelua. Tuotteethan ei tuolla ole mitään tusinakamaa eikä siten halpoja.
Keppi
24.01.2003 09:50:17
Sähköposteihin on aina tullu hyvät vastaukset ja nopeasti.

No tosta sähköpostijutusta mulla on kyllä toisenlaisia kokemuksia, mutt jos on ollu sitt kiireistä aikaa just sillon. Muuten kyllä erittäin asiallinen tyyppi! Oon kyselly puhelimitsekkin kaikkee ja auliisti se vastailee...ja paljon tuntuu tietävänkin. Huomaa, ett sitä miestä kiinnostaa ala!
Juuup!
PeeJii
24.01.2003 09:53:20
Sähköposteihin on aina tullu hyvät vastaukset ja nopeasti. Samoin tilatut tavarat on tullut postissa parin päivän kuluessa. Kaiken kaikkiaan huippupalvelua. Tuotteethan ei tuolla ole mitään tusinakamaa eikä siten halpoja.

Samanlaiset on kokemukset.
bliikki
24.01.2003 10:47:21
Saitteko muuten mitään lähetyskoodia esim. mailitse? Meinaan, kun tilasin pikapakettina enkä saanut mitään koodia, niin siitä nopeudesta ei ole kamalasti hyötyä, kun lappu tulee kuitenkin aina melkein sen päivän myöhässä ja ilman koodia/lappua sitä ei sieltä postista saa.
PeeJii
24.01.2003 11:09:11
Saitteko muuten mitään lähetyskoodia esim. mailitse?

Minä ainaskin sain koodin.
Joees
30.01.2003 23:12:06
Kyllä on Harri hemmetin viisas mies, ja palvelualtis. Aina on tullut vastaus sähköpostiin, kerran jopa viidessä minuutissa. Harri kyllä kertoo jos kysyy ja selittää perin pohjin. Kamojen hinnat siksi kallista kun on vanhan liiton analogista teknologiaa! Eli sitä parasta laatua. Eikä ole mies mikään huonokaan soittaja. Yhtä palvelualtis ja ystävällinen kuin Ruokangas Guitarsin Juha.
Groooove is in heart!
lare
27.09.2003 00:00:15
Custom Sounds on muute nykyää Herttoniemes Hesassa ja siel on joku esittely tilaisuus onks se ny ens viikon pe:na.

Sattumalta vein samoissa tiloissa olevalle kitaraverstaalle skittani korjattavaks ja täytyy sanoo et on hyvä palvelu!
Sähkörummut on kivat lelut
KanZuu
27.09.2003 01:21:31 (muokattu 27.09.2003 01:21:47)
Tosiaan kyselin tuolta maililla ennen, välissä ja tilauksen jälkeen ja vastat usein parin tunnin sisällä. Sitten kun laitoin pedaalin tilaukseen niin seuraavaksi päiväksi ei saatu postiin, mutta tästäkin ilmoitettiin. Sitten seuraavana aamuna tulikin pedaali kotiin vaikka olin tilannut postiennakolla =) Ja sitten oli vielä takuu ja viikko maksu aikaa, eli voin vain antaa ++++++ palautetta kaupalle!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)